pátek 5. října 2012

Láska na první pohled ...

prostě jak jsem ho viděla, věděla jsem, že neodolám. Ve středu jsem se vrhla na pokojík kluků - nutně už to potřebovalo změnu. A protože jsem potřebovala druhý psací stůl, který byl složený ještě v krabici u našich na půdě, přestože jsem to neplánovala, vydala se tím směrem. No a když už jsem tam byla, musela jsem nutně ... haha ... navštívit obchůdek, o kterém mi řekla sestra. Holky, co vám budu povídat - samé skvosty. Sestra mě přesně odhadla, hned u vchodu jsem se rozplývala nad klíckou, ale té jsem nakonec odolala. Čemu se, ale odolat nepovedlo, byl tento nádherný podnos ...

Nevšimla jsem si ho hned ... neb na něm seděli dva plyšový medvědi a v náručí jsem měla Vojtina. Ale pak si ho babička vzala ven a já měla dostatek klidu na prohlížení.
A pak jsem ho uviděla

A protože mám příští týden svátek, tak jsem si prostě koupila dárek.
Sice jsem chvíli přemýšlela, kam s ním a hlavně co do něj ...
nesehnala jsem sice květináček podle svých představ, ale snad to jde i takto ...
a celé aranžmá vlastně odstartovala včera koupená růžička.


A tento věneček mi padl také do oka. Visí na zdi nad stolem s podnosem.

Teď bych ještě nutně potřebovala jiné obrázky, nebo alespoň rámečky, které by tomuto koutu obýváku dodaly tu správnou atmosféru.

Loučím se s vámi, snad jsem vás nezahltila fotkami - tedy jednou na 100 způsobů, ale já jsem tak nadšená, že jsem prostě musela.
Děkuji za návštěvu a přeji vám krásný víkend ... Věra

A můžete se těšit na druhou část galerie - nedá na sebe dlouho čekat.
První díl najdete zde.

16 komentářů:

  1. Ahoj Věrko
    No tak to vím o čem mluvíš.Těchto obchůdků je,a jeden jsme potkali na dovolené.Měl snad 3 místnosti,a když i můj manžel trpělivě prohlížel a upozorňoval na různé věci,tak to je co říci.No neodnesla jsem si nic,ale jen proto že jsem nevěděla co koupit.Udělala jsi si velkou radost,tác a ostatní dekorace ladí.Mě zaujal i věneček.Růžička je hezká.Já jsem dostala od přítele dcery žlutou na kmínku v květináči loni k narozeninám.Dnes jí mám na záhoně,kvete a jsem zvědavá zda přezimuje.Moc si jí vážím.Růže odkvetla, lístky byly pěkně zelené,zesílela a vyrazilo 1 poupě.Já tak na ni koukala,měla jsem radost a tak nějak přemýšlela a jen pro sebe jsem si řekla,že je to jak kdyby vyrostl nový život.No a za 14 dní byly vánoce a dostali jsme dárek od dcery v podobě toho nového života a to je vlastně dnes máš vnouček Adámek.Manžel mě říká,že bych mohla předpovídat,že vytuším situace když něco má být.Mě to ale kolikrát děsí,ne vždy je to dobré.No to jsem se rozepsala.Měj se moc hezky a užij si víkend.Martula
    Růži mám v květníku teď druhou ještě venku,dceru také ještě jednu,ale ta si dělá karieru a prý má na děti dost času.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško to je nádhera-já když mám malou na ruce,tak se to také moc nedá,takže úplně chápu!Růžičku mám stejnou-nádherná barvička:-)A ty budeš mít svítek-já za chvíli také:-)krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Věru protože máme brzy svátek tak ti přeji vše nejlepšííí,krásně si užij víkend.Podnos je nádherný!Aranžmá se to moc povedlo!Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší k blížícími se svátku. Oslavila jsi ho tedy parádně. Takový nádherný tác jsi tam rozhodně nemohla nechat. A musím říct,že jsi ho doma moc pěkně dotvořila.

    Krásný víkend
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Tác je nádherný..Mě okouzlil tvůj věneček :)Mám stejný jen není odekorovaný a já stále přemýšlela jak mu dodat šmrc :)Pěkný den Ti přeji Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Tac je krasny,takovy hodne romanticky,take ujizdim na tacech,tedy,ted uz ne,protoze je nemam kam davat a neni to nedostatkem mista,ale mnozstvim podnosu.Ruze jsou moc pekne,ty nikdy nezklamou a venecky jsou stale oblibene,ten nas je sice cely prirodni,ale tvuj je take pekny.

    OdpovědětVymazat
  7. No tak tomu naprosto rozumím, podnos bych tam asi taky nenechala :o) takových roztomilostí není nikdy dost! Super kauf! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruš ten tác je opravdu přenádherný--vůbec se Ti nedivím že jsi ho tam nemohla nechat :o)Přeju krásný víkend :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Věrko, vůbec se Ti nedivím, že jsi neodolala... je parádní!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, já mám také takový podobný! a kdysi jsem také neodolala, tak chápu, že jsi ho tam nemohla nechat - a krásně jsi ho naaranžovala. \krásný víkend \jana

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, dala sis kráný dárek! Taky by se mi takový líbil. Hezký víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Vierka, milujem zahlcovanie fotkami a zvlášť pokiaľ ide o takéto krásky. Vybrala si si pekné darčeky a pripájam gratuláciu k sviatku. Pokiaľ by si tých darčekov nemala dosť, tak jukni ku mne na blog, práve začala súťaž o nejaké ceny. Prajem ti skvelý víkend. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Věrko, vybrala jsi si nádherně a dekorace se Ti povedla.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Vieri dobre si nakúpila, tými našimi drobnosťami si musíme neustále robiť radosť. A keď máš ten sviatok tak Ti prajem všetko dobré. Andrea

    OdpovědětVymazat
  15. Moc vám všem děkuji za ta krásná slova. Hrozně jste mě potěšily a utvrdily mě v přesvědčení, že jsem si vybrala hezký dárek.
    A děkuji i za přáníčka k svátku.
    Hezký víkend vám všem ... Věra

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Věruško, jak já ti rozumím. :-)Super kousek. Hezký víkend, Simona.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.