úterý 29. ledna 2013

To nám ten týden začal ...

Včerejškem jsem proplouvala s teploměrem v jedné a sirupem proti horečce v druhé ruce. Dopoledne se Vojtíkovi vyšplhala teplota k 39,5°C a spal až do půl jedné. Pak byl v pohodě, ale později odpoledne opět nápor horečky - a opět sirup, zábal, tvaroh ... spal jen tak na půl, až konečně po jedné hodině v noci, kdy jsem se probrala celá polámaná z jeho malé postýlky, tvrdě spal a byl bez teploty. Krom horečky mu nic jiného není. A co nechápu, nebo spíš obdivuji, jak může být při 39ti tak čilej! Já bych ležela a ani se nehla.
Počasí venku na náladě také moc nepřidá - ta bílá krása mizí před očima. A tak pro zlepšení nálady jsem dnes dodělala svůj první letošní háčkovaný počin- ten menší ze dvou rozpracovaných, ale i ten druhý se již blíží do cíle. 
A tak si dnes můžete prohlédnout první květinové víly ... jedná se o jednu z inspirací, které jsem pro letošní jaro a léto našla.
 Jaro tím zatím nevolám, jen chci být nachystaná až přijde.
 I když tyto dvě víly nejsou pro mě, ale pro mou babičku k narozeninám.
 Na ty pro náš domov teprve dojde. Objednala jsem si jarní látku na polštářky a tak bych je chtěla trochu sladit.

A protože s dítkem v horečkách se nakupovat nedá, ale jíst se musí, spojila jsem opět své síly s Etou a spolu jsme vytvořily tyto rohlíky.
Jsou podle receptu, který jsem našla u Helenky a již jsem je pekla po několikáté. A jsou moc dobré!


Tak a to je pro dnešek vše. Děkuji za návštěvu a přeji krásné odpoledne.

Věra

16 komentářů:

  1. Ahoj Věrko, přeji malému marodovi, aby byl brzy fit!!! Jarní víly se Ti moc povedly!!

    OdpovědětVymazat
  2. dufam, ze horucka konecne ustane...ale piknik im zavidim - mamina vzdy trvala na jedeni pri stole :) vily su krasne, ale tie rohlicky ma velmi zaujali. tie urcite vyskusam, dakujem za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Věru přeji at jste brzy v pohodě a horečky ustoupí.Víly jsou nádherné!Já bych jaro klidně přivolávala,kdyby mě vyslyšelo:-)Jenže si ještě musím počkat...
    Hezký týden.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Vierko, nesmúť, pridávame sa do partie. Od dnes už aj menšia horúčkuje a manžel je tiež KO, akurát, že si nemože dovoliť len tak vyľahnúť. Ja sa ešte držím, niekto musí, že? Super piknik.

    OdpovědětVymazat
  5. Víly jsou krásné a rohlíčky k nakousnutí. Ta ETA je k nezaplacení. Přeji rychlé uzdravení. Krásný den bez horeček.

    OdpovědětVymazat
  6. Malému marodovi brzké uzdravení. Děti to zvládají lépe než my. Parádní piknik.

    OdpovědětVymazat
  7. Věru, no vy si tedy užíváte...ach jo, snad to nic nebude! Víly jsou kouzelné, babičce popřej i za mě!
    Pobavily mě ty rohlíky, když jsem je uviděla, řekla jsem si: ha, bude nový recept :o) Ale oni jsou dobré, viď.
    Moc vás zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško,přeji brzké uzdravení...taky nám to tak začalo,ale naštěstí ATB zafungovala a Kačenka je už téměř zdravá...rohlíky vypadají luxusně...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, taky se u nás horečkovalo... Akorát Fífa teda čilej nebyl ani náhodou:-( Naštěstí jak to přišlo, tak to (snad) i odešlo a dnes už se zdál úplně fit:-). Víly jsou nádherné;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško samá chřipka všude že-tatka už byl na operaci a hned ruhý den,co ho pustili šup zpět kvůli horečkám a chřipce kterou chytl v nemocnici...Ale hlavně,že už je lépe a i vám,přeji ať se vám ty nemoci vyhnout!!!!!Krásné tvořeníčko-jsi šikulka!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Verus je hruza vsude nemoce dete a lidi ,mnj lito kluk je nemocne .Ale tvuje hackovane figurky so sssssssssssssssssssssuuuuuupr moc a pro mnj velka inspirace dik .Hezky tebe zdravim karin

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško víly mě okouzlily a rohlíčky zavoněly,řeklo by se báječný den, jen ty nemoce je třeba vyhnat!!!!!Dajal

    OdpovědětVymazat
  13. Boze,ty rohlicky,ty vypadaji bozsky,hned bych je slupla snad vsechny,my si take nemoci prosli,tak doufam,ze se jen tak nevrati a vam preji rychle uzdravenicko Verko.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné rohlíky. Líbí se mi piknik. Přeji synkovi brzké uzdravení. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Uáá, omylem se mi povedlo odstranit komentář na mém blogu, omlouvám se.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Věruš doufám že už u vás chřipka neřádí a odstěhovala se někde daleko do hor.Malému přeji hodně zdravíča proto, že je to to nejcenější.Věruš víly se Ti moc povedly já se chci zeptat byl by pro Tebe problem mi napsat popis.Moc by mne to potěšilo.No a Ty rohlíčky musím vyskoušet.Tak hodně zdravíčka celé rodince přeje Luďka.
    soboroval@seznam.cz Děkuji!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.