neděle 18. listopadu 2012

Vánočně s kůží na trh

Hezký nedělní večer vám všem, kdo jste ke mě zavítali. 
Poslední dny jsou u mě ve znamení posledních příprav na vánoční výstavy. Se sestrou jsme slíbily jedné její kamarádce několik věciček také na jejich výstavu. Zítra budeme předávat naše výrobky. A tak jsem si musela vše zdokumentovat, než předám k prodeji. Doufám, že se budou věcičky líbit. Hlavní výstava mě ale čeká až v sobotu. Takže mám ještě jeden týden.
A co jsem zatím vytvořila. Pojďte mrknout očkem se mnou ...

Abych měla pěkný koutek na focení, vytvořila jsem zatím první vánoční aranžmá u nás doma. Z odpolední procházky jsem si přinesla několik modřínových větviček, takže se mohlo začít fotit ...

Vánoční kornoutky jste již viděli. Tady jsou všechny pohromadě ...
 Sady svícnů s podšálky a domácí levandulová mýdla ...
Naše letošní vánoce budou bílé s různými odstíny hnědé. Takže v tomto duchu tvořím ... aneb co zbude z výstavy, upotřebí se doma.
Vánoční hvězdičky podle Dekoru ...
Skořicové svazky ...

A nakonec ještě polotovary ... tyto perníčky z plsti tvořím pro prodejní stůl školky, kam chodí náš Vašík. A také budou v bílo hnědé kombinaci ...

A ještě pilně pracuji na dárku do Vánoční výměny. Má putovat až do Irska, takže bych ho chtěla odeslat co nejdřív, aby stihl do Vánoc doputovat ....

Teď již mi zbývá popřát vám hezký večer. Já jdu uspat ty své ďáblíky a pak budu pokračovat v dalším tvoření. A snad mi zbude i trochu času, abych zkoukla, co je nového u vás ....

Věra


56 komentářů:

  1. Věruško ty se ale činíš-šikulka-samá krása!!!Musím se do toho taky pořádně opřít :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, moc děkuji ... však já už se na ty tvé vánoční dekorace těším.
      Krásný den .. Věra

      Vymazat
  2. Vieri, krásne vecičky si vytvorila, tie kornútky nemajú chybu a ozdôbky z plsti sp tiež krásne. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji ... dnes asi vložím hotové plstené perníčky.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  3. To je krásy a parády! Věřím že tvoje výrobky se budou líbit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, děkuji ... já také doufám.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  4. Vierka uzasne vecicky, ja sa tiez chystam na handmade trh a tiez tam chcem ponuknut kornutky :D Uvidim ci o ne bude mat niekto zaujem ak nie tak mam pre deti na Mikulasa :) Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nellie děkuji ... myslím, že s kornoutky uspěješ. V úterý jsme měla věcičky již na jedné výstavě a kornoutky se prodaly skoro všechny.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  5. Zdravím Věrko, moc se mi líbí ty perníčky z plsti! Přeji hodně úspěchů na výstavě! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkuji ... perníčky jsou již komplet hotové a dnes vložím na blog. Snad se budou školce líbit ... a hlavně návštěvníkům.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  6. Moc krásne to máš, to by bol v tom čert, keby sa to nepredalo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc děkuji ... budu doufat, alespoň v nějaký úspěch.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  7. Tolik krasnych veci,preji vam aby jste vsechno uspesne prodaly.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško...tolik krásy,jsi moc šikovná a pilná

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko,
    tak ty bílé perníčky s hnědým okrajem jsou fakt SUPER! Strašně se mi líbí!!!! :-)
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji, dnes vložím kompletní výrobky...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  10. Krásné věci Věrko,
    určitě budou mít úspěch. Měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru děkuji moc ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  11. Nádherné věcičky na výstavu! Opravdu pastva pro oči! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné... skořicové svazky se mi moc líbí :-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, moc děkuji ... i skořici jsem dělala tak, aby mi kdyžtak ladila do interiéru, tak uvidíme, jak se bude líbit návštěvníkům.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  13. Věrko krásné tvoření. Bílé perníčky ty jsou přímo k "sežrání":))Hezký den J.

