pondělí 15. října 2012

Podzimní galerie III. - již je kompletní

Přeji krásný začátek nového podzimního týdne. Dnes tu pro vás mám úplně poslední soubor fotek z Podzimní výměny a na konci prozrazení či vlastně potvrzení informací o další výměně. Takže s chutí do prohlížení ...

Marie
Iva
Lenka
Milada
Monika
Aďka
Blanka
Jarča


A nakonec vám odhalím nebo vlastně potvrdím vaše tipy na tajemství, které jsem vám nastínila.  Janička bude organizátorkou další výměnné akce, to již víme. A můžeme se těšit, jak dosti z vás uhodlo již velmi brzy. Tentokrát to tedy bude ...

" Vánoční výměna...aneb dáreček pod stromeček "
Sledujte její blog, aby jste to nepropásly. A Jani, tobě držím pěsti, aby vše klaplo, jak si přestavuješ. A kdyby jsi potřebovala pomocnou ruku, nebo spíš slova, já a myslím, že i Helenka ti rádi poradíme.

A já vám všem moc děkuji, že jste se zúčastnily a tvořily. V hlavě se mi již rodí další akce - tentokrát asi spíš soutěž, ale to dosti předbíhám.

Mějte krásný týden  ... Věra

20 komentářů:

  1. Ahoj, Věrko! No to je zase parádní nálož krásy a šikovnosti! Díky za další pěkné fotky! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, mrzí mě, že jsem tu podzimní výměnu nestihla, tedy vlastně jsem o ní nevěděla, nebo přehlédla :((bůůů. Tak budu hlídat u Janinky blog a k vánoční se mi snad podaří přihlásit. Přeji krásné dny, výrobky šikulek jsou překrásné. Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Věru,tolik nádhery....připravila jsi nám moc pěkný obrázkový seriál ...díky
    Hezký týden přeje Jitta

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, zase krásné pokoukání! Moc hezké věcičky jsme vytvořily! Díky, že jsi to připravila! Těším se další výměnu u Janičky....hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, krásná galerie. Jste všechny moc šikovné, zlaté vaše české ručičky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  6. Vieri, ešte raz ďakujem za jesennú výmenu a teším sa u Janky na tú vianočnú. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak pěkné, vidět všechny krásné výrobky. Ten první byl pro mne :-) a zdobí mi podzimní stůl.

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko, opět krásná galerie. Moc díky!!!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné pokoukáníčko! Věrko, děkuji....
    A už se těšíme na vánoce, že?!
    Prima týden, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  10. Věru, krásná galerie... a už se těším na Janinu.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  11. Věrí, všechny fotky jsou senzační - to je taková krása! :-)
    Klobouk dolů před všemi tvořilkami. :-)
    Všechno se mi líbí - tak jako u galerie II. i galerie I. :-)
    Ale dost mě zaujalo tvoření Aďky - to je tedy něco. :-)
    Přeji krásný den. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško to je úžasné,moc se těším a galerie jako vždy samá krása!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Věrko, no to je krásy, moc díky a už se těším na akci u Janičky, jen nevím, jak to budu teď ke konci roku stíhat, pa,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná přehlídka, i předchozí byly, jeden dárek krásnější než druhý. Těžko vybírat, který je nej. Bezva akce. :o)
    Pohodový týden,
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  15. Věru, to je krása, viď! Vím, jak se cítíš, když si na konci organizace výměny. Ať někdo řekne, že ruční práce je fenomén minulosti... A už se rýsuje další, super! těším se!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Opravdu zase, nemám slov, co lidské ruce, umí vytvořit za krásy! Věrko, ta výměna se Ti moc povedla:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Věrko, díky za organizaci celé výměny, pokochala jsem se i u třetí galerie výrobků, opravdu krásné věci se ve výměně objevily! A už se moc těším na tu vánoční, Janin blog jsem dosud neznala, ale už ukládám a jdu na návštěvu, aby mi výměna neutekla:-). Je to prudce návykové:-D

    OdpovědětVymazat
  18. Vsechny vyrobky jsou opravdu krasne.

    OdpovědětVymazat
  19. Přenádherná galerie.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  20. Věruško,opět dávka krásných výtvorů.Patří ti opravdu veliké poděkování za celou organizaci.
    Moc Ti děkuji za upoutávku na mou vánoční výměnu a za nabídku tvé pomoci...moc ráda se na Tebe obrátím.
    Měj se prímově Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.