pondělí 10. prosince 2012

Čas svíček

Hezký nový týden všem. Asi v každé domácnosti je předvánoční čas spojen s pálením svíček ve větší míře než po zbytek roku. A ani naše domácnost není výjimkou.
V kuchyni
 V obývacím pokoji
 Na parapetu v obývacím pokoji


A na závěr pozvánka k soutěži na Flowers & Living o krásné ceny.

Mějte krásný adventní čas ... Věra

9 komentářů:

  1. Věruško a klukům to moc sekne,u mě se pálí jedna dvě-no znáš mě:-)Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, máš při pečení ale šikovné pomocníky. Já peču jen když mi ty moje raubíře má kdo hlídat, jinak na plechy v troubě taky pořád zapomínám...krásný den..Helča

    OdpovědětVymazat
  3. Věru moc zdravím,také se chci dnes pustit do pečení.Svítíme,svítíme,svítíme....miluju světýlka svíček
    Pohodový den přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Věrko! Tak mě se letos kupodivu zatím nic připálit nepodařilo :o) až se divím a říkám si, že to ještě musí přijít, bo jináč by to nebyly ty pravé vánoce :o) kluci jsou šikulky, u nás taky pomáhala malá a normálně jsem koukala jak puk, jaké nádherné rohlíčky válela! Krásný den! L.

    OdpovědětVymazat
  5. Verko, krasne svitite a kluci moc hezky pomahaji. A obcas se neco musi nevydarit, to k tomu patri! Mej krasne dny!

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, krásně svítíte, ten advenťák od Zuzky Morkusovic je parádní! Já peču a na zapomínání mám super pomocníka, minutku na troubě, vždy ji musím natáhnout, aby mě varovala, jinak 100% taky zapomenu:-D. Kluci pomáhají parádně, jsou to šikulkové:-)

    OdpovědětVymazat
  7. No svítíte krásně, ale kluci - pekaři, to je tedy úžasný pohled! A je celkem jedno, jakou barvu to nakonec má!
    Krásný večer všem u vás, Věru!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Pečení s kluky mi připomíná dobu dávnou, kdy i naši kluci byli malí a taky tak pekli! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško krásný Advent a pohodové,šťastné Vánoce. Krásný večer.Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.