sobota 3. listopadu 2012

Vánoční kornoutky

Krásné sobotní dopoledne. Kdo ke mě chodí pravidelně, tak ví, že posledních pár týdnů se již zaměstnávám přípravami na Vánoce. Vytvářím věci na výstavu - takové, které se líbí mě, i přesto, že možná návštěvníky výstavy neosloví tak, aby si je zakoupili. Už je trochu znám, nebude to moje první výstava, ale třeba překvapí. A pokud ne, alespoň zbyde pro mě domů.
Letos jsem i já podlehla kouzlu kornoutků. Vzpomněla jsem si, že jsem je viděla u Sandry a tak jsem našla její loňský příspěvek, poučila se, kde a jak najít ty správné obrázky a pustila se do výroby.
 Dva jsou již komplet hotové. Zbytek čeká na krajku - tu musím koupit. Domácí zásoby došly.
 A včera večer jsem si ještě nachystala pár dalších obrázků.

Děkuji vám za návštěvu i komentíky k předešlým příspěvkům.
Užívejte krásný víkend a já doufám, že vyjde předpověď a zítra si užijeme sluníčka. 
A já jdu teď chtě nechtě vyrušit kliky a jdeme se vrhnout na úklid u nich v pokojíku.

Věra

38 komentářů:

  1. Věruško také jsem zrovna v úklidovém procesu :-)Kluci jsou moc roztomilí!!!A kornoutky máš krásné-je to vděčná dekorace:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško děkuji. Jo kluci jsou roztomilí, hlavně když nezlobí. Jinak mají růžky jak čertíci.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  2. Kornoutky jsou překrásné, nádherná nostalgická romantika, taky budu muset vyzkoušet :o) u nás raději nekrmíme, bo se slítávají jen holubi "věžáci", plní bacilů a fujtajblíků, máme pak balkon samé enóno a to není zrovna o co stát... ale u babiček na zahrádkách krmíme ostošest, až ptáči ani nemůžou z krmítka vzlétnout, jak jsou nacpaní :o) krásný víkend! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji. Jo o holuby bych také nestála, ale to u nás naštěstí až tak nehrozí. Tady spíš vrabčáci a sýkorky.
      Hezký večer .... Věra

      Vymazat
  3. Věruško,tak mě by jsi těmi kornoutky určitě oslovila...je to přesně dle mého gusta:-)))...taky bych si mohla nějaké udělat,ale až bude troška času...teď jsem totálně zaneprázdněná tvořením pro ostatní:-)))...Měj se moc a moc krásně...kluci jsou úžasní...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko i tobě děkuji a určitě si nějaký vyrob. Já se do nich zamilovala, tak doufám, že oprvdu zbydou.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  4. Krásné kornoutky, určitě se budou moc líbit !!
    Krmítko baví kluky určitě víc než uklízení pokojíčku...
    Hezkou sobotu Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuji, no musím dnes kluky pochválit - hlavně Vendu, dnes mi dost pomáhali.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  5. Věruš kornoutky jsou krásné...asi si budu muset také jeden vyzkoušet :)Pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji a myslím, že u jednoho nezůstane - jsou fakt hezké.
      Pěkný večer ... Věra

      Vymazat
  6. Krásný den Věrko, venku nádherně a já trochu gruntuji / teď jsem se dala do oken .../ Kornoutky jsou parádní, moc chválím! A krmítka na zahradě máme dvě keramická na stromech - jen přemýšlím, že dáme kocourovi Kulíkovi zvoneček /prý je mají kočky v Austrálii povinně/, aby ptáčky pak nenosil /občas/ domů ... Zkrátka domluva na něho neplatí!
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, jé tebe bych potřebovala doma. Jak odpoledne na chvilku vyšlo sluníčko, málem jsem padla, a to jsem okna nedávno čistila. Po keramickém krmítku také prahnu, tak snad na příští zimu.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  7. Ahojky Věru,nevím o nikom komu by se tyto krásné kornoutky nelíbily.Pro mě jsou úžasné.Mohu se zeptat kde se dá sehnat ten papír s písmem a obrázky?Děkuji a přeji krásnou sobotu s roztomilými pomocníky :-)Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru děkuji. Než jsem se pustila do výroby, měla jsem stejnou otázku. Ale je to jednoduché - na Googlu si dej do vyhledávání - vintage letter a vintage angel a nebudeš vědět, co si dřív vybrat. A pak už jen stačí vytisknout - já použila obyč. čtvrtku. Tak ať se tvoření daří a klidně napiš, kdyby jsi potřebovala - andrsve@seznam.cz
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  8. Vieri, kornútky sú nádherné. Myslím ,že Ti ani jeden nezostane na domov. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji. Potěšilo by mě, kdyby se rozprodaly, ale pak bych zas neměla pro sebe. No ale do Vánoc bych snad ještě nějaký stihla ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  9. Už se zboží hezky rýsuje, doufám, že vše půjde pěkně na odbyt! Ať i na novém místě ptáčkům chutná:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, děkuji - no uvidíme, jak dopadnu ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  10. Věruško, kornouty máš nádherné! Já dělala loni jen takové "chudé", na oříšky pod stromeček:-). To krmítko máte super umístěné, nám M. už dva roky slibuje, že pro ptáčky nějaké vyrobí, ať můžeme krmit...tak jsem zvědavá, jestli to letos zvládne (pokud ne, tak asi Ježíšek donese normálně kupovaný:-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulko, děkuji. My máme také kupované krmítko, tak si z toho nic nedělej ...
      Heký večer ... Věra

