neděle 3. února 2013

Jak na květinové víly

Hezké nedělní odpoledne všem.
Dnes tu pro vás mám návod na květinové víly, které jsem vám ukázala v jednom ze svých předešlých příspěvků.


Takže, pokud se vám líbily, jdeme na to.
Zdroj návodu - ANNA 3/2000


Černá barva - příze A - na hlavičku
Zelená barva - příze B - límec a vrchní část kloboučku
Červená barva - příze C - šatičky a spodní část kloboučku ( vlásky )

 
Klobouček
 Nakonec uháčkujeme začátkem příze B 7 řo a vždy 1 pevné oko do 2, až 7, řo od háčku - vznikne ten "camfourek" na kloboučku.
 
 
Hlavička a šatičky
Po ukončení 10, řady hlavičku vycpeme a pokračujeme dál.

Nakonec vyšijeme očka a pusu. Klobouček buď přišijeme k hlavičce - pokud nebudeme víly zavěšovat, nebo spojíme delším kouskem nitě, který poslouží k zavěšení víly.
 
Pokud by jste potřebovaly ještě něco k návodu doplnit, klidně mi písněte.
 
A jestli mohu prozradit, tak příště se můžete těšit na našeho nového spolubydlícího ...
 
Mějte krásný zbytek víkendu ... Věra


14 komentářů:

  1. Odkladám návodík, ďakujem, Gabi.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško jsou rozkošné-šikulka a velká!!!!!!!Krásný večer!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Věrko! Víly jsou nádherné, ty určitě zkusím! Na našem fíkusu se budou bezvadně vyjímat (máme velký benjamin, na který věšíme ozdůbky podle roční ho období) :o) krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to se těším na fotečky ozdobeného fíkusu ...

      Vymazat
  4. Věruško, krásné víly ti doma létají. A jaro by mohlo začít, že?
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, díky ... jen na to jaro si ještě počkáme, dnes u nás opět nachumelilo.

      Vymazat
  5. Věruš mnohokrát Ti děkuji za popis ,ale jak to tak sleduji to já nezvládnu je to na mne dost složité.Já nejsem ještě takový odborník.Ale moc se mi líbí jsi skvělá, nezlob se a mohutné díky. Zdravím Tě :L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen s chutí do toho, není to zas tak složité, jak se ti možná zdá ...

      Vymazat
  6. Ty jsou nádherné!Jestlipak taky umí přivolávat jaro? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, děkuji ... ale jaro zatím nepřivolali, u nás je opět bílo, ale já mám sníh ráda, takže nevadí.

      Vymazat
  7. Mám celkem dlouhý seznam toho, co se chystám háčkovat, ale mám chuť něco přeskočit a vyzkoušet tyhle parádnice :o)
    Moc děkuji za návod a zdravím, Věruško!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to jsem ráda, že jsem tě až tak navnadila. Budu se těšit na výsledek ....

      Vymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.