středa 9. ledna 2013

Hledání inspirace

O víkendu, myslím, že to bylo v sobotu, koukal manžel na film, který mě až zas tak nezaujal. A tak jsem si přinesla své tvořivé časopisy, uvelebila se ve svém oblíbeném rohu sedačky pod lampou a začala listovat.
Výtisky, kde mě něco zaujalo jsem si otevřené odkládala stranou. Ostatní putovalo zpět do krabice.
A tak jsem si postupně našla směsici háčkovaných, vyšívaných i šitých inspirací.
Jsem zvědavá, co z toho budu schopná realizovat a kolik času budu potřebovat. A to jsem hledala hlavně v jarních číslech, abych byla na jaro pěkně připravená.


Mějte krásný den ... Věra

A na úplný závěr ještě jeden zvídavý dotaz ... na jakou velikost zmenšujete fotky na blog? Já je zmenšuji od začátku, jen nevím jestli dostatečně, dávám velikost 700x525 a dnes jsem ještě ubrala ... nerada bych se dostala do stejné situace jako některé z vás. Jsem ráda, že bloger jakžtak zvládnu a vkládat fotky jiným způsobem, to by pro mě byla asi španělská vesnice. Děkuji za odpovědi.

19 komentářů:

  1. Vieri, normálne si ma navnadila, aby som siahla po časopisoch. Mám ich plno a nejaké jarné inšpirácie treba hľadať už teraz. Vojtík je fešák či bez alebo s okuliarmi. A ten krásny huncútsky úsmev. Ja som fotky zmenšujem tak približne na 100 kB a robím to cez Skicár. Neviem, či to robím dobre, tiež som neni nejaký počítačový odborník, ale skôr pokus - omyl. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veruško,moc Tě zdravím! Už se těším, co pěkného jarního vytvoříš:) Problém s fotkama mám také. Na starém blogu jsem měla fotky velké a jak jsme je přestěhovala na nový blog, tak jsou příliš velké. Tak stále zkouším,jak velké se mi vejdou. Měj s emoc hezky!

    OdpovědětVymazat
  3. Malinkému brýle krásně uší :)
    Fotky zmenšuji tak, že delší strana má 1000 px (nebo čehožeto) a netuším jaký s tím kdo má problém. Posledně se mi ale nahrávaly nějak jinak než zpočátku. Tak nevím jak dopadnu příště ;)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, díky za návštěvu. já fotky nezmenšuju, ony se mi tak nějak zmenšujou samy, asi to tam je nastavené. ale kdo to nastavil a jak, to netuším. no tak to jsem asi moc nepomohla. malému brýle fakt "uší". dcera zrovna včera u očního má zase víc dioptrií :(. snad jich nebude moc.
    měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, těším se co u Tebe na jaře uvidím-inspirace je hodně, že? Vkládání fotek jde zatím dobře, nijak je neupravuji, asi bych ani nevěděla jak, ale děsím se, že mi to někdy nepůjde a to bude můj konec, nejsem nijak velký kamarád ani s foťákem ani s počítačem, tak si držím palce, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,z Vojtíka je frajer...sluší mu to jak s brýlemi tak i bez nich...já už tvořím něco málinko na Velikonoce:-)))...nějaké zajíčky už mám ušité,jen stačí nafotit...k volbám bychom jít měli,pokud se něco nepřihodí...a fotky zmenšuji na 640x640...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko taky zrovna listuju časopisem a plánuju co letos přes jaro ,léto stihnu.Tak jsem zvědavá,už mě docela chybí něco vytvořit tak musím něco spáchat:))Krásný den Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Věru, no to se těším, co jarního spácháš :o)
    Fotky zmenšuji na 800x600, ty se už nezapočítávají do objemu blogu, tak by to mělo být OK...
    Při volbě prezidenta mám už jasno, o kalkulačce jsem se dneska dozvěděla...Nevěřila bys, jak to prožívají třeba gymnazisti, kteří ani volit nemohou...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško mojí inspirací je většinou net a vlastní hlava:-)A co se týče fotek tak já mám velké rozlišení až několikanásobně větší než píšeš ty a nikdy se mi nic nestalo...tak bůh ví čím to je...snad se mi nikdy nic nestane..
    A malej je tuctovej frajer :-)))
    Krásný večer!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Vierka, ja som už tiež viac naladená na jar a tiež hľadám nejakú inšpiráciu, zatiaľ je to veľmi poskromne. Malému seknú okuliarky, no kiež by ich nikdy nepotreboval. A na tvoju otázku ohľadom fotiek, je ich exportujem vo formáte 800x600 a budem si držať palce, nech mi blogger nevyhlási štrajk.
    Pekný večer. Renata

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky zmenšuju pod 100 KB... uložiště má 1000 MB, vejde se tam tedy 10000 fotek. Při vkládání např. stovky fotek měsíčně by tak mělo uložiště vydržet osm let, při padesáti fotkách měsíčně dvakrát tolik ... dá se to tak plus mínus spočítat a ohlídat.
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, Věrko! Teda, máš spoustu krásných časopisů! Já si je zakládám do šanonu, spolu s vytištěnými návody a inspiracemi nalezených na netu a už se mi to nevleze :o) už mám dva a ten druhý se taky povážlivě plní :o) chápu Tvou sběratelskou vášeň, já nemůžu jít okolo trafiky, abych si nějaký nekoupila :o) díky za tip na volební kalkulačku, k volbám jdu a taky ještě váhám. Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Věruško! Teda to je inspirace, paráda! Taky se ráda kochám ve starých časopisech, co mám v "archivu". Ale v poslední době spíš lovím inspiraci na netu:-). K volbám určitě půjdu, zatím ale taky nejsem 100% rozhodnutá...ještě si "rozpočítávám" mezi třemi volbami, tak uvidíme, která se mi do zítra nejlíp rozleží:-). Fotky na blog dávám ve vel. 600x450, pokud jsou na výšku, tak někdy na 600x800, prostě si tu jednu stranu upravím na 600 a ta druhá se upraví automaticky v poměru...

    OdpovědětVymazat
  14. Tak dobre, že som objavila tento článok, tiež sa chcem pozrieť do starých Doriek akú inšpiráciu tam nájdem na jar :) A ešte aj to, že fotky tiež nezmenšujem. Tak by som s tým mala asi začať :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško i já takhle se ráda hrabu v tvořivých časopisech :o)A já fotečky nezměnšovala no tak to jsem tomu tedy asi dala--tak budu muset začít...Děkuju za upozornění.Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  16. Uší, uší! Já mám max. velikost 600x450.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Věruško,jsem moc ráda,že jsme se našly!prohlédla jsem si Tvůj blogísek ,je tam tolik inspirace!!!Svému synkovi řekni ,že je veliký frajer,sedí mu brýle což je výhoda!Ty něnečky Tvé sestry jsou nádherné takové kadeřavé,nevím z čeho to má!Moc vydařené!Tak se těším na další nakukování.Pilně studuj "pod lampou" měj se Daja-Duha

    OdpovědětVymazat
  18. Chtěla jsem se přihlásit a nejde mi to ještě to vyskouším. Ahoj Daja

    OdpovědětVymazat
  19. Věruško,do třetice holkám jsem dala adresu ale bohužel jen v komentářích na staré DUZE,teď už tam psát nejde.Některým jsem ale napsala novou adresu spolu z komentářem.Moc děkuji za zájem !Daja

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.