    OdpovědětVymazat
  14. U me jednoznacne stale vedou tve prekrasne kournoutky,mohla by jsem je mit i na stromecku,ale jinak jsi sikulka,libi se me take domaci mydla,i kdyz nejsou moc videt.Doufam,ze zakaznici oceni napad a sikovnost a vse ti vykoupi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, moc děkuji. Kornoutky měly na první výstavě úspěch, tak doufám, že stejné to bude i na té mé hlavní v sobotu. Ještě jsem jich pár dodělala.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  15. Verko, krasne dekorace. Moc se mi libi ty pernicky! Ale i ostatni dekorace jsou kouzelne. Ja uz svuj darek pro vanocni vymenu dokoncila :o) Preji prijemny tyden pokud mozno beze stresu! Pa, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, moc děkuji. Dárek do výměny mi tu teď trochu stagnuje, ale dnes na něm opět trochu pokročím a oufám, že po výkendu poletí směr Irsko.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  16. Věruško,vše je nádhernéééééé...ale nejvíc u mě vítězí ty kornoutky...a já už dárek do vánoční výměny mám hotový jen ho ještě musím zdokumentovat:-)))...Měj se krásně a ať ti jde tvoření pěkně od ruky...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc dkuji a těším se na fotečky dárečku ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  17. Věruško, to jsou nádherné dekorace! Mám zálusk na kornoutky, ale i vše ostatní je super - a filcové drobnůstky do školky jsou šik! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, moc děkuji .... kornoutky určitě vyzkoušej.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  18. Ahoj, Věrko, no to je ovšem paráda!!! Moc krásně tvoříš, moc se mi líbí třeba ty skořicové svazky, to je super nápad!!! Hezký den, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, moc děkuji. Jsem ráda, že se vám věcičky líbí. Je to povzbuzení.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  19. Věruško,
    nádherně tvoříš!
    Krásné modřínové aranžmá :-)
    Moc se mi tvé výrobky líbí, na výstavě určitě půjdou na odbyt :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuji .... snad něco prodám, aspoň trochu. Ale ani to co zbude, nepřijde vniveč.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  20. Ahoj Věrko, tolik krásných věcí jsi nachystala!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis moc děkuji ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  21. Ahoj Věrko...nádherné tvoření :) Věřím že trhy budou úspěšně ;) Pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji ... a také budu doufat.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  22. Věrko nádhera--stihla jsi toho požehnaně.Určitě budeš mít úspěch.Měj se krásně .Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  23. Věruško, myslím, že můžeš být úplně klidná a hlavně spokojená! Se dvěma kluky si toho stihla! Samé krásné kousky, budeš mít frontu!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji moc. Uvidíme, jak uspěji. Určitě se pak pochlubím fotkami z výstavy.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  24. Vierka, si šikovnica...krásne vecičky, verím tomu, že budú mať veľký úspech. Ja by som si určite vybrala.
    Pekný večer.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lubico moc děkuji ..
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  25. Věruško, samé krásné dekorace, určitě budeš mít úspěch.. :o) Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  26. Věruško, krásně tvoříš...ty filcové ozdoby máš nádherné! A moc pěkné modřínové zákoutí sis na focení připravila:-). Já dárek do výměny dnes už odeslala a ten pro mě už je taky na cestě, tak jsem zvědavá na obojí (jak na dárek pro mě, tak na reakci na dárek ode mě:-)). Věruško, krásný a tvořivý večer a zbytek týdne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti děkuji a jsem zvědavá na fotky dárečků ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  27. Ahoj Věrko, to je krásných věciček, určitě bych si vybrala. U nás se taky chystají trhy, už se ně moc těším.
    Mimo jiné: předávám Ti štafetu s jedenáctkou. :o) Více u mně.
    Prima večer,
    J.=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji a i já přeji úspěch.
      A uvidím, jak si poradím s 11kou?
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  28. Jé, Ty máš krásný obrázek nahoře na blogu! Tedy pokud se nepletu, byla jsem tu jen párkrát a myslím, žes tam měla žluté polštářky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ... máš pravdu změnila jsem ho. Změna je život a oživení. Na začátek adventu se tam nejspíš objeví opět něco jiného. Teď na to, ale bylo příliž brzy, tak jsem vybrala tento.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.