      Vymazat
  11. Věruško, kornoutky jsou úžasné! Mě se líbí moc a musím taky vyzkoušet. Taky krmíme ptáčky, létají k nám sýkory a dokonce sojky, ale jen z lojových koulí. Na krmítko už čekám nějakých devět let, bohužel, manžel to zatím nedal. Tak možná letos. Hezkou neděli! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko děkuji, kornoutky určitě vyzkoušej. Já už jich mám zásobu ... asi 15 kousků
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  12. Kornoutky jsou moc pěkný! Povedly se skvěle :-)
    Pěkný zbytek víkendu. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...kornoutky jsou moc krásné.Kluci jsou super...i já jsem dneska pozorovala z okna ptáčcy u svého nového keramického krmítka...je to fajn podívaná.
      Měj se prímově...Jana

      Vymazat
  13. Věruško, kornoutky jsou úžasné, ale dneska mě fakt dostali kluci! To prostě dokáže jen dítě, směju se a vzpomínám na časy, kdy byly děti malé.
    Moc vás všechny zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Máš pravdu, také na ně ráda koukám a říkám si užívej si to, dokud jsou malí.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  14. Věruš kornoutky jsou překrásné :o)Koukám že kluci mají stejnou zábavu jako naše Justýnka :o)))))) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. No a hlavní je, že pttáčkové již zjistili, kam jsme jim ty dobroty přemístili.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  15. Ahoj Vierka, kornutiky su krasne a chcela by som ta poprosit ako sa ti podarili skoro rovnake aj sirkou aj vyskou. Ja som uz tiez robila ale nemam presny navodik. Nevies nahodou poradit ako si ich zrolovala do takeho pekneho tvaru. Moj mail je nellie7@azet.sk. Chlapci su strasne zlati...Vopred vdaka a pekny den...Nellie

    OdpovědětVymazat
  16. Věruško,
    také myslím, že kornoutky a všechny tvé výrobky půjdou na trzích na dračku!
    Kluci jsou kouzelní a krmítko máme také v plánu ;-)
    Krásný celý podzimní týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji. No o jednoho zájemce mám snad již postaráno. Včera u nás byl na návštěvě manželův kamarád s rodinou a jeho paní se kornoutky také moc líbily. Tak jsem jí hned zdělila, že na výstavě budou k mání.
      Hezký den i tobě ... Věra

      Vymazat
  17. Verko,kornouty jsou dokonale,ja je miluji,tak jsem si dva loni na BR koupila a ja by jsem si na vystave urcite od tebe koupila,jen asi budes daleko.Jinak my krmitka mame take a take na strome aby je dvojcatka videla,jak tam ptaci priletevaji,nastesti Eli ma ve velkem pokojicku francouzske okno,takze neni problem a jiz od nastehovani loni je to jejich vdecna zabava a podivana.Jinak koukam,ze mas kluky take docela male,tak se urcite take musis ohanet,ale je fajn,ze si vyhraji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, děkuji za návštěvu a krásná slůvka.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  18. Milá Věruško,díky Blančině blogu jsem začala znovu po dlouhé době háčkovat a také našla spoustu dalších blogů a tím i inspirací.U Kateřiny na jejím blogu jsem našla obrázek s andílkem ,kterého jsi jí myslím vloni poslala jako dárek.Už jsem ho zkusila uháčkovat,ale trápím se trápím.Mohu poprosit o návod či radu jak na to?nebo najdu u Tebe na blogu návod na andílka?je úžasný ,stejně jako Tvé kornoutky.Díky Vám tvořilkám mám nyní,kdy jsem přišla o práci spoustu času na tvoření.Budu moc vděčná,pokud si najdeš čas a poradíš mi.Taky jsem se přihlásila do vánoční výměny a moc se těším na tvořeníčko.Posílám moc pozdravů z Irska Marcela macekie@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji. Poslala jsem mejlík.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  19. Věruško, teeeda, to jsem tuze moc ráda, že jsi kornoutky vyzkoušela :-) Máš je to totiž naprosto překrásné!!! Vybrala jsi úžasné obrázky a vypadají precizně! Děkuji, že jsi zmínila zdroj, vážím si toho ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandro, moc děkuji za takovou poklonu. A děkovat nemusíš, pokud si vzpomenu, odkud jsem nápad čerpala, ráda se zmíním. Někdy se ale stane, že si uložím obrázek pro inspiraci a pak nevím od koho byl, pokud na něm není žádný podpis.
      Hezký večer a děkuji za návštěvu ... Věra

      Vymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.