středa 2. ledna 2013

Giveaway na druhou

Přemýšlíte, co nám ten nový rok přinese? A co si takhle hned na jeho začátku udělat radost a zkusit paní štěstěnu ... co takhle v nějaké soutěži?
Možnosti tu máme a hnedle dvě ....
 
První giveaway již pár dní běží a pořádá ji Maruška u příležitosti prvních blogových narozenin. 
Ceny připravila hned tři ... mě nejvíce zaujala tato voňavá
 
 
Druhá giveaway je novoroční a zúčastnit se můžete u Andrejky na blogu 
Ostatně cena je také více než lákavá ...
 
 
Tak jsem zvědavá, jestli se na mě v tom novém roce usměje štěstí.
 
Mějte krásný den ... Věra

2 komentáře:

  1. Ahoooj Věru :-) mám jiný blog, pač jsem tatar, který si omylem smazal blog :-) Soutěže vypadají lákavě, zkusím štěstí ??? Ahoooj a díky Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, děkuji za návštěvu i za zprávičku ... jen mi prosím písni, kde tě najdu.
    Děkuji ... Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.