čtvrtek 14. března 2013

Jarní výměna podruhé

Dnes jsem měla hezký den - po těch pošmourných dnes nás navštívilo sluníčko, takže ani nevadilo, že je venku zima a fučí studený vítr. Zpoza okna to vypadalo krásně. A ještě mě dnes potěšila obálka z dárkem od Blanky v rámci Jarní výměny.
A tak se vám hnedle jdu pochlubit, co jsem vlastně dostala. Blanička mě potěšila háčkovánkami v moc hezkých barvičkách.
 Ta kombinace šedé a růžové se mi moc líbí.
 Dečky jsem ihned zabydlela na své růžové polici v ložnici.
Blani moc děkuji, udělala jsi mi velkou radost.
 Malinká skříňka se zrcadlem je již letitá - jistě ji spousta z vás poznává, určitě jste ji také jako malé měly doma. Chystám se ji dát nový kabátek. ale nějak se k tomu nemohu stále dostat. No alespoň už jsem si zvládla koupit novou úchytku - ta původní se zatoulala.

Dnes jsem četla u Simonky, že galerie výměny se již co nevidět objeví u ní na blogu. Už se moc těším, až si všechny dárky prohlídnu pěkně pospolu.

Děkuji vám za názory na můj věneček - dám na vás a již na něm nic měnit nebudu. Moc mě potěšilo, že se vám líbí.

Mějte krásné dny a ať jsou plné slunečních paprsků ... Věra



16 komentářů:

  1. Moc pekne hackovanie...:) Paci sa mi tak farebna kombinacia :)

    OdpovědětVymazat
  2. krasny darcek, nadherne farbicky, tesim sa s Tebou urcite urobia paradicku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško,moooooc krásný dáreček jsi dostala...mě taky dnes pošťák potěšil a doručil mi nádheru až ze Slovenska...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné dárečky, Věrko, se skříňkou jim to spolu pěkně ladí! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejen, krásné "výměnové" dárky, ale obzvláště povedený design blogu! Téměř z počítače voní Jarem:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Vieri naozaj vybrala Blanka krásne farby a darčeky sú nežné a romantické. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško krásné dárečky a moc jim to u tebe sluší!!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  8. Krása, Věruško, chápu tvoji radost!
    A děkuji za mail, raduji se s vámi!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný balíček jsi dostala, kombinace šedé a růžové je opravdu moc pěkná:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Věru, moc pěkné barvy. Věřím, že máš radost.
    Krásné dny plné sluníčka Věrka

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško tedy dostala jsi překrásné dárečky :o) Úžasná kombinace barviček.A zrcátko takové měla i moje maminka a ted ho má moje dcerka která si ho na ni vyškrundala :o))))Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko,moc pěkně vybarvené dárečky...
    Hezké dny Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné dárečky v úžasné kombinaci barev! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Věrko!!!
    Když jsem četla některý z tvých minulých článků o barevné kombinaci,které jsi právě propadla,říkala jsem si,že jsem se teda moc s barvičkami na dárky netrefila.
    Tak teda jsem ráda,že máš růžovou poličku v ložnici a že moje výtvory našly uplatnění.
    Moc zdravím!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško...dostala jsi nádherné dárečky a ta barevná kombinace je moc krásná.
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.