pátek 26. října 2012

Sovičky pro 1.A

Přeji vám krásný páteční den. Nedávno jsem četla u Andrejky na blogu její prosbu o sovičkové výrobky pro její prvňáčky. A mě to nedalo a také jsem se musela zapojit. Chvilku jsem přemýšlela čím přispět. Pomocníkem se mi stal podzimní Dekor. A tak vznikly tyto sovičky ...
 Sovičky lze zavěsit na tyč či provázek - já doma našla jen krátkou, takže jsou trochu stísněné.
Mě to sovičkování dost bavilo. Teď jen budu doufat, že se dětem budou líbit stejně jako jejich paní učitelce.

Mějte nádherný den i celý víkend ... Věra

14 komentářů:

  1. Věrko, teda sovičky jsou úžasné, to budou mít všichni ve školičce radost! Hezký konec týdne, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Téda Věruško....jsi moc šikovná.Děti i paní učitelka budou mít určitě velikou radost.
    Pěkný víkendík,pa Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, to se Ti moc povedlo! Sovičky jsou úžasné! Dětem se určitě budou líbit! Hezký víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, já už jsem to od rána trochu rozdýchala.Sovičky jsou opravdu překrásné. Tak jen přidávám, že paní učitelka už má ohromnou radost teď. A že jsi šikulka je z fotek naprosto jasné. Moc děkujeme.
    A děkuji za tip s tyčkou,to určitě vyzkouším.

    Pěkný víkend
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Věru ty jsi šikovná!Sovičky se moc povedly!Krásný víkend:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné sovičky a dětem se budou určitě moc líbit :)
    Pěkný víkend Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, sovičky se ti moc povedly. Měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško nádhera-jsi moc šikovná!!!!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně jsi to vyrobila, suprové:)

    OdpovědětVymazat
  10. Deti budou mit urcite radost. Vzdyt je to delane z laskou a primo pro ne. Sikulko jedna.

    OdpovědětVymazat
  11. Krasne sovičky:)pekny večer andrea

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko, sovičky jsou nádherné! Andrejce jsem se taky přihlásila, ale pořád špekuluju, jaká nebo jaké sovičky by pro ty její dětičky byly nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, děti budou mít z tvých soviček určitě ohromnou radost.
    Jsou krásné. Iva

    OdpovědětVymazat
  14. Všem vám holčiny moje moc moc děkuji za tolik chvály.
    A Leni, už se těším, co vyšpekuluješ.
    Hezký víkend všem ... Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.