sobota 27. října 2012

Vánoční výměna u Janičky

Hezké sobotní dopoledne.
No hezké? U nás je tedy nic moc - tedy alespoň venku. Fouká studený vítr, prší a teploměr ukazuje nulu. Doma vládne příjemná pohoda - teplíčko, z trouby mi voní štrůdl, oběd bude s trochou zpozdění - ráno jsme si poleželi a tak není kam spěchat. Chybí nám tu jen manžel, který je na školení. Po obědě uchystám nějaké to pohoštění pro večerní návštěvu a pak budu lenošit - opět s háčkem v ruce - s teplým voňavým čajem a kafíčkem na stole. A určitě neodolám a slupnu alespoň půl šišky štrůdlu. Ať se kila třesou - radši ani nepolezu na váhu.
Ale o tom jsem vám dnes ani psát nechtěla, ale to jsem celá já. Mám nějaký záměr a najednou je z toho úplně jiný příspěvek.
Takže, co jsem vám vlastně chtěla říct. Většina z vás to již asi ví, takže pro ty ostatní, kdo jste ještě nezavítaly k Janičce na blog.
Pokud se vám předchozí výměny líbily, nebo jste se nestihly zúčastnit, neváhejte a přidejte se k nám v této vánoční. Hlásit se můžete až do 10. listopadu.

Krásný víkend a já se již těším na tu z vás, kterou mi Janička losem přidělí.

Věra

5 komentářů:

  1. To u nás je sobota bílá .... sněží a sněží .... kde by mě napadlo, že budem v říjnu stavět sněhuláky:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Věrko! U nás stejný nečas, jen kromě deště sníh a světe div se, drží i na chodnících a silnici (ble), z trouby voní bábovka, jó, asi budu odpoledne taky lenošit... pá, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško,tak jsi mě naladila,že už mám v troubě dvě obr šišky štrůdlu.U nás padá snížek a já už si sepisuji šikulky,které se hlásí do výměny...už jich je 43...to je supeeer.
    Užijte si s klukama snížek,pa Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Téééda Jani, tak to je super. To určitě trhneš rekord v počtu účastnic. A u nás už půl šišky chybí

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký večer, Věrko! I u nás chumelí a venku krajně nevlídno ... Už se mi ohlásil syn Martin z Phy /jak symbolické, že! / mají už také nasněžíno ... Opravdu si paní Zima pospíšila! Nejlépe doma v teplíčku ... kafíčko bylo, ale štrůdl bude zítra... Pa Maru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.