pátek 22. února 2013

Radosti všedního týdne

PONDĚLÍ
Tak v pondělí mě nečekaly jen ty radosti. V poště jsem měla obálku od zaměstnavatele obsahující onu výpověď. Ale i balíček, který jsem očekávala.
 Závěsné srdíčko s ptáčky
 Ovečka na kolečkách - dlouho jsem si ji přála, až jsem si ji konečně objednala
 Gerbery - mají nádhernou barvu - z oblíbeného květinářství


ÚTERÝ
Navštívila mě kamarádka - dnes již bohužel bývalá kolegyně z práce. Přinesla něco sladkého a něco pitného.
Dobře jsme si pokecali ...

STŘEDA
 Ve středu mě čekala kontrola na endokrinologii. Vyrazily jsme dřív, aby jsme si s mamkou a sestrou prošly ještě nějaké obchůdky a malinko si zautrácely.
Vašíkovi do školy - jak jsem ji uviděla, věděla jsem, že ji musím koupit.
Pro sebe jsem také něco koupila, ale myslím, že vkládat foto se nehodí. 
Po návratu nás u mamky doma čekal ještě balíček záclon z výprodeje. Pro mě nové záclony do obýváku. Hned po návratu domů jsem je musela pověsit. Původně jsem si myslela, že je budu muset zkrátit, ale pasují dokonale.


ČTVRTEK
Malinko jsem prala, žehlila, vařila a pekla.
Bábovka ze zakysané smetany
 Zelný závin s anglickou slaninou - zmizel rychlostí blesku, nestačil ani vychladnout
 Pomerančová marmeláda
ve středu jsem koupila levné pomeranče s jediným úmyslem, uvařit z nich marmeládu. No nevím, jestli to bude zrovna radost - marmeláda nemá tu správnou chuť. Takže pro příště budu vědět, že levné pomeranče se nehodí už ani na tu marmeládu. Ach jo!


PÁTEK
Domácí chléb před chvílí dopečený
 v nové míse - ta původní přišla k úrazu

Snad bude dobrý - v průběhu pečení vypnuli elektriku

A jaký týden jste měli vy?

Tak a teď se jdeme naobědvat, pak sbalím tašku a odvezu kluky.
Děkuji za návštěvu a přeji vám krásný víkend ... Věra

14 komentářů:

  1. Věruško tak jsi měla krásný týden viď,srdénko je moc hezounké,u nás bylo docela také prima,jen bych nějak přilákala sluníčko:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,
    celkem klidný týden jste měli / tedy kromě té výpovědi/ a ještě to vypadá na pěkný víkend ve dvou :-)
    U nás jen samá práce, sníh, přípravy do školy,..takové ty všední věci.
    Ale také volný víkend před námi , tak ať se nám vydaří !

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško,až na tu nepříjemnost s výpovědí a při pečení vypnutí elektřiny jsi strávila krásný týden...barva gerber je nádherná...já týden strávila v jednom kole:-))))...dnes budu jen odpočívat,jsem poslední dny strašně unavená a pořád bych jen spala:-)...přeji ti krásný víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, začátek týdne jsi neměla nejlepší, ale jinak krásné ostatní dny - jsi pilná jako včelka a vzorná ženuška ... napečeno jistě navařeno a dětičky v pohodě! Přeji pohodový víkend, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný deníček :-) Ovečku na kolečkách moc obdivuji, ta by se mi taky hodila :-)) Ale momentálně mi musí stačit ta moje na čtyřech tlapkách :-) A ta bábovka s chlebíčkem, vypadají moc pěkně. Marmeláda k nim určitě taky půjde!

    OdpovědětVymazat
  6. takový hektický týden..A ted bude zasloužený odpočinkový víkend.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško Ty jsi mladá, krásná maminka!Ty si zas něco najdeš neboj měj pozitívní energii a uvidíš ten obrat k lepšímu!!!!Vše co jsi vystavila i nevystavila je suprové!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně vyplněný týden:-) Přeji zaslouženě pohodový w.e.!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Vieri, pekný týždeň si mala s radosťami, ale i starosťami, ale to k tomu všetkému patrí. Bábovečka aj slaný závin vyzerajú skvele, nečudujem sa, že bol hne´d preč. pekný víkend Ti prajem. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Týý jo.... to srdíčko je nádherné! Chleba supr, já ho pekla ve smaltpekáči a taky se poved:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  11. Srdíčko je krásný a Tvé celotýdenní aktivity taky!Klukům moc sluší čepice,určitě Tvoje práce,že?Hezký víkend Věruško,stihla jsi toho dost,zasloužíš si ho!

    OdpovědětVymazat
  12. Je,to je krasne a zajimave shrnuti,koukam,ze stale neco peces a varis a je supr,ze si taky umis udelat radost drobnostmi.Chleba vypada uzasne a kdyby jsi vhodila receptik na babovku,bylo by to fajn.

    OdpovědětVymazat
  13. Tolik radostí za týden! Jsi pěkně akční! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Věruš!
    Pěkně jsi shrnula celý uplynulý týden a já ti přeju,aby ten nový týden byl ještě lepší,radostnější a pozitivnější,než ten minulý.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.