pondělí 3. prosince 2012

Hlasujte ...

pro ten nejhezčí adventní kalendář.

Hezký začátek nového týdne.

Nedávno jsem vyhlásila soutěž o nejhezčí adventní kalendář. Do soutěže se přihlásilo celkem 14 šikulek.
A na vás ostatních bude rozhodnout, který kalendář je podle vás ten nej ...

Jak hlasovat?
Do komentáře napište číslo kalendáře, který je podle vás ten nejvíce ...povedený, nápaditý, originální ... prostě nejhezčí.
Kdo bude vítěž?
Myslím, že netřeba psát ... tak pouze pro pořádek.
Vyhrává fotografie s největším počtem hlasů.
A do kdy můžete hlasovat?
Hlasování ukončím 6. prosince v 18 hodin.
Cena pro vítězku?
Zůstává v tajnosti.

Tak pojďte vybírat

Soutěžící č. 1

Soutěžící č.2  

Soutěžící č.3

Soutěžící č.4 

Soutěžící č.5


Soutěžící č.6

Soutěžící č.7

Soutěžící č.8

Soutěžící č.9

Soutěžící č.10

Soutěžící č.11

Soutěžící č.12


Soutěžící č.13

Soutěžící č.14


Mějte se krásně a užívejte adventní pohody ... Věra

42 komentářů:

  1. A jéje, já jsem zas zaspala... vyfoceno mám, ale zapomněla jsem poslat :o( no, tak snad napřesrok :o) tímto hlasuju pro č. 4! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Vzkaz pr Lenku :
    Ty jsi se pro samé háčkování zapomněla přihlásit :-o
    A to jsi to mohla vyhrát, protože ten tvůj je NEJ!
    Z nominovaných dávám hlas č.4.

    OdpovědětVymazat
  3. Také hlasuji pro č. 4, ale všechny jsou krásné... :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Já hlasuji pro č.11.Sněhuláčci jsou super

    OdpovědětVymazat
  5. Hlasuji soutěžící číslo 4

    OdpovědětVymazat
  6. Jenom jeden hlas je málo.:-) Líbí se mi jich mnohem víc, no vlastně skoro všechny. Ale super nápad je č.6

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Já hlasuji pro č.8

    Helena

    OdpovědětVymazat
  8. č.11 Snehuliaci sú milučký, adventný kalendár je hlavne pre deti a tie vyhľadávajú veselé farbičky. Ale aby som nekrivdila všetky kalendáriky sú krásne vymyslené. Z.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Věrí!
    To je zase parádního tvoření! No to je krásy!!! Tedy převelice těžký úkol, to ti povím, nejraději bych hlas rozdělila mezi všech 14 soutěžících. :-)
    Fotky jsem si pořádně a důkladně prohlédla a po těžkém vyřazovacím kole jsem se dostala k adventnímu kalendáři číslo 4. :-) - Tak tedy čtyřce dávám hlas. :-)
    Přeji krásný den. :-) U nás v Jihlavě sněží!!!! :-) Jupíííí!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško já hlasuji pro 4!!!!Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Věruško, všechny kalendáře jsou moc krásně udělané! Ale ze všech vybírám č.10

    OdpovědětVymazat
  12. To je dilema... z tolika kalendáříků vybrat jeden....
    Tak hlasuji pro trojku, páč je to zajímavý kalendář a podobný jsem ještě neviděla:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  13. Teda Věruško,je to těžké rozhodování!všechny kalendáře musely dát zúčastněným spoustu práce ale také radosti z hotového díla a ze štastných úsměvů dětí!Dobrý nápad je 6.jednoduché ale účel splní,obdivuji všechny šité kalendáře,protože se strojem si moc nerozumím,nejpracnější byly určitě ponožtičky kalendář původně od Lenky-škoda ,že se nepřihlásila,Mikuláš si myslím že je Tvůj,protože patří k andělovi,stříbrné krabičky z 8.jsou elegantní ale nejvíc se mi líbí Katčin stromeček.Všechny jsou krásné a udělaly určitě radost!Já hlasuji pro 4.!Zdravím z Virginie-dnes vyjímečně neprší.všem krásný den Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, také zdravím a jsem napnutá, kdy písneš, že balíček dorazil. A Mikuláš - tedy spíš Santa není můj. Patří jiné šikulce.

