čtvrtek 22. listopadu 2012

Hotové perníčky a kalendář

Hezké čtvrteční odpoledne. Dnes jsem tu jen na skok, abych vám ukázala hotové filcové perníčky, které jsem vyráběla pro školku a jejichž polotovary jste mohli vidět v minulém příspěvku.
Vzniklo 8 kousků bílých a 8 kousků v hnědých odstínech. Chtěla jsem ušít o malinko víc, jenže jsem si v pondělí rozřízla prst, takže se mi špatně drží jehla. Bohužel ...

 Letošní adventní kalendář ... fotce jsem přidala trochu imsresionalismu, aby pro vás ještě na chvíli zůstala zahalena tajemstvím. Ohledně adventních kalendářů pro vás chystám předvánoční soutěž.
 Takže pokud jsem vás alespoň malinko naladila, můžete se těšit na sobotu večer, kdy soutěž odstartuji. A náš adventní kalendář vám již ukážu bez úprav. Ale i tak myslím, že jste poznali, jaký letos bude ...

Děkuji za tu spoustu úžasných komentíků k mým vánočním výtvorům a pokud budete chtít, určitě budou nějaké fotky z výstavy.

Krásný den a děkuji za návštěvu ... Věra

13 komentářů:

  1. Nádhera Věuško a já podle fotečky myslela že už máš napečeno :-)Fotečk z výstavy určitě dej budem se stopro všichni těšit!!!

    OdpovědětVymazat
  2. VĚRUŠKO, JE TO NÁDHERNÉ. PŘEJI TI, ABY SE PRST BRZY ZAHOJIL A MOHLAS DÁLE TVOŘIT TAKHLE KRÁSNĚ. NÁDHERNÉ DNY. AJKA

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věruško,
    ty filcové perníčky tedy jsou!Je to nádherná dekorace,už se těším na další fotečky.
    Ať se ti prst brzy zahojí,byla by škoda,kdybys nemohla tvořit.
    Moc zdravím,Alena.

    OdpovědětVymazat
  4. Takové perníčky, bych snad i snědla:-D ,jako Jeníček s Mařenkou.Jsou opravdu, jako perníkové. A už jsem mooooooooc zvědavá na adventní kalendář!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Perníčky jsou nádherné. A na kalendář se moc těším, jsem zvědavá :) Přeju, ať se prstík rychle zahojí. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní perníčky!Krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věrko, ozdůbky jsou moc krásné!§

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné perníčky z filcu,taky se mi moc líbí,ale letos je už nestihnu,snad příští rok,aspon je budu moci v létě natrénovat.Ve školce budou mít radost,vždyt,i mě ,coby dospělé se moc líbí.....Na sobotní večer nic nemám a tak budu bedlivě očekávat soutěž adventního kalendáře.jsem moc zvědavá,jaký pak asi bude? Určitě krásný a bude stát za to....Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Věruš krásné perníčky :o) A už se těším až odhalíš ten tvůj kalendář myslím že bude andílkový :o) Já zatím hotovo nemám nestíhám :o( Měj se krásně .Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko,perníčky jsou úplně k nakousnutí....přeji úspěch na výstavě a brzké zhojení prstíku,ať můžeš zase tvořit,jsem zvědavá na Tvůj adventní....s pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, foukám ti na prstík a vzdychám tady nad tvými perníčky - nádhera!
    A těším se na ten kalendář :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko, dobře jsi napekla! Perníčky jsou krásné! A jsem zvědavá na kalendář. Prstík ať se brzy zahojí...Adriana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.