pondělí 12. listopadu 2012

Koutek v ložnici

Moc vás všechny zdravím. O víkendu jsem blog trochu zanedbávala. Nebyl prostě čas. V sobotu jsme si udělaly s mamkou a sestrou malý výlet do Ikei. A trochu jsme nakupovaly. 
Původně jsem si do ložnice chtěla dát nějakou polici nad postel. Pak jsem si ale koupil u Mišky lapač a na polici již nezbylo místo. Takže jsem přemýšlela, co s tím. No řeknu vám, ještě že je Ikea. I když chlap to většinou nepochopí. Koupila jsem si policový díl - myslím, že je určen spíš asi do jiných místností bytu, ale proč by nemohl být i v ložnici.
Zatím jsem ke své spokojenosti zabydlela pouze dvě police, ale jsem tak nadšená, že se musím pochlubit.
Svíčky z Ikei. Mašli jsem dostala jako dáreček od Mišky v balíčku s lapači.
 Myslím, že jim to spolu sluší.
 Do rámečku musím ještě vybrat ten správný obrázek. A do květníku nějakou pěknou kytku.
 A krabičku mám shodou okolností také od Mišky. Kdysi jsem jí vyhrála v jedné její Giveaway
Tak a teď ještě vybrat ty správné věcičky do dalších polic a dolaďovat maličkosti.

Děkuji za komentíky k návodu na kornoutky - jsem ráda, že se můj první návod líbil.

Mějte krásný nový týden a já se těším, co nového u vás ...

Věra

41 komentářů:

  1. To je nádhera! Už se těším, jaká kytička nakonec bude mít tu čest a dostane ten krásný květníček a co bude na ostatních poličkách!:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, díky moc ... i já jsem zvědavá jakou kyti vyberu. No jak se znám, tak to možná bude na několikátý pokus. Protože ta co přinesu , se bude určitě mnohem víc nakonec hodit úplně jinam ...

      Vymazat
  2. Ahoj Věru,akorát se chystám,odpoledne bychom měli jet do Ikei pro nějaké regálky a police:-)znáš to:-)
    Máš moc pěkný koutek!
    Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, tak to jsem zvědavá, co nakoupíš ...

      Vymazat
  3. Pekne romanticky ladený príspevok Vieri. Ikea to vždy istí. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. To by jsem nebyla ja,aby jsem regalek nepretrela,ale mozna,ze casem toudelas take,kazdopadne souhlasim,ze pokud se nadekoruje,muze byt kdekoliv,moc pekne jsi romanticky nakoupila,kvetniky mam stejne ve vstupni hale na stare bile kartotece e pekne vypadaji i jen tak.Broz od Misky je prenadherna,ale nejvic se me libi tvuj pomocnik.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Káťo, natírání bylo v plánu. Jenže jsem byla tak nedočkavá, že jsem si řekla, že to počká. A zatím se mi docela líbí, takhle. Ladí mi barvou k ostatnímu nábytku. Ale změna je život, tak uvidíme časem ...

      Vymazat
  5. Verko, taky mam pocit, ze kdyz si regalek upravis, tak aby se ti hodil ke zbytku, tak jej muzes mit vsude. Moc se mi libi to arangema na nem, krasne romanticke. Mej prima tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, moc děkuji. Myslím, že tam padne. A když jsem si tam tak ležela ... dostala jsem další nápad. Jsem zvědavá, jestli se dočká realizace ...

      Vymazat
  6. Tu krabičku s růžičkami mám také vyhlédnutou a pak ještě s puntíky či v jedné barvě. Máš to moc krásně zařízené a samozřejmě, skvělého pomocníčka k tomu, to se tedy počítá jako prémie navíc;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za návštěvu - i já uř jukla k tobě na blog. A první fotky mě dosti zaujaly, takže ho budu muset více prozkoumat ...

      Vymazat
  7. Vierka, krasne si to naaranzovala do tych policiek, normalne ja uz mam dlhsi cas chut nieco doma zmenit ale nejako neviem co a ako a este skoda, ze tu nemame ikeu lebo ma skvele ceny a super veci :) Tak som si aspon pred tyzdnom umyla okna a zavesila staronove zaclony a trosku kvietky popremiestnovala v izbach pre pocit niecoho noveho :)V obyvaku velmi hybat nabytkom nemozem, lebo kable na telku a ostatne veci su pripojene k 4zasuvke a ta na druhej strane miestnosti nie je, co uz...Prajem pekny den...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nellie, moc děkuji. I malé věci stačí k tomu, aby se byt zas na chvíli proměnil v trochu jiný - nový ....

