pátek 7. prosince 2012

Vánoční irské háčkování

Krásný páteční den, dnes jsem tu s návodem pro tvořilky.
Protože se vám líbily vánoční hvězdičky, které jsem tvořila pro Marcelku, rozhodla jsem se, že se s vámi podělím o návod. Jde o velice jednoduchou záležitost, takže třeba ještě do Vánoc nějakou tu hvězdičku stihnete.

Zdroj fotografií - ANNA 11/2000

háčkovací schéma - opakujeme celkem 6x
 možnosti využití

A poděkování na úplný závěr ...
Holčiny moje, úplně jste mě dojaly svými krásnými komentáři u minulého příspěvku. Fotku kluků mám už také od včera jako tapetu na PC a stále se nemohu nabažit toho pohledu. Užívám si jich co jen můžu a už se mi to dost rychle krátí ... předevčírem to ne mě tak padlo, nemohla jsem vůbec spát, jak jsem si uvědomovala, že už s nimi nebudu moci být pořád. No ale radši teď ještě nesmutnit a užívat si předvánoční atmosféry.

Hezké vánoční tvoření a celý druhý adventní víkend ... Věra

13 komentářů:

  1. Ahoj Věruško,
    to jsou krásné hvězdičky******
    ty by se mi k mých "hvězdným" Vánocům hodily!!
    Ale ten čas :o)))))))))
    Měj se moc krásně a přeji nádherný adventní víkend***
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, ty hvězdičky jsou moc hezké, děkuji na návod, možná ještě kousek hvězdičkové girlandy stihnu. Krásný adventní čas. Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věrko ty hvězdičky jsou prostě nádherné moc díky za popis a fotečky synků taky.krásný advent.Radka

    OdpovědětVymazat
  4. hv�zdi�ky jsou n�dhern� bohu�el podle toho n�kresu je nesvedu
    ty na posledn� fotce (asi vycpan� jsou �pln� nejkr�sn�j�� :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dík za návod, Věrko, možná ještě letos stihnu vyzkoušet ;O) pá, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, to je krásné, miluji všechno co je s hvězdami:-))) a máš moc krásnou rodinku:-) přejí krásný předvánoční čas Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Vierka, ja uz na tie hviezdy navodik mam ale nejako neviem ako to funguje v praxi - tie ciary medzi tymi riadkami zhora dole to je ako upevnenie pevnym okom? Nejako tomu nakresu nerozumiem :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško já to vidím na Tadeáškovi,jak už je velký že se nenechá tak tulit jako třeba malá Nelí-rostou nám ty dětičky jako z vody!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, ty hvězdy jsou úžasné, díky za schéma! jinak gratuluji Katce k vítězství a tobě k synům, chápu všechno, co píšeš!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Věruško, tvoji kluci jsou úžasní. Také mám doma takovou dvojku, ale dnes už je jim přes dvacet, ale moc vzpomínám na jejich dětská léta.
    Jinak musím řici, tvoje tvoření nemá chybu, návod na hvězdičku si hned ukládám. Měj se hezky IVA

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné! Háčkování je pro mne věda mezi nebem a zemí! Ale ráda se dívám na Tvoje výtvory!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Věruško, mám na tebe prosbu...chci letos poslat blogovým kamarádkám vánoční přání a protože mezi ně rozhodně patříš, chtěla bych tě poprosit o zaslání tvé adresy, ať vím, kam Ježíškovu poštu vyslat:-). Prosím na mail: spetulka@gmail.com.
    Díky předem.
    Krásnou druhou adventní neděli,Petra z Pucíkova

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.