středa 24. října 2012

Dárkové sady

Krásné středeční odpoledne. Vloni touto dobou jsem měla obývací pokoj plný papírových ruliček a chystala vánoční dekorace z papíru. To samé bylo i před Velikonocemi. A pak ... ruličky jsem vyměnila za přízi. A háček mi tak nějak přirostl téměř k ruce. Proto letošní výrobky budou převážně háčkované. Přesně za měsíc - tedy 24. listopadu se účastním Vánoční výstavy u nás v Křovicích, kterou tvlastně i organizuji. A proto musím být v posledních dnech pilná včelka, aby bylo návštěvníkům co nabídnout.

Takže tu jsou první hotové sady
 Jen ta žlutá je ve skutečnosti daleko jemnější - bohužel se mi to nepodařilo správně zachytit objektivem.
 Slaďounká růžová a vanilková barvička
 1 sadu tvoří svícínek a 4 podšálky
Na dalších sadách pracuji  - samozřejmě nebude chybět ani bílá barvička. Letošní hlavní barva mých Vánoc.

A ještě pracuji na jednom projektu a jsem opravdu moc a moc zvědavá, jak dopadne.
 Co myslíte, že to bude? Bude to asi 50 cm vysoké a je to určeno pro mé kluky. A samozřejmě to souvisí s adventem a Vánocemi.

Mějte se moc krásně a já jdu pokračovat v háčkování ... už mě svrbí ruka.

Věra

34 komentářů:

  1. Ahoj Věruško, sady jsou moc krásné a uvidíš, že budou hned rozbrány!!!! Měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis, moc děkuji ... hezký den přeji
      Věra

      Vymazat
  2. Věruško,to jsou moc krásné sady...a v bílé bude ta nejkrásnější a bude hned pryč:-)))...a pro ty tvoje kluky možná háčkuješ andílka nebo Mikuláše?Měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji ... tvůj tip je hodně blízko.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  3. Ahoj Věrko
    No ty jsi se ale rozjela,bezva sady a barvičky.No nejspíš to bude a já vlastně zatím nevím co.Tak se nachám překvapit.Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, moc děkuji za pochvalu.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  4. Ahoj Věrko...nádherné háčkování :) už vidím jak svícínek krásně svítí :)Pěkný večer Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, svítí opravdu krásně - musela jsem je vyzkoušet - to abych neprodávala zajíce v pytli ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  5. Ahoj Věru,vůbec netuším co háčkuješ pro kluky,že by Mikuláš????
    Krásné sady!Jsi pilná jak včelička:-)
    Hezký večer.-)
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věru, děkuji za pochvalu. Mikuláš to nebude, ale je to jen tip těšně vedle ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  6. Tedy ty obháčkované zavařovajdy alá svícínky, jestli jsem to dobře pochňápala :-), ty jsou fakt boží, musím taky zkusit! A já tipuju nějakého Mikuláše nebo podobného dědu :o) Pá, včeličko! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, moc děkuji - svícínky jsou ze skleniček od přesnídávky. Já mám obháčkovanou zavařovačku a tyto mi přijdou takové hezčí. Tady platí co je malé je hezké.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  7. Věrko, to jsou překrásné sady. Já stále přemýšlím,jakou barvu letos na Vánoce vyberu.Bílá a stříbrná byla loni,chtělo by to nějakou změnu.:-)

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji. Dnes jsem ti poslala balíček ... ještě ti písnu na email.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  8. Už také myslím na vánoce-letos mě to bere více než podzim-krásné háčkování Věruško!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, tak to se už těším, co krásného vytvoříš. Balíček budu nedočkavě vyhlížet a pak hned písnu.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  9. Ahoj Veruš, moc ti fandím a držím palce,nech sa darí na výstave. Takto verejne sa prezentovať, na to som nikdy nemala dosť odvahy, sadičky sú náramné, určite pôjdu na dračku. A ako zvyčajne pred sviatkami aj tento rok som dáka zaspatá, asi by som mala začať premýšlať na darčekami :)) No tipujem, háčkovaného soba? Aj tebe prajem krásny večer. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renatko - no ona ta naše výstava je taková komorní - vesnická. Na žádnou velkou bych asi taky neměla náturu. Já také těch dárečků ještě moc nemám - musím s nimi také pohnout.
      Hezký den ..., Věra

      Vymazat
  10. Ahoj Věruško, sady vypadají moc krásně, ten svícínek musí parádně svítit:-). dílem pro kluky se ráda nechám překvapit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti svítí krásně ....
      Děkuji a přeji hezký den ... Věra

      Vymazat
  11. Vieri, tak nech ti to ide pekne od ruky a všetko stihneš. A veru netuším čo to bude. Nechám sa prekvapiť. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji. No plánů mám hodně, tak uvidím, kolik jich stihnu zrealizovat.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  12. Nádherné výtvory, jsi úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélok děkuji ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  13. Věruško, krásné sady jsi vytvořila! A co děláš pro kluky. Myslela jsem nejdřív, že sněhulák, ale ten vy asi neměl béžovou hlavu...Hezké dny! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko, děkuji a máš pravdu - sněhulák to nebude.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  14. Věruško...to jsou krásné dárečky,moc se ti povedly.Už se moc těším,jaký dáreček pro kluky vyrábíš....že by nějaké zvířátko :o))).
    Měj se príma Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji ... zvířátko to není
      Hezký den .... Věra

      Vymazat
  15. Věru,
    hádám správně, že to bude adventní "kapsičkový" anděl podle Kamlin? Přijde mi to stejné jako to, co tvořím pro synovce a to je již zmíněný anděl.
    Jsem zvědavá, jestli jsem to poznala.
    Měj hezký den,
    Pa Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radu, tak kdybych tuto otázku vyhlásila jako soutěžní, byla by jsi jasnou vítězkou ... tramtadadáááá.
      Skvělá náhodička - já ho chtěla dělat již vloni, ale bohužel jsem nestihla. Takže jsem letos začala již s předstihem.
      Hezký den .... Věra

      Vymazat
  16. Věruško - krásné. Určitě budou mít Tvé výrobky na výstavě úspěch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ... a také doufám, že se budou líbit.
      Hezké odpoledne ... Věra

      Vymazat
  17. Jejda Věrko to je krása :o) vypadá to nádherně :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Vierka tak tie sady su krasne a urcite ti po vystave neostane ani jedna :) Nellie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.