čtvrtek 4. října 2012

Podzimní galerie I.

Krásný den moje milé čtenářky. Dnes pro vás mám první část očekávaného příspěvku - ucelenou fotogalerii všech dílek od šikulek, které se zapojily do Podzimní výměny.
Myslím, že je na co koukat. Takže se pěkně posaďte, nalaďte se a kochejte a kochejte.
Fotky jsem zařazovala v takovém pořadí, v jakém jste mi je posílaly. Mezi prvními přišla fotka až z daleké Austrálie.
Dnes se nebudu rozepisovat - u každé fotografie najdete jméno a odkaz na blog ( pokud ho daná osůbka má). A už dost psaní. Kochejte se ....

Ella
http://ella-tadyatam.blogspot.cz/


Marcela

http://ivana-cross-stitch.blogspot.cz/
http://mimosa68.blogspot.cz/
Helena
http://helenshomehelensworld.blogspot.cz/
Ilona Ř.
http://oranzerka.blogspot.cz/
Milada
Vlasta
http://sem-tam.blog.cz/
Jana
http://janachv.blogspot.cz/


Tááák a to je dnes vše, opravdu ... krásné věcičky, viďte.

Nakonec se vám ještě pochlubím, že znám jedno malé tajemství, které mi prozradila jedna z vás. Chcete vědět o co se jedná? Nenechte si ujít druhou část Podzimní galerie ...

Vaše Věra

31 komentářů:

  1. Téda, my jsme tááák šikovné! Tolik nádherných věcí! Teprve v takové ucelené galerii to všechno vynikne... a tajemství? Věrko, nenapínej! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No viď Leni, jsme. A napínat vás trochu musím, to víš, potřebuju, aby jste se opět stavily ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  2. Když to vidím tak uceleně, docela bych si dala další výměnu. Je to moc bezva, obdarovat a být obdarována a ještě v partě takových fajn šikulek.
    Všem sluníčkový čtvrtek,
    Pa Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, uvidíme. Třeba se mi zas nějaký nápad v hlavě zrodí ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  3. Teda to je krááááása!!!Tolik šikovných ženských, wau.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za všechny zúčastněné ... Věra

      Vymazat
  4. Věruško ... nádhera ... poslala jsem Ti emailík ... už se těším na tajemství ... pěkný den Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni, díky - už mám fotku nachystanou v příspěvku. Tajemství bude prozrazeno určitě brzy ... trochu napětí.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  5. Tolik krasnych veci a sikovnych blogerek.Byla to moc hezka vymena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ello, jsem ráda, že jsi byla jednou z nich.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  6. Ahoj Veruško.
    Nádherná galerie skvostných věcí od náramně šikovných blogerek.
    Podzimní výměna byla skvělá, skvělá, skvělá.......
    Už se těším na další......
    Věruško, hezké podzimní dny a radost všem u vás doma. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, krásná přehlídka! Pokochala jsem se a oči mi přechází. Moc díky za organizaci výměny, tyhle akce se mi moc líbí. A kdy bude druhý díl? Jsem zvědavá na tajemství, tak ať je to brzýýý:-);-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tomu se říká podzimní galerie-nádhera!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, bylo to super! Vidět tolik krásných věcí pohromadě, prostě nádhera! Adriana

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško,
    je moc hezké vidět pohromadě všechny výrobky!
    Díky tvojí organizaci se každá z nás zúčastněných snažila podle svých možností a tvořivosti potěšit jednu neznámou blogérku:-)
    No uznej, nehřeje tě to u srdíčka ?


    OdpovědětVymazat
  11. Věrko, díky za skvělou organizaci akce! Výtvory jsou parádní, až oči přecházejí! Také se těším na pokračování....
    Hezký den, Maru

    OdpovědětVymazat
  12. Věruš--krásná akce to byla :o) Dílka jsou přenádherná....a i já jsem napnutá co to máš za tajemství :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Radostná podívaná. Překrásné výrobky, parádní nápady. A Tobě, Věrko, patří hluboká poklona za skvělou organizaci. Přeji Ti báječné podzimní dny :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško,no tak to bylo pokoukáníčko...už se těším na další:-)))...Měj se krásně papa K.

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško,díky za krásný příspěvek s galerií foteček...je to nádhera a všechny zúčastněné jsou tvořilky - šikulky.Moc se těším na pokračování.Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Věruško, to je nádhery, alespoň jsem se krásně pokochala, když už jsme nestihla všechny shlédnout na blozích :-) Krásné fotečky a m oc šikovná děvčata :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Je trochu blbý tohle napsat, když jsem mezi zveřejněnými, ale co, pochvalme se! Úžasné, precizní, šikovné dámy! Jsem fakt v dobré společnosti!
    Věruško, tobě velký díky, všechno se ti povedlo!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Tý jo, to je šikovných ručiček!

    OdpovědětVymazat
  19. Tak první díl podzimní galerie mi naprosto vyrazil dech. Tolik krásy! WOW!!!! Člověk jen žasne, jak jsou lidé šikovní. :-)
    Výměna mě chytla za srdce - velice mne bavilo tvořit a také mne velice bavilo čekat na dáreček! :-D
    Přeji krásný zbytek dne a těším se na pokračování!!!!
    A samozřejmě jsem nesmírně napnutá, copak je to za tajemství. :-)
    Moc děkuji za tuto akci. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Obdivuji v němém úžasu!!! Samé krásy, určitě nesmím prošvihnout pokračování:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Věruško, krásné dárečky, je radost se na ně dívat.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  22. Věru to je krása.Na výměně je moc fajn,že tolik tvořilek které se většinou vůbec neznají si sednou,vezmou do rukou jehly,háčky,jehlice,ruličky,barvičky a spoustu dalších nezbytností a tvoří,vytvořily jsme si vzájemnou radost a to je moc fajn.Tobě velké díky za tuto akci,ráda jsem byla jedna z Vás.Milča

    OdpovědětVymazat
  23. No nekter vecicky jsou fakt nadherne,ale hlavni je,ze je to delane ze srdce,moc me mrzi,ze me vymena utekla,byla by jsem zvedava,co ja netvorilka by jsem vytvorila.

    OdpovědětVymazat
  24. Tedy tolik krásných věcí a těch různých nápadů....a spousta je "šitých na míru" pro obdarovanou (tedy podle toho, co jsem viděla na různých stránkách)....Myslím, že za všechny mohu říct, že se akce Podzimní výměna vydařila. Doufám, že někdy zase nějakou zorganizuješ a ráda se znovu zapojím - moc mne bavilo vymýšlet a tvořit dárek pro někoho jiného. Moc a moc děkuji. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  25. Ani by mě nenapadlo, kolik krásných věcí se dá vytvořit na téma podzim. Takhle pohromadě jim to moc sluší a těším se na pokračování :-)
    Iva

    OdpovědětVymazat
  26. No to je nádhera. To snad není ani možné a to vše jen díky tomu, že jsi pro nás výměnu zorganizovala. Bylo to super a vzniklo díky ní tolik krásných věcí.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.