sobota 24. listopadu 2012

O nejhezčí adventní kalendář

Krásný sobotní podvečer moje milé. Příští týden v sobotu přijde den, kdy od nás naše dítka dostávají adventní kalendáře. A protože tento den, začne odpočítávat dny zbývající do Vánoc času dárků, připravila jsem si pro vás jednu malinkatou soutěž, ve které můžete jeden dáreček také získat.

"NEJHEZČÍ ADVENTNÍ KALENDÁŘ"

Zapojit se můžete každá, která mi pošlete fotografii adventního kalendáře, který mají letos vaše děti. Nejlépe vlastnoručně vyrobený, ale není to podmínkou.
 1. Fotografie můžete zasílat do 2. prosince - nejlépe bez vašeho podpisu - na můj email - andrsve@seznam.cz
2. Já pak fotografie očísluji a vytvořím z nich příspěvek.
3. O vítězce či vítězi rozhodnete vy.
4. Fotografie s největším počtem vašich hlasů se stane ta NEJ.
5. A cena pro vítězku ... ta nechť zůstane též zahalena vánočním tajemstvím. Můžu jen prozradit, že se bude jednat o výrobek z mé skromné soukromé dílničky.

Ani já jsem letos nezahálela. Zakázala jsem nákup čokoládových kalendářů přijatelné ceny, ovšem nevalné kvality a již na konci září se vrhla na tvoření. Polotovar i tajemnou fotku jste mohli již vidět.  A takto to vše dopadlo a náš adventní kalendář má letos tuto podobu.
Háčkováno podle návodu KAMLIN
Původně měl mít andílek i oči, nos a pusu ... ale mě se takhle líbí víc. Možná, kdyby se mi podařilo sehnat ty střapaté vlásky, jako jsou na originále ... jenže to je u nás naprostá utopie!
 A přesto si myslím, že je to ten nejhezčí adventní kalendář, jaký jsme kdy měli.

Těším se na vaše fotografie ... Věra

40 komentářů:

  1. Ahojky Věruško nádherně jsi to vymyslela,já se tentokrát nepřidám-mám toho hodně-překvapení..... :-)Ale jsem zvědavá na ostatní holčiny-ty pak určo uděláš galerii vid?!
    Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, tak to jsi mě tedy naladila ... jsem moc zvědavá na překvápko. Bude se hlasovat, tak se třeba zapojíš alespoň takto ...
      Hezkou neděli ... Věra

      Vymazat
  2. Věru krásný originální kalendář!Moc se ti povedl a kluci budou mít určitě obrovskou radost!Hezký večer přeji.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, moc děkuji ... také jsem napnutá, jak se bude líbit. Snad to ještě týden vydržím.
      Hezkou naděli ... Věra

      Vymazat
  3. Ahoj Věruško....super akcička...určitě se zůčastním...letos mám adventně kalendářovou novinku pro mé 3děti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, už se těším ...
      Hezkou neděli ... Věra

      Vymazat
  4. Skvělý nápad a andílek je kouzelný - také se mi líbí bez očí a úst. S vlásky to znám, také jsem nedokázala sehnat materiál podle své představy. Naše děti jsou dospělé a tak žádný adventní kalendář nechystám - jinak bych se přidala mezi soutěžící. Určitě budu hlasovat:-) Hezký zbytek víkendu. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko děkuji a pokud budeš hlasovat, bude to fajn ...
      Hezkou neděli ... Věra

      Vymazat
  5. Ahoj Vieri, krásne si to vymyslela. Tvoj adventný kalendár je krásny. Moja dcéra je už veľká, takže ja už kalendár nerobím. Takže prajem všetkým zúčastneným veľa dobrých nápadov. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji ...
      Krásnou neděli ... Věra

      Vymazat
  6. Zdravím Věrko, ten je parádní a hlavně velmi originální...nikde jsem takový neviděla...já si původně myslela, že letos taky něco vytvořím, ale asi použiji ten z loňska, kupovaný...kopila jsem ho loni ve Švédsku, tak ho musím využít :-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji ... a klidně se zapoj i tak ...
      Hezkou neděli ... Věra

      Vymazat
  7. Věruško...tvůj kalendář je opravdu originální a moc krásný,povedl se ti.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji ...
      Hezkou neděli ... Věra

