pondělí 26. listopadu 2012

Od mé šikovné sestry

Hezký pondělní podvečer ... jak jsem se již v předešlých příspěvcích zmiňovala, proběhla u nás uplynulý víkend  vánoční výstava. Dnes bych vám chtěla ukázat, co vytvořily šikovné ruce mojí sestry.

Tvoření z látky i papírových ruliček ...
Fotky z výstavy si můžete prohlédnout zde.

Poslední dva obrázky sice s vánocemi nesouvisí, ale též pochází z rukou mé sestry.
Dort na přání pro vnučku známé našich rodičů ...
Ze slovního zadání jsem se trochu bála a nejen já, jak bude dortík vypadat. Ale musím smeknout ... sestra se s tím vypořádala parádně.

Mějte krásný nový týden a pokud chcete, nezapomeňte na adventní soutěž.

Věra

13 komentářů:

  1. Věruško...sestra je šikovná zrovinka jako ty ☺, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, no já padám!!! Tvoje sestra je teda borec, ručičky má šikovné moc! Máte to v rodě, koukám, jste obě moc šikovný holky ;o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda Věrko, Vy jste ale sestřičky - šikulky! Hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Vieri, tak vidím, že šikovnosť máte v rodine. Krásne výtvory. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,
    sestra stejně jako ty jste moc šikovné a tvořivé holky ! :-)
    Všechny Vaše výrobky jsou krásné :-)
    Mě nejvíce zaujali dva ušití sobíci :-)
    Prohlížela jsem si i fotky z výstavy a koukám, že šikovných tvořilek máte u Vás dost!
    A ty ceny, ty jsou opravdu lidové!
    Že ti doma nezůstal ani jeden výrobek?

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,jste obě veliké šikulky...a fotky z výstavy jsou taky krásný,moc se mi líbí ti háčkovaní andílci...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Mas velmi sikovnou sestru ale jak je videt tak to mate v rodine.

    OdpovědětVymazat
  8. to je paráda,když jste dvě tvořilky a můžete si radit,tvořit společně.Moc se mi líbí vypichované věnečky a andílci,ti jsou úžasní.Tak klidně vkládej sestřino tvoření,je na co se koukat a nebo,má taky svůj blog? Udělala jsi mi velkou radost.Pá

    OdpovědětVymazat
  9. Máš moc šikovnou sestřičku.Krása .... Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, sestra je šikulka jako Ty! Moc hezké výrobky vytvořila! Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. To je nádhery pohromadě, jste obě se sestrou velké šikulky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Všem moc za sestru děkuji za komentíky.
    A Evi, sestra blog nemá ... tak vkládám alespoň u sebe.
    Hezký večer všem ... Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.