pondělí 11. února 2013

Do spíže vstup zakázán

Ne nebojte, to není rozkaz pro obyvatele našeho domova. Jen pro jednu malou nájemnici, která se u nás objevila.
U některých z vás jsem podobná stvoření viděla a moc se mi líbily. Jenže, co s tím, jak na to. Vždyť mě znáte bez návodu ani ránu. A tak když jsem si nedávno objednávala u Kamlin nějaké návody, vzala jsem i ten na myšku.
Místečko jsem ji vyhradila v košíku - v červeném  koutku, mé jinak modrou a bílou barvou překypující kuchyni. Tady si může dělat co chce.
A k této přibude ještě jedna - Vašík si myšku tak oblíbil, že mě poprosil, abych uháčkovala ještě jednu pro něj. Tentokrát se žlutou sukýnkou.
Tak jdu na to.

A vám přeji krásný nový týden a děkuji za váš čas, který jste u mě právě strávili ... Věra

45 komentářů:

  1. Myška je kouzelná!Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Věrko, myška je vážně boží, nedivím se Vašíkovi, že si přál i jednu pro sebe :o) Kamlin to prostě umí, marná sláva... papa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji, na myšce pro VAšíka již pracuji, jen jsme se rozhodli ji trochu pozměnit - uvidíme, jak to dopadne
      Hezký den ...

      Vymazat
  3. Věru tak ta je parádní. U nás by měla určitě taky úspěch.
    Háčku zdar Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško...je parádní. Také mám návod od Kamlin na tuto krasavici, ale ještě jsem se k ní nedostala. Pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji ... u mě také některé návody čekají na realizaci delší dobu.
      Hezký den ...

      Vymazat
  5. Věruško, moc hezky si tu mršku uháčkovala i vyfotila!
    Měj se moc pěkně, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji ... jojo je mrška, ale už jsme ji vycvičili a je poslušná.
      Hezký den ...

      Vymazat
  6. Věruško šikulka-jako vždy krássa!!!!!!Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, ta je krásná, taky mám něco rozpracované, jen návod jsem našla na MMB, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Jitu děkuji, jsem ráa, že se íbí
      Hezký den ...

      Vymazat
  9. Jéééé Věruško,ta je kráááásná...moc se ti povedla...přeji ti pohodový večer papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  10. Věru,
    ta myšička je nádherná!! Mám na ně slabost!! :o))) Tedy na ty háčkované!!:o)))
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji, jojo ty živé tedy také nemusím
      Hezký den ...

      Vymazat
  11. Jéé, Věruš ta je krásná!! A jak nádherně ladí s kuchyní, paráda!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  12. Verko, ta je kouzelna! A jaka fesanda s tou maslickou :o) Hezky vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, moc děkuji ... fešanda možná čeká nápadníka ...
      Hezký den ...

      Vymazat
  13. Věrko tak ta je úžasná :o) asi si také nějakou ušmodrchám :o))) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji a schutí do toho
      Hezký den ...

      Vymazat
  14. Ta je jako živá, hned bych ji adoptovala! Prozatím ta živá, si adoptovala nás:-( Chodí si k nám a zkouší se dostat do krabice se slunečnicovými semínky, pro ptáčky:-) Jsou to chytré mršky:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, jé tak to jsem ráda, že tu naši jsem na semínkách načapala včas a hned jsem udělila pokyny.
      Hezký den ...

      Vymazat
  15. Věrko, ta myška se ti moc povedla. Já mám návod doma taky ... no jsem zvědavá kdy na ní dojde ;)

    Hezký den
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji ... a dojde na ní uvídíš, u mě návody také čekají na své uplatnění ...
      Hezký den ...

      Vymazat
  16. Vieri, myška je nádherná a krásne si to nafotila. Fotky ako z rozprávky o myške. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji a jsem ráda, že se fotky líbí. Byl to takový momentální nápad, tak jsem ho rychle zrealizovala.
      Hezký den ...

      Vymazat
  17. krásná myška,doufám jen,že se ti v kuchyni či spižce nerozmnoží,to by bylo nadělení,ale krásné,viď,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji ... jen nevím, jestli to dopadne. Večer jsem tu už zahlédla další čumáček ...
      Hezký den ...

      Vymazat
  18. Je,Verus,to jsem si oddychla,ze je jen pletena,nebo hackovana.Promin,v tomhle jsem analfabet.Kazdopadne je moc legracni a pekna,jsi moc sikovna,ale to uz jsem ti psala x krate.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, moc děkuji jsem ráda, že se líbí
      Hezký den ...

      Vymazat
  19. Věruško, to je kráska... A ta první fotky je super.. :o) Jana

    OdpovědětVymazat
  20. Věruš myška nádherná a fotečky krásný.Radka

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Vierka,
    myška je veľmi zlatá!!!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  22. Myška je krásná,já stejnou skoro dostala k vánocům od kamarádky,její maminka je začala háčkovat,když jí zemřel manžel.Věruško mám zadělané loupáky hledám recept na čajové želé???Najdu ho tu u Tebe?Děkuji a zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
  23. Věruško myška je krasavice,takovou snesu i ve spíži.Daja

    OdpovědětVymazat
  24. Jeeeminenku Vierko, ta myška je fantastickáaa a veľmi rozkošná. Pozdravujem Ťa.

    OdpovědětVymazat
  25. Mně se líbí ty skleničky s uzávěry!

    OdpovědětVymazat
  26. To je ale potvora šikovná :-) (tím myslím myšku, a ne Tebe) Jak umí hezky vylézt do skleničky. Už vám něco slupla? :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.