středa 17. října 2012

Vánoční výstava - volná místa

Přeji vám krásný slunečný den. Mám tu pro vás, které jste z blízkého okolí malou nabídku.
24. listopadu pořádá náš sbor Vánoční výstavu - pokud by měl někdo zájem o aktivní účast, ráda poskytnu více informací.

Pište na můj email: andrsve@seznam.cz

Hezký den ... Věra

9 komentářů:

  1. Škoda, Věrko, že jsi tak daleko. U mě v dílničce to už taky vypadá vánočně a chystám se na školní jarmark. Ať se vám vydaří :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také bych řekla,že je to škoda a blízkým závidím:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Věrko! Búúú, proč je to tak daleko? Já bych se zúčastnila hnedle!!! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Když vůbec netuším, jaké blízké okolí to má být:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Věru, takovou chuť bych měla, ale nestíhám ti ani odpovědět na mail, hrůza!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nevadí - však jsem koukala, jak jsi si užila víkend. Jen nějak nestíhám psát komentíky ...

      Vymazat
  6. to bude určitě moc příjemný dej :)
    užijte si ho

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo holky šikulky, škoda, že většina z vás je tak daleko. Kdyby jste nebyly, tak by to byla určo supéééér výstava.
    Tak já budu alespoň koukat k vám, co krásného vytvoříte ...

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško,
    já to až tak daleko nemám, ale zrovna ten den máte také u nás akci - vázání adventních věnců .
    Už se nám ty Vánoce blíží!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.