středa 13. března 2013

Jarní věneček

... náš letošní na vchodové dveře. Včera odpoledne jsem ho pověsila. A dnes ráno se nestačila divit, když mi první pohled po probuzení padl na zasněžené střešní okno v ložnici. Asi by se hodil spíš nějaký zimní ... no ale měnit už je nebudu.
Ve skutečnosti vypadá lépe. Bohužel se mi nepodařilo pytlovinu poskládat tak, jak jsem chtěla, ale nevadí. Myslím, že svému účelu poslouží dobře. Jen ještě přemýšlím, jestli ho nemám něčím doplnit ... ale jak se znám zůstane pouze u přemýšlení, protože už jsem se vrhla na jiné tvoření. Takže ho uznám za hotový a bude.

Děkuji za komentíky k minulému příspěvku, jsem ráda, že se mé mechové tvoření líbilo.
Dnešní "jarní" den užíváme doma v teplíčku, neb venku je fakt nevlídno. Ale doma mi kvetou narcisy,  petrklíče a modřence, takže vím, že jaro asi opravdu bude.

Mějte krásné odpoledne ... Věra


19 komentářů:

  1. Náhodou, díky té bílé jutě může být jarní i zimní! Moc se Ti povedl. U nás taky bílo, nic si z toho nedělejte :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, mě se moc líbí, je jemný! Já mám věnec taky hotový, ale nějak se mi ho nechce věšet...
    Moc chválím tu mechovou nádheru z minula!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Verus,ja bych ho uz nicim nedoplnovala,velmi casto se utvrzuji v tom,ze mene znamena vice.A neboj,ja uz mam take velikonocni venec na vchodovych dverich,tak si v dnesnim pocasi nepripadas divne jen ty.Ja mam jemny ruzovy na proutkovych vetevkach.Mej se krasne.

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško je krásný,nic na něm nepřidávej!Hlavně aby svítilo na Velikonoce už sluníčko,hned by nám všem bylo lépe!Mějte se moc hezky,Marci

    OdpovědětVymazat
  5. Snad přivolá nejen jaro, ale i sluníčko. Myslím, že je takto dokonalý:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,věneček je krásný tak jak je...nic už bych tam nedávala...u nás je taky nevlídno a hlavně ospalo :-) ...přeji ti krásný večer papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Vieri, myslím si, že si ho nazdobila jemne a úplne to stačí. Je krásne jarný. Už len to počasíčko k nemu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věruško, já bych na věneček také nic nepřidávala, takhle se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  9. Věru,
    taky se přikláním k tomu, abys věneček nechala takhle jak je!! Moc se mi líbí, hezky přivítáš jaro!!! Už aby přišlo!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. je parádny! u nás zatiaľ chladná jar, zima má doraziť v noci..

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Věruško,mě se také líbí a také vše ostatní co jsi tvořila,zajíčci symbol plodnosti,a klícka -domov vše k sebe hezky ladí!Daja

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško je krásný-nic na něm neměň!!!!!!Těším se na další tvoření!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, věneček se Ti moc povedl a i já bych ho nechala tak, jak je!!! Už aby bylo konečně jaro.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Vieruška, taký je pekný.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  15. Venček sa ti moc vydaril. Zimný atak má prísť aj k nám, podľa predpovedi už zajtra, tak sa vôbec neteším, lebo ma čaká vybavovanie :( Ale doma si robím radosť jarnými kvietkami, presne tak ako ty :))

    OdpovědětVymazat
  16. Věruško, mě se taky líbí, jak máš jutu naskládanou. Já jsem věnec na dveře ještě nepověsila, zatím ho mám doma. Nějak se mi ho do toho počasí dávat nechce...Adriana

    OdpovědětVymazat
  17. Věrko, věneček je v této podobě moc pěkný a taky mi to připomnělo, že bych ten zimní už mohla sundat, to jehličí už fakt nevypadá dobře, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  18. Je moc pěkný :) Já to letos nějak zanedbávám :( nějak mě to tvoření nejde pod ruce..PĚkný zbytek dne Lenka

    OdpovědětVymazat
  19. Moc krásný věneček)))Taky jsem jeden poslala do jarní výměny snad se bude líbit)))Pozdravují papa Pavlína

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.