úterý 4. prosince 2012

Vánoční výměna

Dnes bych se vám chtěla pochlubit dárkem, který jsem dostala v rámci Vánoční výměny, kterou zoorganizovala Janička, s neuvěřitelným počtem 101 účastnic. A protože vím, co organizace obnáší, má můj obdiv, že zvládla ten počet. No a samozřejmě vám také ukáži, co jsem tvořila já.

Janičky los mě přidělil Evičce Lentilce, která svůj blog založila teprve nedávno. Když v pondělí zvonila pošťačka, že mám balík, říkám si - bože, co jsem ještě objednávala - všechny balíčky mám snad už doma. A jak jsem uviděla adresu, hned mi to docvaklo. A pak hned začaly hlavou proudit myšlenky - co může v tak velké krabici být. Netrpělivě jsem se vrhla na rozbalování. Evička mě, ale napínala, každý kousek v krabici byl ještě zvlášť zabalený ...
A pak to přišlo - wow!
 Evička pro mě vyrobila kulatý podnos ...
 a kornoutek a obrázkem s nádhernými andílky.
 Pleteno z papíru a s nádhernou patinou, na kterou jsem si já nikdy netroufla, ač se mi vždy moc líbila.
Dárečky mají své čestné místo na poličce na chodbě, hned proti schodišti, takže je vidí každý, kdo k nám přijde a já pokaždé, když vystoupám po schodech nahoru. A vzhledem k tomu, že je topná sezona a kotelna je v přízemí, tak je to několikrát za den.

A já jsem tvořila pro Marcelku ... a balíček putoval až do Irska. Když mi přišel mejlík od Janičky s rozlosováním, nevěřila jsem svým očím. Byly to asi dva dny po tom, co mě Marcelka kontaktovala, na blogu zanechala svůj první komentář s prosbou o radu. A pak přišel mejlík, že pro ni budu tvořit, úžasná shoda náhod.
Již po přihlášení do výměny, jsem v hlavě plánovala, co budu tvořit. Ale přesto jsem čekala na los. A dobře jsem udělala ... Marcelka mi totiž napsala, abych svůj dárek poslala v bublinkové obálce, aby se mi ta výměna prý moc neprodražila. Takže veškeré plánování přišlo nazmar a začala jsem od začátku. Vytáhla své časopisy a hledala inspiraci. Ta přišla poměrně brzy asi ve třetím časopise. Když jsem uviděla vánoční hvězdy a u nich nápis IRSKÉ HÁČKOVÁNÍ, přišlo mi to jako ideální dárek. Sice netuším, proč irské háčkování - v čem se liší od toho našeho, ale výsledek se mi moc líbil. Marcelka má již dárek doma, takže se můžete podívat i vy.

Vánoční hvězdy jsou naplněné voňavým vánočním kořením.
Jedna na zavěšení a druhá jen tak na položení.
Barvičky jsem vybrala podle toho, co mi o sobě Marcelka prozradila, tak snad jsem se trochu trefila.

U nás dnes skoro celý den sněžilo, takže krásný zimní den ... alespoň pro mě.
Hezký večer a vy, kdo jste ještě nehlasovali pro nejhezčí adventní kalendář, můžete tak učinit ZDE.

Věra

18 komentářů:

  1. Milá Věruško,ještě jednou moc děkuji,hvězdičky úžasně voní a určitě pomohou ozdobit vánočně můj minibyt ,co tu obývám.Irské háčkování,jak mi vysvětlila jedna hodná paní,je to proto,že tak jak máš háčkované špičky hvězdic tak se tady háčkují stejným způsobem malé motivky ,květiny ,lístečky a pak se to sešívá k sobě třeba v halenku.A je to piplačka docela ,si myslím.taady v mém okolí se všichni diví-irky že háčkovat umím a ptají se,kdo mne to naučil ,protože dnešní generace už to tu nedělá.prý dělávyly bybičky a hodně pletly s ovčí vlny,protože tu byla dlouhou dobu bída.Jinak jsi také dostala krásné romantické dárečky.Zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivujem každý jeden kúsok, ktorý ste vyrobili šikulky do Vianočnej výmeny. Ja som sa tentoraz neprihlásila, lebo som mala obavy, či budem stíhať a dobre som urobila, lebo zrazu sa mi nakopilo toľko roboty, zákazky, do toho choroba, že asi by som to nestihla. Írske háčkované hviezdičky sú, no čo ti budem hovoriť, pučím oči na tou krásou.

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško tak to je krása,mocinky ti ro přeji!!!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, to je nádhera, jak ta co jsi dostala, tak ta co jsi vyrobila, moc se vám to holky povedlo, já jsem balíček teprve dnes odeslala, tak budu netrpělivě čekat zda dorazí v pořádku a alespoň trochu potěší.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Vieri bola si od leničky krásne obdarovaná a takisto si krásne pre Marcelku tvorila. Iste si mala veľkú radosť. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, dostala jsi nádherný dárek! Pletení z papíru obdivuju, to mi vůbec nejde. Tvůj dárek pro Marcelku je úžasný! Hvězdy jsou nádherné a velmi zajímavé! Moc se Ti povedly! Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, moc krásný dárek k Tobě doputoval. A ty jsi zase určitě potěšila něžnými hvězdičkami. Zkrátka výměna jak má být.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Věrko, moc hezké. Jinak dnes mi přišla svíčka Yankee Candle vánoční cukroví - nemá chybu !!! Byt voní, jako když otevřu troubu s čerstvě napečenými vanilkovými rohlíčky. Věrka

    OdpovědětVymazat
  9. Krasne darky jsi dostala a take udelale, moc moc hezke.

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško,tak krásně jsi to nafotila,až jsem z toho na měkko.Jsem moc ráda,že se ti dárek líbí,že jsi pro něho našla umistění.Byla to moje první výměna a věřím,že ne poslední.Bylo to celé napínavé,od začátku až do konce.Ale největší dík na to má Janička,bez které by toto nikdy nevzniklo.Jani,patří ti velké adventské dík.Moc ráda jsem vás děvčata poznala.Eva Lentilka

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně jsi to vymyslela i zrealizovala. Můžeš mít dvojnásobnou radost.

    OdpovědětVymazat
  12. Věru, krásné pokoukáníčko - krásné dárečky jsi dostala i poslala do světa! Hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško,nádherné dárečky jsi dostala a taky jsi sama vyrobila...U nás taky sněžilo...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  14. Věru moc pěkné dárečky jsi obdržela.Ale ty hvězdy mě učarovaly!Jsi šikulka!Krásný den.Věra

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško,
    vůbe nechápu, jak se taková krása motá a patinuje.
    Já také dostala ve výměně krásný věneček z papíru :-)
    A díky ní jsem objevila další nové blogy :-)
    Ty sama jsi si s výměnou také moc dobře poradila, moc pěkně jsi to vymyslela a vytvořila :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Věruško...dárečky od Evičky jsou opravdu moc krásné a tvé háčkované hvězdičky ....nádhera.Moc se mi líbí tvé vyprávění o náhodě a dárečku pro Marcelku.
    přeji ti pohodové adventní dny...Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Vierka, úžasné darčeky si dostala aj spravila...krása...Nellie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.