pátek 8. března 2013

Jarní výměna

Krásný páteční den moje milé. 
Určitě jste již zpozorovali, že proběhla další skvělá výměnná akce - Jarně velikonoční výměna.
Tentokrát ji pro nás uspořádala Simonka , které tímto patří můj dík.
Její los mi přiřkl, že budu tvořit pro Ivanku
 A protože jsem její blog do té doby vůbec neznala poprosila jsem ji o pár informací.
Co budu tvořit jsem měla tak trochu v plánu, jen jsem chtěla sladit barvičky, tak aby se Ivance líbily ...
 ... napsala mi, že jaro u ní bude pestré a má moc ráda pastelové barvy. To mi stačilo a mohla jsem začít. 
A tak vznikly další květinkové víly, motýlci a mini zajdové.

Ke své nové majitelce vše dorazilo včera a prý jsem potěšila, takže jsem moc ráda, že jsem opět někomu udělala radost.

Vám ostatním přeji krásný Den žen a posílám alespoň virtuálně malou kyti.


A mějte stejně krásný i víkend ... Věra


12 komentářů:

  1. Krása :)Ty květinové víly jsou kouzelné..Krásný víkend.Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Verko, krasne darecky jsi vytvorila! Ty kvetinove vily jsou opravdu kouzelne. Krasny svatek i Tobe! Adriana

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško,krásný den žen i tobě...víly,motýlci i zajíčkové jsou moc krásní...přeji ti pěkný pátek a pohodový víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné dárečky! A i Tobě všechno nej nej k našemu dnešnímu svátku!!! L.

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, dárek si naháčkovala parádní, krásné barvičky.
    Moc se mi líbí tvoje jarně naladěná kuchyň a chci popřát tvé babičce všechno nej k narozeninám, hlavně pevné zdravíčko!
    Pohodový podvečer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško krásně jsi naháčkovala jarní dárečky--jsou překrásné :o) Měj krásný víkend.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, to je tak pohádkově hezounké:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Udelala jsi krasne hackovane poteseni.

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko,květinkové víly v pastelkových barvičkách jsou opravdu pro radost,obdivuji Tvoji trpělivost...
    Pěkný víkend přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. :-)) a ještě to máš i krásně vyfocené !!!! moc velké díííky ♥♥Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Jejda to je tak milucke .... urcite potesilo obdarovanu ....

    OdpovědětVymazat
  12. To je tak milé. Ivanka bude určitě šťastná!

    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.