      Vymazat
  8. Ahoj, Věrko, to je moc krásný nápad na super soutěž! Tvůj adventní kalendář je tedy výborný, andělíček je moc povedený! Až budu mít hotové ty naše fusekličkové, tak určitě pošlu fotku. Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji ... a už se těším na fotky.
      Hezkou neděli ... Věra

      Vymazat
  9. Ahoj Věruško, nejen ti co mají malé děti používají adventní kalendář. Můžuse připojit také. Ten tvůj je opravdu originální. Zastav se u mě na blogu, máš tam něco. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, klidně se zapoj, každý soutěžící je vítán ...
      Hezkou neděli ... Věra

      Vymazat
  10. Ahoj Věruš tvoje andělka je nádherná a ještě k tomu adventní :) Jak by se řeklo u nás doma "je to super bomba paráda.".Na kalendáři také pracuji tak snad se také zůčastním :)Přeji ti pěknou neděli Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji a budu se těšit na soutěžní fotografie ....
      Hezký nedělní večer ... Věra

      Vymazat
  11. Ahoj Věro, andělka je krásná. Aniž bych tušila, že nějaká soutěž bude, tak už mám jeden kalendář z lonska naplněný,ale ten není mnou vyrobený a na mém blogu jsem ho již loni fotila, ale pro jistotu kdybych nestihla ten můj letošní plánovaný, tak ho mám připraven. Ten svůj pokud stihnu ráda vyfotím a pošlu.Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji a budu se těšit na fotky, které od tebe dorazí ...
      Hezký nedělní večer ... Věra

      Vymazat
  12. Věruško, máte moc krásný adventní kalendář! Já mám pro Lukáška ještě co jsem vyráběla loni, ten zůstane i na letošek, takže ráda pošlu fotku na mail a zúčastním se soutěže:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, děkuji a budu se těšit
      Krásný nový týden ... Věra

      Vymazat
  13. Ahoj Věrko,
    andílek je moc krásný a nápad se soutěží o nejlepší kalendář taky, bohužel se ale do soužete nezapojím.
    měj se krásně a u mě na blogu máš "překvapení"
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc děkuji ...
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  14. Věru, vymyslela si to krásně! Už se na ty fotky moc těším. Snad ti nezapomenu i já jednu poslal, ty moje dětičky (22 a 15 let) bez něj nebudou ani letos :o)
    Tvůj andílek je úžasný!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji a těším se na tvé fotky. Jsem zvědavá ...
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  15. Věruško, anděl-kalendář se Ti moc povedl! Je krásný! Pokud se mi povede do prvního kalendář vytvořit, tak se zúčastním. Nápad mám, už jen ta realizace..dobrou noc! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko, děkuji a budu se těšit, určitě vše krásně zvládneš ...
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  16. Verko, andelicek je kouzelny, ostatne ja se taky mam, nebot mam doma od tebe jeho malickou zmenseninku :o) A soutez - super napad, i ja se rada zucastnim. Mej krasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo děkuji a moc se těším na tvé soutěžní fotografie.
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  17. Věruško, moc Tě zdravím.
    Vyrobila jsi dětěm originální adventní kalendář. Je moc krásný, určitě budou mít radost.
    V andělíčkovi se skrývají sladkůstky? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji. Sladkosti zatím andílek neskrývá, ale již jsou nachystány. Vašík ho zatím neviděl, ale pořád chodí, kdy už budou mít ten kalendář. No snad to do soboty vydržím ... neukázat.Vojtík viděl, když jsem vyráběla, ale ten zatím nechápe, k čemu že je to vlastně dobrý ...
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  18. Ahoj Verusko adelicek je moc krasny a mas nadherne advendne kalendar je mnj moc libi.Zdravim tebe a posilam tebe klidne advendne cass Karin

    OdpovědětVymazat
  19. Věrko tak ten je kouzelný :o) Já snad stihnu ten svůj dodělat nějak bojuju s časem poslední dny.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  20. Vierka, krásny kalendár a do súťaže sa určite zapojím. Dnes ma čaká (:nočná:) aby som ho dorobila.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
  21. Věrko, Tvůj kalendář je moc pěkný, i když nejsem žádná tvořilka, tak ten, co jsem dělala ráda pošlu. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Věruško. Adventní kalendáře jsem právě dnes předala dětem a tobě posílám foto. Moc hezkou soutěž jsi vymyslela. A galerie, tak ta bude parááádní. Už se těším.
    Věruško, hezký večer a pohodový víkend. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Věruško, nádherný kalendář.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.