sobota 1. prosince 2012

Adventně

Tak a je to tu, první adventní víkend. Takže i u nás se výzdoba polehoučku začíná měnit. Dopoledne jsem si dozdobila věnec na dveře. A vytvořila svícen do obýváku. Původně jsem myslela, že bude trochu nazdobený, ale mí odborní poradci řekli, že takhle je perfektní.


 Ze stolu jsem vybrala podzimní dekorace a začala zaplňovat těmi vánočními. Zatím mám zabydlena pouze dvě okénka, na dalších pracuji.



 Loňský keramický jsem si letos dala do kuchyně.


A ještě připomínám, pokud chcete soutěžit o nejhezčí adventní kalendář, posílejte fotečky - do zítra!

Z trouby voní bábovka alá štrůdl, manžel vyrábí našim a sestřiným klukům meče pro ninji a já půjdu zas něco tvořit.

Mějte se krásně ...Věra

16 komentářů:

  1. Díky všemu tomu učení jsem si ani neuvědomila, že je první adventní víkend - a to ani nemám adventní kalendář :((

    OdpovědětVymazat
  2. U vás doma, je Věruško, tedy parádní sobotní pohoda. Užij si to :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věrko, adventní zdobení máš moc pěkné!!

    OdpovědětVymazat
  4. No , a že nestíhaš :D Je krásny - "odborníci" Ti dobre poradili :)
    Na dverách ešte nič "alá Vianoce" nemám ,
    musím to čo najskôr napraviť ...
    Asi dobehnem na tú bábovku :)))

    OdpovědětVymazat
  5. :-) hezké adventní svícny :-)
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško krásně to už u vás vypadá!!!Krásný první advent přeji!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Věru, máte krásně nazdobeno a vyladěno... Tvůj adventní kalendář je parádní, to mají klučíci radost! Hezký začátek Adventu, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, to jsou krásné dekorace!! A ten kalendář je kouzelný!! Hezký večerv:) Peťa

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné svícínky! Oba jsou kupované? Jsou oba moc pěkné, takové kvalitní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,oba svícny jsou kupované ... ten s andílky mám již od loňska od Zuzky Morkusové a bílý jsem koupila tady u nás tento týden. Líbilo se mi, že mi bude ladit k interiéru a po vánocích ho můžu používat klidně dál ... jen s malými úpravami.

      Vymazat
  10. Ahoj Věrko.
    Moc hezké svícny.hezký adventní víkend Marťula.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Vierka, krásne si nazdobila, dôležité je ale rozhodnutie Tvojich kritikov, či odborných poradcov.
    Krásny adventný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  12. Nie je nič krajšie ako keď deti majú radosť. Presne tak ako u Vás.

    OdpovědětVymazat
  13. Mate u vas hezky vyzdobeno a kluci jsou spokojeni ,krasne.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc vám všem děkuji za krásná slova. Bílé svíčky jsem dnes již podpálili - tedy jednu, když jsme odpoledne hráli v kuchyni pexeso. A ten v obýváku čeká na zapálení večer ... dáme si s manželem růžové vínko, zapneme bednu a já ještě vezmu do ruky jehlu a budu pokračovat na vánočních plstěných ozdobách.
    Mějte i vy pohodový adventní večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  15. Věrko krásné adventní svícínky jsi vytvořila a radost kluků je fakt kouzelná :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.