pátek 4. ledna 2013

Giveaway u Klárky

Krásný den všem. Máme tu první pátek letošního roku a s ním i první víkend. Víkend, o kterém náš první syn oslaví již své šesté narozeniny. Oslava bude velmi komorní - pouze my čtyři a jeden malý dortík. Obr oslava pro zbytek rodiny je naplánovaná na víkend příští - s velkým dortem, který opět připraví má šikovná sestra. Vašík si na ni letos nachystal lahůdku - gormití dort. Jsem zvědavá, jak dopadne a nejen já, ale i samotná cukrářka. No ale o oslavě více až příště.
Dnes jsem tu proto, abych vás pozvala na další krásnou giveaway ... tentokrát u Klárky. Ceny pro tři výherce nachystala sama a jsou překrásné, ostatně posuďte sami ...
 

 O svátcích jsem začala háčkovat čepici a šálu pro Vašíka, ale bohužel došla vlna. No tak jsem si vymyslela další tvoření a i tady jsem s barvičkami již na suchu. Tak již netrpělivě vyhlížím pondělí, protože se konečně otevřou dveře galanterie ve vedlejším městě a já budu moci své restíky dodělat.

Mějte krásný víkend ... Věra

5 komentářů:

  1. Věruško,potvrzuji tvoji účast a přeji ti hodně štěstí...bude losovat naše Kačenka...A Vašíkovi k narozeninám přeji hooooodně zdraví,štěstí a lásky a aby ten gormití dort dopadl na 1*...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věruško, malému oslavenci přeji hodně zdravíčka!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, týjo, už šest? To to letí viď...nás to čeká v březnu, vůbec nechápu, jak to moje miminko může mít už školní věk...Tak hodně štěstí oslavencovi, ať se vydaří jak ta komorní rodinná, tak i ta širší a větší oslava...na gormití dort jsem moc zvědavá, ačkoli u nás se gormiti nějak nekonají (naštěstí), ani nevím, jestli o jejich existenci Lukáš vůbec ví:-D. Hodně štěstí v giveaway:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, přeji krásný víkend a suprovou oslavu! pa Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, díky za upozornění, blog Klárky jsem neznala a je moc šikovná!
    Přeju vám krásné oslavy, Vašíkovi všechno nej, hodně zdravíčka, radosti a splnění klukovských snů.
    Hezkou sobotu všem, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.