úterý 15. ledna 2013

Moje nová pomocnice

Hezký úterní podvečer. Je to již notnou chvíli, kdy se mi rozbila domácí pekárna a prosila jsem vás o rady a tipy. Stále bylo ale něco důležitějšího. Až minulý týden jsem se konečně rozhodla a vybrala tu svou. Takový pozdní vánoční dárek. A dnes po poledni dorazila - od té doby již stihla připravit těsto na koláče a upéct sekanou - na tu jsem zvědavá, neboť jsem ji v pekárně dělala poprvé.
A která to u mě vlastně nakonec vyhrála?
Zůstala jsem věrná značce Eta - jen jsem změnila typ pekárny.
Tak to je ona ETA DELICCA


 Moc se těším na naši dlouhou spolupráci.

Mějte krásný večer ... Věra

A plňte si svá přání ...

16 komentářů:

  1. Vierka tak prajem aby dlho a skvelo sluzila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekárna je také můj věrný pomocník..už si bez ní kuchyni ani nedokážu představit. Mám také Etu už asi 5 let a jsem moc spokojená. Tak ti přeji s pekárnou dlouhý a pohodový společně strávený čas..Helča

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se chystám na domácí pekárnu-sousedka si ji nemůže vynachválit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věruško...tak to je parádní pomocnice!!! Přeji, ať ti věrně slouží, pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Vieri, prajem Ti s novou spoločníčkou v kuchyni krásne chvíle. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, mám tu samou. Sice nemám srovnání, ale u nás se holka nadře. Peče chleba, kyne v ní těsto, míchá marmelády a manžel dělal i škvarky, výborné!
    Tak ať se vám hezky spolupracuje :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Helenko, tak to možná písnu o radu ... nemohu na něco přijít, tak jestli to nevykoumám, písnu. Jestli neva...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
    2. tak ať ti pěkně slouží. Mám taky ETU Harmonii a jsem s ní spokojená.

      Vymazat
  7. Krásná a užitečná spolupracovnice.

    OdpovědětVymazat
  8. Mám pekárnu už druhou. Taky Etu, ale nejsem s ní moc spokojená. Sekanou jsem píkávala v té starší, v této to nejde. Ta tvoje má možnost připíkání?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejprve jsem pekla 1 hodinu, což je maximum, které lze nastavit a po skončení jsem program zapnula znovu na 40 minut. Já jsem zatím neochutnala, budeme mít s klukama k obědu, ale manželovi chutnala.

      Vymazat
  9. Tak to Ti moc přeju, ať jsi s pekárnou spokojená.

    OdpovědětVymazat
  10. wow domáca pekárnička, po tej túžim už nejakú tú chvíľu. Prajem Ti Vierka, aby pekárnička dobre a dlho slúžila.
    Pekný deň.
    ľubica

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Věrko, ať Ti nová pomocnice dobře slouží !

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško já se také rozhoduji,ta Tvá je moc hezká nemám ani páru kolik musím našetřit,budu ráda když písneš jak jsi s ní spokojená.Ostatní informace si zjistím.Tak ať dobře pracuje Daja!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajuško, jen co ji trochu proženu, tak písnu. Dnes zkouším péct ciabattu. Včera udělala těsto na koláče a upekla sekanou. A docela už přicházím i na to , jak ji ovládat ... včera jsem trochu tápala při změně programu a znovu nastavení času. Dnes jsem na to přišla.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.