pátek 9. listopadu 2012

Jak na vánoční kornoutky - návod

Hezký páteční den.
Dnes tu mám tak trochu neplánovaný příspěvek. Nellie mě poprosila o radu, jak na to, aby byly kornoutky všechny téměř stejné. A protože jí můj mejlík nedošel, rozhodla jsem se, že fotky vložím sem. Třeba pomůžou i ostatním z vás, které se na kornoutky teprve chystají.

Co budete potřebovat:
potištěné čtvrtky o velikosti A4, lepidlo, izolepu, nůžky, provázek, stuhy, obrázky andílků



 Pokud máte inkoustovou tiskárnu, jako já, pracujte s lepidlem opatrně, aby se vám potištěné plochy neponičily







Určitě si nějaký ten kornoutek udělejte. Já už jich mám pěknou zásobičku. Která sice vznikla tak trochu omylem. Chtěla jsem si dodělat ještě 5 kornoutků. Jenže jsem si nějak neuvědomila počty a vytiskla si 5 A4. Takže jsem nakonec dotvářela kornoutků 10. Ale nevadí - myslím, že je to opravdu krásná vánoční dekorace.

Přeji vám krásný pátek a vůbec celý nadcházející víkend ... Věra

19 komentářů:

  1. Výborný nápad, prima inspirace :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně popsaný postup, super:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná inspirace!Děkuji za super návod!Tvé kornoutky jsou úžasné.Krásný víkend.Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, nádherné kornoutky vyrábíš.. Děkuji za návod, možná také zkusím.. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, díky za návod :-)
    Také se na ně teprve chystám ;-)
    Jen stále nemohu najít ty správné předlohy ?
    V odkazu u Sandry- vintage letter mi vyjeli nějaké jiné :-o
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  6. Vierka dakujem za navod - si zlata :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  7. Věruš tak to je krása :o)Také bych se s Klárkou doma mohla pokusit si nějaký ten kornoutek vyrobit :o) Měj krásný pohodový víkend :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Vieri, ja som mala tiež kornútok jeden iný ako druhý. Vyskúšam to z touto Tvojou fintou. Vďaka. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Verko, diky za postup. Kornoutky jsou opravdu kouzelne a k tomu jeste i moc hezka dekorace. Mej krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za návod, určitě vyzkouším. Krásný den

    OdpovědětVymazat
  11. Věrko, ty jsou moc krásné! Díky, že ses podělila o návod, je opravdu jednoduchý! Krásný víkend! L.

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško supr návodík-kornoutky jsou moc hezounké!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, úplně si mě naladila. Naposledy jsem dělala maxikornout, když šel malý soused do 1. třídy, a teď je třeťák :o)
    Díky za návod, přeje hezký víkend všem u vás!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Věruško...to je super návod...paráda!!! Hezkou neděli přeji, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško,děkuji za návod ... jsi kouzelmice.

    Příjemnou nedělku Denisa

    OdpovědětVymazat
  16. Věri, nádherný návod, určitě využiju.
    Máš to moc krásné.
    Martina*Avondster* http://avondsterblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Věruško, kornoutky jsem vyráběla minulý rok na sladké oříšky, letos zkusím podle tvého návodu, vypadají opravdu moc pěkně a asi by se mi líbily i navěšené na větvích jako zdobení, máš pravdu, že je to moc pěkně dekorace:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.