sobota 15. září 2012

Vřesy, vřesy

Hezké sobotní dopoledne. U nás je tedy pěkně sychravé, ale budu si muset zvyknout. Podzim už prostě klepe na dveře.
Včera jsem měla po dlouhé době cestu do Hradce Králové. A protože se mi vzhledem k Vojtíkově horečkám z počátku týdne nezadařilo v úterý dostat na trh a koupit vřesy, stavila jsem se v Hornbachu. Cena byla kupodivu stejná - no mohla jsem je mít i za 16,- kč ... jenže ty by se mi v truhlících chudáčci ztratily. Neodolala jsem a hned 9 jsem jich naskládala do košíku.

Přes zimu mi budou zdobit parapety a na jaře půjdou do záhonků. Mají nádherné barvičky.
A neodolala jsem ani kapustě.
A listopadce ... a na rychlo jsem včera předělala schůdky u vchodu.

Opravdu na rychlo, chce to ještě nějaké úpravy.


Včera jsem byla také na očním s Vašíkem, už před půl rokem uvažoval pan doktor o brejličkách. Ale říkal, že tomu dáme ještě čas, že ty odchylky jsou opravdu malé. No ale včera už jsme odešli s poukazem na brýle. Hned v budově mají vlastní optiku, takže jsem se stavili ... původně pouze na jukandu. Ale Vašík se tam do jedněch brejliček zakoukal, takže jsme je hned objednali. Sice nás vyjdou skoro na 3 000,- kč - ale chtěla jsem, aby se mu líbily, cítil se v nich dobře a hlavně mu slušely. Takže takové ty "levnější" jsem mu vůbec nezkoušela. Já se toho trochu bojím, bude ve školce jediný. Ale on byl nadšený - což mě vede k zamyšlení, že asi opravdu trochu hůř vidí. My máme v rodině tupozrakost, takže zraku musíme věnovat opravdu velkou poroznost.

Tvořilky a jak jste na tom s Podzimní výměnou? Pokud máte hotovo, posílejte fotečky. A pokud víte, že balíček dorazil k obdarované, klidně se pochlubte u sebe na blogu. Já na všechny výrobky netrpělivě čekám, jak kdyby měly být jen a jen pro mě. A každý váš email s hotovým výtvorem mi udělá velkou radost.
A už dnes vám mohu prozradit, že se vám po víkendu pochlubím, čím jsem do výměny přispěla já.

Mějte krásný víkend. My se odpoledne chystáme na Frymburk ... koukám, že venku začíná nesměle vykukovat sluníčko, tak se snad výlet vydaří.

Věra

20 komentářů:

  1. Věruško ty jsou nááááááádehrné a za tu cenu-u nás je mají za 40 a víc-musím také někam zajet-no Nelinka měla včera až 39,6...:-(Dneska je zatím bez teploty,tak snad už stačilo!!Měj se krásně,ty i dětičky!
    P.S.já jsem za brýle před několika lety dala také skoro 3000,- je to hrozné,že aspoň ty děstké nejsou lebnější,ale hlavně,když budou slušet a dobře uvidí!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, však tyhle jsou také za 39,-kč, ty levné byly hróóóózně malinkaté. Hezký den i k vám a hlavně aby už Nelinka neteplotkovala ... Věra

      Vymazat
  2. Miluji vřesy, vypadají krásně v zahradě i v košíku... Hezké fotky. Pěknou sobotu. Monika

    OdpovědětVymazat
  3. VŘESY MÁME NA ZAHRADĚ A VŽDY JAKO MALÁ JSEM JE TRHALA NA PIDI KOUSÍČY :-DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to musela mít maminka radost ... viď?

      Vymazat
  4. Věruško,vřesy mají opravdu moc krásné barvy ...moji andílci jsou taky na hromadě...nejdřív Kačenka a teď Kubík,ten měl i teploty,ale jde to k lepšímu,naštěstí...A cena za brýlečky je sice vyšší,ale zase by mohli něco vydržet...A můj dáreček je už u své majitelky a líbil se,za což jsem moc ráda...Měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, co nám ty naše děti tak marodí? Ona se ta cena také trochu vyšplhala tím, že jsem mu tam dala speciální úpravu skel proti zamlžení a oděru, tak uvidíme, jestli jsem udělala dobře. No a vůbec se nedivím, že se dáreček líbil ... Věra

      Vymazat
  5. Věruško, vřesy máš nádherné, krása, škoda, že je nemůžu mít doma, jsou jen venkovní? Krásný víkend Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, vřesy jsou nádherné! Dnes jsem taky jeden dostala od manžela. O Vašíka buď v klidu. Můj syn taky nosí brýle.Je sice trochu starší jak Tvůj, ale z brýlí je nadšený! Teď se děsí toho, že už je asi za půl roku nebude muset nosit.Byly taky dražší, ale už dvakrát je ze školy donesl rozbité. No jo, kluk! Jinak s podzimní výměnou už finišuju, příští týden pošlu fotky. Měj se krásně a užijte si výlet! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko, my také máme vyhlídku, že to třeba nebude na pořád. Vašík se na ně těší a já ho v tom jako správná matka podporuju.
      Na fotečku se těším ... Věra

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Máš pravdu ... musela jsem prostě vzít od každé barvy.

      Vymazat
  8. Krásné vřesy.Taky si je každým rokem kupuju,ale nikdy se mi nepovedlo je přezimovat,vždycky mi uschnou.Naštěstí i suché dělají parádu a proto je na balkoně nechávám až do jara.Mám ráda i přes zimu trochu ozdobený balkon,alespoň nevypadá tak smutně.Krásný podzim.Monika

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško...krásné fotečky,vřesy mám také moc ráda.
    Moc tě zdravím Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoja, Věrko! Tedy ty vřesy Ti závidím, jsou fakt nádherné! A pokud jde o brejličky, nic si z toho nedělejte. Vašík to určitě zvládne, hlavně, že se mu brejličky líbí a bude je chtít nosit. Peníze za ně dnes tedy chtějí strašné, to je fakt, ale důležité je, aby se klukovi líbily a nosil je. Krásný večer! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  11. Hezky vecer Verko,barvy jsou tedy nadherne,hlavne ta lila,ale musim rict,ze ja se tesim az nekde nerazim na bile a svetloulince ruzove,proste ty podzimni zlute a do cervena barvy me nejak ne a ne prirust k srdci,ale mas moc pekne truhliky,mam podobne.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty vresy maji krasne barvy.Moc hezky to vypada v kosiku.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera Věruš krásně jsi si to vyzdobila :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.