sobota 19. ledna 2013

Růže

Krásné sobotní ráno.
Včera jsem byla po delší době na větším nákupu - jak kluci marodí, nákupy omezím na minimum. Ale ten včerejší se nemohl obejít bez návštěvy květinářství. Mimo hyacintů a primulek mi padly do oka tyto růžičky.
Bohužel měli dvě poslední ...
Ale i tak dokázaly obývací pokoj prozářit ...
 A mě to nedalo a trochu jsem si s fotkama pohrála ...

Krásný mrazivý víkend ... Věra

P.S. Dělejte si radost, stačí k tomu i maličkosti

10 komentářů:

  1. Vieri,úplne s Tebou súhlasím, tak málo niekedy stačí k veľkej radosti. Prajem Ti pekný deň. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci jaroooo!Taky jsem si koupila domů jaro v podobě kytiček,ale ta velká zima venku mi to kazí.Hlavně ať se rychle vyblbne a přijdou velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, krásné růžičky a v zimě jsou milé dvojnásob! Moc povedené fotečky... papa Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko,vaše růžičky jsou krásné....A s fotečkami jste si pohrála užasně...taky si sem tam sednu a jen tak si hraju :-) Ivetka

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško nádherné růžičky ,jako západ slunce,nevadí že jsou dvě alespoň jim není smutno!Daja

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Vierka, to je krásna radosť, ružičky sú nádherné a tiež si niekedy urobím radosť, len tak aby bol deň krajší.

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, jsou opravdu překrásné! Máš pravdu, radost si dělat musíme a stačí k tomu třeba růže.
    Moc zdravím tebe i kluky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné růžičky, pro radost stačí i tyto dvě. Rozzáří den a pohladí duši. Hezký večer! L. P.S.: A malým chlapíkům brzké uzdravení!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Udělala sis pěknou radost! A radosti se mají dělat! Jistě Ti rozsvítily celý obývák! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Věru, už jsem snad dala komentáře dopořádku :-) děkuji za pochvalu! Kde jsou ty hyacinty? :-):-):-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.