čtvrtek 17. ledna 2013

Maxi ....

Krásný večer vám přeji.
Včera jsem opět trochu proháněla domácí pekárnu. Poté, co hned v den, kdy dorazila stihla nachystat těsto na koláče a upéct sekanou, dostala včera další úkol. Původně jsem měla v plánu pouze připravit těsto, ale pro pečení na plechu se mi zdálo dosti řídké, tak jsem ho nechala upéci v pekárně. Tentokrát jsem zkoušela ciabattu. Mám ji hrozně ráda, tak proč to nezkusit. Použila jsem recept, který lze najít na stránkách Moulinex. Jen jsem doma bohužel neměla ani olivy, ani dýňová semínka. Takže jsem trochu zaimprovizovala a použila bazalku.
Pokud by jste chtěli vyzkoušet, tak recept najdete zde - video s postupem jak upéct ciabattu. Já nevlastním ony bezva nástavce na pečení, takže mi nevyšly 4 kousky, ale dva maxi kusy. A půlku jednoho jsem stihla zdolat ještě téměř za tepla.

A dnes mi kuchyň naplnila vůně maxi pochoutky, o jejíž recept na přípravu se s námi podělila před Vánocemi Helenka. Co na tom, že se jedná o Vánoční čajové želé ... já si ho prostě musela uvařit zase ... takže budu mít opět Vánoce. Helenko, za tuhle dobrůtku ti moc moc děkuji, zcela jsem její chuti podlehla.

Dnes jsem byla s kluky na kontrole u doktorky. Vašík dostal další antibiotika ... jsem zvědavá, kdy budeme konečně zdraví! A vzhledem k tomu, že za doktorkou jezdíme do města, kde bydlí rodiče, nevynechali jsme ani jejich návštěvu. A odtud jsem si přivezla pytel čepiček, bačkůrek a rukaviček ... moje babička dostala k Vánocům balík vln a už je má všechny zpracované. Teď bude řada na mě, jak brzy se s tím poperu ... musím zašít konečky a protahat šňůrky. Pak nabalíčkovat a poslat na adresu projektu Mámy pro mámy. Původním záměrem bylo, vytvořit něco do zásoby pro Zlatého kulíška, ale tento projekt byl dočasně pozastaven - letošní rok se zapojilo tolik šikulek, že jsou nemocnice dostatečně zásobeny.

Tédy, to jsem se zas rozepsala. Takže na konec ještě jedna pozvánka ... a to na další úžasnou Giveaway. Tentokrát probíhá u Martinky, u příležitosti prvního výročí založení jejího blogu.
 
Tak a já se s vámi loučím. Děkuji za návštěvu i komentíky a přeji krásné zimní dny ... Věra



24 komentářů:

  1. Ahoj Věruško,moc Tě zdravím! Koukám,že pekárnu pěkně zaměstnáváš :) Na tu čajovou pochoutku jsme s byla hne du Helenky podívat a o víkendu ...jdu do toho! Brzy se uzdravte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis, moc děkuji a určitě to vyzkoušej.
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  2. Vieri, tak to je nepríjemné, že Vašík dostal ďalšie antibiotiká. Takže prajem Vám skoré uzdravenie. Vianočné želé od Helenky som varila aj ja pre svoje kamarátky ako darček. Veľmi si ho pochvaľujú a nie len na vianočku či pečivko.Jedna z kamarátok ma asi dostatočne nepočúvala, že je to na vianočku a podľa názvu usúdila keď čajové želé tak do čaju. No a veľmi jej to tak chutí, takže objavila nový rozmer tohto výrobku. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, tak mě se mamka také několikrát ptala, na co, že to želé je - chtěla z něj také vařit čaj ... takže jí můžu říct, že to lze.
      A dnes jsem potkala známou, která má děti ve stejné školce ... prý jich tam je 11 ( z 28)- takže bacily řádí všude.
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  3. Věruško,přeji všem brzké uzdravení!A jak tak koukám dáváš své "pomocnici" pěkně zabrat:-)))...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji a jojo snažím se.
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  4. Tak super,pekárna se využívá na stopro.A to želé vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru určitě vyzkoušej ...
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  5. Věruško já snad za chvíli pro tu pekárnu poběžím :-)))K Martince juknu a chci ti moc poděkovat za odkaz na časopis,jsi moc hodný človíček!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, není vůbec zač děkovat, proč neupozornit na to, co se mi líbí. A pekárnu určitě promysli ... je to super věc.
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  6. Věruško, ciabattu musím vyzkoušet, vypadá moc dobře. I to želé, ještě jsem se k němu nedostala, i když to bylo v plánu. Vašíkovi přeju, ať se brzo uzdraví. My už máme taky atb, u druhé dcery to čekám každým dnem. Měj se! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko děkuji a i já přeji, aby bacily dlouho nezlobily.
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  7. Tak já jsem čekala na mail, Věruško, ale ty si holka šikovná, pečeš jako ďas. Ciabattu určitě vyzkouším, taky ji milujeme. Z toho želé mám fakt radost!
    Vašíka lituji, určitě už to bude brzo dobré!
    Moc zdravím tebe i babičku, je úžasná!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, no snažím se, ale ještě jsem nepobrala vše - takže možná na nějakou tu prosbu o pomoc dojde. Přeci jen, musím se nejdřív pokusit sama vše pochopit a vyzkoumat.
      Děkuji za vše a přeji hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  8. Věruško,tak ciabattu bych si taky dala.....vánoční želé podle receptu od Helenky jsem vyzkoušela a musím přiznat,že jednu skleničku jsem si nechala.......ke snídani opeču toustový chlebík,máslo...je to fakt mňamka.
    Přeju Vašíkovi brzké uzdravení,ať si tu sněhovou zimu venku trochu užije.
    Hezký víkend přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuji a koukám, že máme úplně stejné chutě ... dnes jsem měla k snídani 4 plátky.
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, omylem jsem smazala ... Ale koukám, že pekárnička jede na 100% ani nevychladne, tak to má být! Želé jsem dělala z pomerančové a limetkové šťávy, bylo také moc dobré! Hezký večer, Maru

      Vymazat
    2. Maruško, to nezní vůbec špatně ... kdyžtak si písnu o receptík.
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  10. Moc tě zdravím Věruško....koukám,že pekárna jede na plné obrátky.Také v ní hodně peču...ale ciabatku ještě ne...určitě ji vyzkouším.
    Měj se hezky...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani ... snažím se jí pořádně zaběhnout a vychytat mouchy.
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  11. Marodu přeji brzké uzdravení ..Také peču a receptík vyzkouším :) Pěkný víkend Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji ... hezký víkend
      Věra

      Vymazat
  12. Věru brzy se všichni uzdravte.Teda pekárnu hezky zaměstnáváš,jsi pilná jak včelička!Spoustu dobrých receptů a dobrou chut přeje Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.