      Vymazat
    2. Věruško mám balíček na poště,letěla jsem tam hned ,jak na chodbě zjistila,že tam je pod dveřmi lístek,ale bohužel se až do pěti vozil v autě a mám si ho vyzvednout až zítra ráno.nemůžu se dočkat a moooc se těším.Já svůj poslala Andreice dnes,tak jsem taky zvědavá,jestli se jí bude líbit.Určitě Ti dám hned vědět!Marcela

      Vymazat
  14. Všechny jsou moc krásné :) Já hlasuji pro 10 :)

    OdpovědětVymazat
  15. Velmi pěkný na pohled je kalendář č. 4, ale svůj hlas dám č.10, je to pěkný nápad, který také pěkně vypadá a pletení a háčkování je moje oblíbená činnost.

    OdpovědětVymazat
  16. Všechny jsou moc hezké, ale nakonec jsem se rozhodla hlasovat pro č.10 :)

    OdpovědětVymazat
  17. Verko, krasne jsou opravdu vsechny. Me se nejvice libi 14. Krasny tyden!

    OdpovědětVymazat
  18. Věruško, všechny jsou krásné! Moc se mi líbí ti sněhuláci, ale hlas dávám 4.

    OdpovědětVymazat
  19. Věrko, všechny jsou pěkné, ale našemu Markovi padl do oka kalendářík č.3. Krásný advent,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Vieri, bolo ťažké vybrať ( všetky sú veľmi nápadité), ale páči najviac sa mi páči číslo 4. Andrea

    OdpovědětVymazat
  21. Věru, to je ale zase úkol...všechno jsou tak nápadité, kouzelné!
    Tak dobře, č.4!
    Moc se mi líbí fotky kluků u tvého andílka, taky jsem dlouho neviděla tak rozesmátého Adama po ránu, jako v sobotu, když vidět, že má adventní kalendář :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  22. Všechny jsou krásné, ale zalíbil se nám nejvíc č. 11. Ten si může udělat skoro každý, je to hezký nápad.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Věruško, tak jsem marně hledala ten tvůj - andílkovský :-) Hezké jsou všechny:-) volím číslo 9 Zuzana

    OdpovědětVymazat
  24. To je moc těžký úkol Věry,všechny jsou něčím krásné,všechny kalendáře jsou dělané láskou k dětem a bližním.Moc se mi líbí č.4,ale to se mi líbí coby dospělému,ale jelikož je adventní kalendář určen dětem,tak si myslím,že by u nich vyhrál kalendář s číslem 11.

    OdpovědětVymazat
  25. Je to těžké vybrat jen jeden. Všechny jsou moc krásné,musely dát hodně práce a udělají dětem radost. Svůj hlas dávám soutěžící č. 10 a malým ponožkám.
    Hezký večer Martina

    OdpovědětVymazat
  26. Věruško, tak jsem nakonec zaspala...pořád jsem si říkala, že musím poslat...až nakonec jsem to nestihla:-). No nevadí, účast je stejně hojná a parádní. Po velkém vnitřním boji, kdy u mě soupeřily kalendáře č. 10 a 11 jsem zvolila ten sněhuláčkový, číslo 11, je veselý, krásný a přitom jednoduchý na výrobu...myslím, že pro děti naprosto ideální

    OdpovědětVymazat
  27. Krásný večer! Líbí se všechny , ale svůj hlas dávám 7., jednoduchý a elegantní. Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  28. Vierka, všetky majú svoje čaro, ja hlasujem za č. 4. Ani som napostrehla kedy bola zahájená súťaž, no ale pri mojej momentálnej frakvencii blogovania niet sa čo čudovať, ja som ten náš došila v hodine dvanástej. Gabi

    OdpovědětVymazat
  29. Ja hlasujem za č.4, detičky určite s radosťou otvárajú balíčky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  30. Věruš, já hlasuji pro č.4 , ale všechny jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak u mě vyhrál kalendář č.4:o))

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Věrko
    Všechny jsou krásné-hlas dávám 4

    OdpovědětVymazat
  33. ahoj Věrko, díky za soutěž, hlasuji pro 7. Slávka

    OdpovědětVymazat
  34. Mně se líbí č.4.
    Je veselý,předvánoční.

    Ale krásné jsou všechny,na schodiště- úžasné,do krabiček, jako kapsář.Myslím,že to bude hodně těsné vítězství,protože všechny kalendáře jsou překrásné.

    Vítězi předem blahopřeji.
    MíšaZ:

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.