      Vymazat
  8. Věrka, líbí se mi Tvůj nový koutek - růžičky jsou krásně romantické ve všech podobách ... a v ložnici zvlášť! Moc dobře jsi nakoupila a vše naaranžovala, to se bude spinkat ... Přeji hezký týden, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru děkuji, už se těším, až k těmto růžičkám přibudou ještě ty na novém povlečení. Ale nějak schází chuť opět zasednout k šicímu stroji ...

      Vymazat
  9. Věruš, moc hezké a hlavně šikovný pomocník :).... také si občas říkám "zlatá Ikea" měj se prima Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásně jsi to vymyslela, pěkná polička! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško máš to moc hezounké-tenhle policový díl mám také-v kuchyni a na bílo :-)A pak ho máme pod schodami jako botník-je to krásný kousek na spoustu využití!Dekoarce máš krásné a suprově sladěné!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, na ten tvůj jsem si dnes také vzpoměla. A víš co by se mi na něm ještě líbilo - ta hvězda z tvého posledního příspěvku. Tak si tu přemýšlím, že bych si nějakou zkusila vyrobit. No uvidím, uvidím ... Také bych to mohla přejmenovat na koutek podle Míši ...

      Vymazat
  12. Věrko, moc krásné místo jsi vytvořila. :) A krásné něžné dekorace. Peťa

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, vypadá to krásně!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Věro,moc krásné a myslím že se hodí úplně všude:-)))já mám dvě byli v pokojíku a ted je máme v obýváku jako v pracovním koutku s šanony takže nic moc parádního,ale druhou jsem řízla v půlce aby se vešla pod šikmyny v podkroví,ale po zařízení pokojíku jsou všechny dole , kus v obýváku kus v koupelne takové putovní...až dozařídíme někdy obývák a koupelnu poputují do sklepa na zavařeniny.....tam jsou původně kupovány,ale máme takových nedodělku v domě že je stále co přesouvat a měnit:-)))to já ráda,ale manžel na to moc není a také nechápe a hlavně nevidí to co vidím já nebo obecně my ženy:-))))dekorovat se prostě musí tak vzhůru do toho...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tak to by jsme si rozuměli. Já také pořád něco přesouvám a měním. Manžel pak jde do skříňky pro hrneček a oni tam jsou talíře ...

      Vymazat
  15. Vypadá to dost dobře - takový holčičí koutek plný roztomilých drobnůstek :-)
    Tak to mi doma chybí, ale zapracuji na tom.
    Hezké.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji a budu se těšit na ten tvůj ...

      Vymazat
  16. Věruško, máš to všechno moc krásné! Pastva na oči! Jsem tady na blogu prvně, ale jistě sem brzy zavítám. Krásný večer! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se ti u mě líbilo. A moc děkuji za pochvalu ... ráda tě u sebe opět přivítám.

      Vymazat
  17. ...aneb jak si maminka pašovala trochu romantiky do skoro pánské domácnosti :o)
    Věru, super! Mám tyhle police v prádelně, u tebe je tisíckrát hezčí!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo Heli ... máš pravdu, ta moje chlapská domácnost potřebuje trochu oživit. A děkuji za pochvalu ...

      Vymazat
  18. To bude pěkný koutek, skoro "blogový":-)))Přeji ještě hodně dárečků, aby se poličky brzo zaplnily!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Svíčky jsou nádherné a pomocník je moc prima. Hezká polička.

    OdpovědětVymazat
  20. Věruš vypadá to moc dobře,svíčka i krabičky jsou krásné a takové koutky to potřebujeme:))

    OdpovědětVymazat
  21. Věrko, krásně jsi nakoupila, police je v ložnici pěkná, moc jí to sluší...a parádně ji "ladíš"...já zas nejspíš přijdu o svůj (pracně nabitý) pracovní koutek v ložnici, bude se likvidovat šatna, z té bude kotelna a do ložnice tudíž musí přibýt velká skříň a tím na můj stolek nezbyde místo...takže to moc radost nemám...Ale mám slíbený jeho přestěhování do obýváku, jsem zvědavá, jak to dopadne:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Věrko nádherně si kouzlíš koutek--krásná romantika :o) Měj se krásně ...Martina

    OdpovědětVymazat
  23. Vierka, je to kus nábytku, ktorý sa dá využiť v celom dome a má viac úložného priestoru ako polica - vybrala si si dobre. No a Tvoj prvý pohľad po prebudení bude určite na krásne aranžmán v poličkách.
    Pá Jana
    Držím palce v giveaway.

    OdpovědětVymazat
  24. Věruško, máš moc krásný koutek... :o) Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.