neděle 14. října 2012

Včerejší pečení

Přeji vám všem krásnou slunečnou neděli. Včera jsem zmiňovala, že zkouším nový receptík. Inspiraci jsem čerpala opět na stránkách časopisu Albert, který mi půjčila manželova mamka.

Dýňový koláč s pusinkou

V časopise vypadal mnohem lépe, ale myslím, že celkový výsledek není špatný. Tedy hlavně ten vizuální. Měla jsem málo dýňového pyré, takže náplň je poloviční než by měla být. No naštěstí ... těsto jsem málo vyválela, takže okraje nejsou tak vysoké a již takto mi na dvou místech šla náplň ven.
Klukům chutnalo. Já byla malinko zklamaná - hlavně asi proto, kolik mi příprava zabrala času, jsem čekala trochu víc. 

Pokud by jste chtěly receptík vyzkoušet, písněte mi. Pošlu vám ho na email.

Hezkou neděli .... Věra

P.S. Děkuji za rady k přehozu

9 komentářů:

  1. Vypadá skvěle :)Pěknou neděli Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. No, Věru, trochu si mě odradila. Dýňový jsem ještě nikdy neděla a ty zrovna nejásáš... a tak krásně vypadá!
    Měj se moc hezky, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, krása, také se něj chystám... Dýně má specifickou chuť a mám ji moc ráda. Víš co, i když to nevypadá jako na obrázku, tak hlavní je, jak chutná strávníkům :-) Myslím, že nevyhodíš určitě nic ;-)
    Krásné odpoledne, Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Dýňový jsem ještě nezkoušela,tak asi vyčkám.:-) Ale hlavně že chutnal doma.

    Pěknou neděli
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško vypadá skvěle-dýňový jsem ještě žádný nezkoušela-budu muset:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou, dýňový koláč vypadá skvěle, hned bych se zakousla. :-)
    Já jedla dýňový kompot - ten byl skvělý, ale už je to mnoho let zpět, teď už ho teta nedělá, škoda. A pak jsem jedla dýňový koláč, zase jiný, ale také byl skvělý. A moc ráda bych ochutnala dýňovou polévku, prý je to úžasný zážitek, nevím, ještě jsem neměla tu čest ho ochutnat. :-)

    Přeji krásný večer a vážně se podařil skvěle. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko,odvážnému štěstí přeje...pravda je,že jsem ještě nic z dýně nezkoušela....hlavně,že klukům chutnalo

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věru,
    Tvůj koláč se mi líbí, vypadá úžasně, já mám, ráda dýňovou polévku, že bych upekla koláč? :o))
    Měj se hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Věru koláč vypadá dobře!Já zatím s dýně jedla jen kompot a váhám nad polévkou,jenže nejsem vůbec polívková:-)
    Krásný týden!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.