sobota 30. března 2013

Krásné velikonoční svátky

Dnes se na nás od rána usmívá sluníčko. Takže je hnedle veseleji.
Dopoledne jsem využila toho, že klukům se včera nechtělo od babičky a dědy domů s maminkou a rozhodli se zůstat přes noc, tak jsem se ráno vrhla na pečení. Připravila jsem postupně dvě várky těsta na mazance podle Alis. Teď už je hotovo a v kuchyni mi trůní čtyři kousky a čekají na strávníky. Dva dovezu rodičům, až pojedeme pro kluky - to jen aby jste si nemysleli, že je sblajzneme všechny sami.



Přeji vám všem krásné Velikonoce ... Věra

A ať nás sluníčko provází všemi svátečními dny.

17 komentářů:

  1. Věruško,moc ti děkuji za přáníčko a i já tobě a klukům přeji krásné Velikonoce a bohatou pomlázku ...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško u nás také svítí takže také paráda a mazanec jsem před chvilkou vyndala z trouby:-)Krásné svátky přeji tobě i rodince!!!

    OdpovědětVymazat
  3. I tobě Věruško krásné Velikonoce
    pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, krásné Velikonoce!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Beránka budu péct až zítra, dnes jsem v práci. Jedinou velikonoční výzdobu nám sežrala Adélka :-) Však ale také byla pro ní :-)
    Hezké velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věrko, moc Tě zdravím a přeji Tobě a všem Tvým blízkým krásné velikonoce!!! Jsem ráda, že se mazance povedly :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vieročka, krásne sviatky Ti prajem. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné svátky Věruš:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné svátky Věrko! Sluníčko snad vydrží! Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Také ti přeji krásné svátky.

    OdpovědětVymazat
  11. Věrko, teda s těmi mazanci jsi mi udělalal chutě :). Jsi dobrá, že ráno, když jsi bez dětí, pečeš! :)...no, ale co by mamka neudělala, že???
    Přeji krásné velikonoce! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko, krásné jarní svátky, letos netradičně v bílém. :-)

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  13. Veselé Velikonoce Věrko :-))
    Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Hezky velikonoce a deko je supr jak furt u tebe nadhernae vece .pa posilam hezky den Karin

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné svátky jara i Tobě!
    Marie

    OdpovědětVymazat
  16. I já jsem pekla (2) a jsou fuč :o)
    Moc tě zdravím, Věruško!
    Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.