čtvrtek 1. listopadu 2012

Pro krásné sny

Hezký čtvrteční podvečer vám všem. Včera mi přišel balíček od naší milé Míši. Vašíkovy se moc líbí můj lapač, který jsem od Mišky dostala v rámvi podzimní výměny. A moc si přál jeden také k nim do pokojíčku. A tak se hodná maminka nenechala dlouho přemlouvat a jeden pro ty svoje kluky objednala. 
No a když už jsem objednávala, tak samozřejmě i jeden pro sebe.
A přestože jsem měla povlečeno z minulého týdne. nelenila jsem a povlékla opět - tentokrát do modra, aby mi ladily barvičky.
A stihla jsem u toho rovnou i předvánoční úklid v ložnici a ještě mě při tom oslovila můza změn. Příští týden nákup v Ikee a pak vytvořit nový koutek.
Míša mi přibalila ještě malý dáreček, ale ten přijde do plánovaného koutku, takže vám ho zatím neukážu. Míšo, ještě jednou moc děkuji za lapače i za dárek. A mamce také pěkně ladí v ložnici - dnes jsem jí ho odvezla - jen jsem ho zapomněla vyfotit.

Moc děkuji, že jste ke mě opět zavítali. Tak se jdu snažit trochu tvořit - již vánočn, abych se vám mohla pochlubit, co jsem všechno nachystala na letošní výstavu.

Mějte krásné listopadové dny ... Věra



13 komentářů:

  1. Věrka, máš to krásne a Miška je fakt šikulka.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, to se bude krásně snít! Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, Míša je moc šikovná a její lapače jsou dokonalé! u tebe jim sluší, věřím, že Vašíkovi se taky moc líbí, v té měsíčkové variantě je to originální a vtipné! Já bych taky potřebovala vánočně tvořit, ale jsem nějaká vyšťavená, moc se k ničemu nejsem schopná večer už dostat...

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, krása... Přeji hezký večer a sladké sny.. :o) Jana

    OdpovědětVymazat
  5. No páni, Věru, u vás teď budou jen samé sladké sny! Já jsem pod lapačem spala poprve v Itálii, byl srdíčkový :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. S takovým lapačem, asi není potřeba ani ukolébavky:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem moc ráda,že se vše líbílo-to hrozně hřeje u srdíčka!!!A moc jim to u vás lsuší:-)Děkuji za email-ještě je to taková unavenost,mě už je trošku lépe,ještě Nelí tedy a bude fajn!Krásný večer Věruško!!

    OdpovědětVymazat
  8. No me povidej,ja uz mam od Misi prelapacovano a stejne jsem neodolala a objednala i lapac na kabelku a Eli i Matysek uz maji po trech lapacich,no uz me i mamka rikala,proc jich mam tolik,ale slo odolat??Ten tvuj bledemodry je moc krasny,ale tri vedle sebe take krasne vyniknou,tak ti davam tip,hi,hi,to mas radost,ze??

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, moc krásné lapače. Rozhodně jim to u vás sluší a já se těším,až nakoupíš v Ikeji, doladíš svůj koutek a přijdeš se pochlubit.
    Krásné sny.:-)

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, lapače jsou krásné! Míša je šikulka. Ať pod nimi máte jen sladké sny! Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško úžasné lapače-- jsou nádherné :o) Já také o nějakém uvažuji poslední dobou mě pronásledují nehezké sny :o(Měj krásný víkend Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Moc vám všem děkuji za komentíky. Jsem ráda, že se lapače líbí i vám. Myslím, že je to i pocta pro Mišku.
    Hezký víkend všem ... Věra
    P.S. Marti určitě si nějaký pořiď - mě se pod ním spí opravdu výborně. Mám v plánu ke každému povlečení zvláštní lapač, aby to vše krásně ladilo.

    OdpovědětVymazat
  13. Nadhera, lapace snu mam take moc rada! Preji pohodovy vikend a moc zdravim, Monika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.