úterý 5. února 2013

Bude s námi bydlet

A kdo, že je ten náš nový spolubydlící. 
Ještěrka, po které touží náš Venda to zatím není ... tu má slíbenou až do samostatného pokojíku.
Zatím je to tento miloučký a přítulný medvídek. A rozhodně s ním nebude tolik starostí jako s ještěrkou.

Měla jsem ho v plánu již delší dobu, ale řada na něho přišla až letos.

Počká u nás do jara a pak ho asi budu muset vypustit za polární kruh, aby mu u nás nebylo moc teplo a budu doufat, že si pak opět najde cestu zpátky domů.
 Každá z vás, která dokáže uháčkovat jakékoliv zvířátko, či jinou potvůrku jen tak z hlavy, či dokonce vymyslet návod má můj velký obdiv. Já se ráda pustím do čehokoliv, jen musím mít ten návod před sebou - takže opět děkuji skvělé KAMLIN za její úžasné návody.

A ještě tu mám dvě pozvánky.
První je na JARNÍ VÝMĚNU u Simonky.

A druhá na GIVEAWAY u Nellie.
 Takže, jestli u holek ještě nebyli, rychle nakoukněte.

Děkuji za návštěvu a příště se můžete těšit na něco z kuchyně ...

Krásný den ... Věra

31 komentářů:

  1. Věruško,,medvídek je nádherný...taky obdivuji holky co háčkují zvířátka apod.mě stačil vojáček a baletka jen tak z hlavy a bylo to ufff celkem náročný:-)...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc děkuji. Máš pravdu je to kumšt, ale tobě se vojáček s baletkou krásně vyvedli ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  2. Medvídek je úžasný, má parádní čepičku jsi šikulka !! Určitě se mu u vás bude líbit :-))
    Hezký zbytek dne Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji, méďan se již zabydlel a myslím, že zůstane ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  3. Věru moc zdravím,medvídek je nááádherný!Krásný zbytek týdne přeji.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, moc děkuji i tobě ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  4. Vieri, ten je nádherný. Ja tiež obdivujem každého, kto takto krásne háčkuje. Na tohoto medvedíka by mi ani návod nepomohol. A nezostane aj cez leto? Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji a myslím, že s návodem by jsi méďu dala levou zadní. A asi zůstane i přes léto, docela se mu u nás líbí ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  5. Věruško kása-moc se ti povedl!!!!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško moc děkuji.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  6. krásny je! Zvieratká sú potvory! Ale vyšiel ti krásne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, děkuji ....
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  7. Kukla som aj ju Kamlin, šikovná kočka a návody sa facku! Ďakujem!

    OdpovědětVymazat
  8. Jéééé, meďulínek... Věrko, ten je tak krásný!!! Moc se Ti povedl, krásně jsi zkombinovala barvy. S tím kulichem je bombastický!!! Hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji ... ona ta kombinace nebyla tak těžká. Kamlin má zrovna tyto barvy v návodu a mě to nádherně pasovalo do našeho obýváku ...
      Krásný den ...Věra
      P.S. Zrovna nahřívám troubu a pak do ní šupnu těsto na chleba ...

      Vymazat
  9. Jééé, ten je úžasný, muchlací, moc se povedl, Věruško!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. Moc se mi líbil a prostě jsem ho musela mít ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Děkujííí ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  11. Věrko, medvídek je úžasný! Já bych jej za polární kruh neposílala, by mi bylo smutno :))
    Kamlin má skvělé předlohy, já zkoušela žirafku a moc hezky s emi háčkovala. I tento medvídek je v plánu. Tož uvidím kdy k tomu dojde ... nějak je málo času a plány a seznamy jsou dlouhé a nekonečné :)

    Hezký den
    Eva

    PS: Doufám, že už je u vás líp a nemoci jsou pryč. U nás se minulý týden taky horečkovalo, ale už je vše OK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji ... na tvou žirafku si pamatuji. A koukám, že jsme na tom stejně, také mám seznamy toho, co bych chtěla, nebo měla ...
      Kluci už jsou OK, děkuji.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  12. Věruško, méďa se Ti moc povedl - jsi šikovná!
    Přibude mu i nějaký sourozenec, ať mu není smutno? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji moc ... já myslím, že ani sám se u nás nudit nebude.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  13. Vierka tak ten tvoj medvedik je krásny fakt pecka, ja sa tiež už dlhšiu dobu na medvedíka chystám, len musím kúpiť priadzu a to neviem kedy bude :) Prajem pekný dník...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nellie, děkuji ... a až se ti poštěští nákup, ať jde dílko pěkně od ruky ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  14. Věrko, moc se povedl, jsem na tom podobně, taky se málokdy do něčeho pustím bez návodu, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marceko, moc děkuji ....
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  15. Věruško jsem moc ráda že už jste doma zdrávi :o) Ten tvůj Méda je opravdu fešák a v mojich oblíbených barvičkách :o) Já ted také medvídkovala :o) Měj se moc prima .Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji ... koukala jsem k tobě, tak v rychlosti, jsem včera prolétla blogy, jen mi nezbyl čas na komentíky...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  16. Medvídek ja parádní! Do výměny už jsem se prǐhlásila a jsem moc zvědavá, jak to budu stíhat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, děkuji. Já už mám vymyšleno, jen počkám, až na los a pak začnu tvořit ... třeba to nakonec bude opět něco jiného, jako ve Vánoční výměně, kdy jsem po rozlosování vymyšlela co vytvořit.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.