neděle 24. února 2013

Bábovka ze zakysané smetany

Milá Káťo, ale i vy ostatní ... tu je recept na bábovku z minulého příspěvku.
 Budete potřebovat:
300 g polohrubé mouky, 200g moučkového cukru, 1 vanilkový cukr, 1 prášek do pečiva, 250ml zakysané smetany, 4 vejce, 250ml oleje
To vše smícháme a 2 minuty šleháme ... je to rychlovka.


Recept jsem našla u někoho na blogu, ale bohužel již netuším kde ... takže tímto se majitelce receptu omlouvám. A pokud je mezi vámi, které čtete můj příspěvek, klidně se ozvěte a já vše napravím.

Pokud vyzkoušíte, přeji dobrou chuť.

Hezký zbytek víkendu ... Věra

12 komentářů:

  1. Vyzerá ako namaľovaná.Recept si ukladám. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš Věruško tak tuhle ještě neznám,tak jdu hned psát receptík:-)A děkuji!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, díky za recept, ukládám do sbírky, jsem bábovkoví, takže určitě brzy vyzkoušíme :o) pá, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško ,takové recepty já ráda,při tom velkém množství mých strávníků to potřebuji! Díky Daja.

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, moc děkuji za recept a tleskám tvému týdennímu raportu, optimismu, který tě neopouští!
    Moc ti přeji, aby vám prostě bylo dobře!
    hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Vierka dakujem, urcite vyskusam..prajem krasny vecer a super tyzden ...
    M.

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, díky za recept. Bábovky máme v oblibě, tak ráda vyzkouším. Pěkný týden. Slávka

    OdpovědětVymazat
  8. A já si minule říkala, že recept by se hodil... dík ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Veru, našla jsem tvůj blog, velmi milé příspěvky.. Babovka vypadá dobře a hlavně ten recept ! Tak přeji všem doma zdraví a pohodu.Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Věru děkuji za báječnou rychlovku.Krásné dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá báječně, vezmu si kousek, můžu?

    OdpovědětVymazat
  12. Věruš jak tak brouzdám Tvým blogem tak jsem došla na kouzelná srdíčka vyšívaná stužkou moc se mi líbí ten Dekor mám taky ale nejsem s toho dost chytrá moc by Tě prosila jestli máš nejaké vychytávky nebo pomůcky napiš mi nebo jestli je k tomu i nejaká kniha.Byla by moc ráda kdyby jsi mi poradila .Díky Luďka soboroval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.