úterý 9. října 2012

Včera, dnes a minulý týden

Přeji vám všem krásné úterní odpoledne. U nás dnes opět nádherně svítí sluníčko, tak jsme byli s Vojtíkem na procházce - no vlastně byla to taková pracovní obchůzka. V pátek tu naši hasiči uspořádají sběr železa, tak jsme po vesnici dávali informační letáčky do schránek. Přestože se Vojtík vezl na kočárku a nebo spíš právě proto, dosti ho to unavilo a teď pěkně chrupe na sluníčku. A já mám trochu času ... tak hurá do vkládání fotek.
Moje mamka a babička měly včera svátek.Tak jsme byli s klukama gratulovat. Uháčkovala jsem pro ně srdíčka. Jak jinak opět podle Leničky.
To větší pro babičku a menší jako přívěšek na klíče pro mamku - z každé strany jsem použila jinou barvičku.
A protože jsem měla svátek i já, tak jsem také něco dostala.
Kytičky od mých chlapů ... není to jedna kytka, ale tři, každý z nich přišel se svým pugétem.
A hrneček - ten jsem chodila obdivovat do jedné výlohy. A ségra mi ho koupila. Kafíčko jsem si v něm dala hned včera u nich a dnes už jsem také měla, chutná skvěle.
A jěště fotky pořízené dnes na zahrádce ... mlsání

Já vám moc děkuji za vaše přáníčka k mému včerejšímu svátku. Jsem moc ráda, že patřím mezi vás a že vás tu mám.

Krásné sluníčkové odpoledne ... Věra


P.S. Poslední díl podzimní galerie je téměř hotov - chybí mi ještě 2 fotky. Ta jedna je dárek pro Káťu, které je momentálně na dovolené a dárek jí do odjezdu nedorazil, takže by bylo hloupé ho zveřejňovat. Musíme vydržet a jak se Káťa vrátí, můžeme pokračovat.


14 komentářů:

  1. Věruško, vše nejlepší k včerejšímu svátku! Srdíčka se moc povedla! Hrníček je nádherný! A maliny...mňam! Dnes jsme taky s Julinkou pár nasbíraly v lese! Hezké odpoledne! Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, dodatečně všechno nejlepší. Krásný hrníček, jsem hrníčková. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, opožděně blahopřeji k Tvému včerejšímu svátku!
    Ať jsi v životě šťastná a spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, dodatečně všechno nej k svátku, nějak jsem to zachrápala :o) srdíčka se Ti moc povedla, hrníček je úžasný, takový bych taky "nutně potřebovala" :o) hezký den! L.

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško takže dodatečně vše nejlepší k svátku!!!!!!!!!
    Nádherná srdénka-jsi šikulka a krásný den!
    P.S.teď už to sluníčko vykukuje také:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. tie srdiečka su perfektnééé :-) KRÁSA!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Vierka vsetko najlepsie k vcerajsiemu sviatku :) Srdiecka aj pohar su krasne...Nellie

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko,tak ještě jednou všechno nej. Dárečky jsi dostala i rozdala překrásné. Určitě jste si to společně pěkně oslavily. A dýňáci v podání kluků jsou supr.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, srdíčka jsou kouzelná, určitě si udělala velikou radost! Srdce od srdce...Dárky parádní, je hezké, když nám ti chlapi naslouchají, viď.
    A klučičí tvoření taky.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Věruš srdíčka jsou nádherná :o) a přeju ještě jednou jen to NEJ NEJ NEJ...... Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Vieri, prajem všetko dobré k Tvojmu sviatku, hlavne veľa zdravíčka a radosť z Tvojich troch chlapov a množstvo tvorivých nápadov. Andrea

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná srdíčka a krásná dýňová strašidla.

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, opožděně vše nejlepší k svátku. Srdíčka jsou krásná i strašáci a ty maliny jsou úplně jako kdysi u nás v zahradě, ale teď nám to něco malého 2-letého likviduje. :-) Měj se hezky, Simona.

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško, tak dodatečně vše nej...k svátku, dárečky jsi dostala krásné. Dýňovo-šípkový strašák je moc pěkný:-). Srdíčka jsi uháčkovala moc krásná, určitě udělala velkou radost:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.