středa 19. září 2012

Šípkování

Hezké středeční dopoledne. U nás je zataženo a od časného rána prší a prší. Včera byl ještě krásný slunný den a když jsme přivezli Vašíka ze školky, udělali jsme si malou procházku za šípkovými keři. Pár pěkných větviček se mi podařilo najít a tak jsem opět trochu podzimně zdobila.
V obývacím pokoji dělají šípky obrovské háčkované dýni - když jsem ji viděla u Marti, bylo rozhodnuto a hned jsem se pustila do práce. Na poprvé jsem ji musela vypárat, protože se mi už to základní kolečko šíleně vlnilo. Druhý pokus už byl úspěšnější. 

 Pár šípků šlo i na schůdky ke vchodu. A klukům jsem koupila malého dýňového strašáka.
( Ta zeď by se mohla stihnout ještě letos nahodit, materiál už je doma, zedník zamluvený, tak snad bude spolupracovat počasí. )
V chodbě do džbánku
A tyhle krasavce nám včera přivezl manžel - kaštánky jsou nádherné.





S přáním, aby nás ten déšť neprovázel dlouho se s vámi dnes loučím.
Děkuji za vaše návštěvy i milé komentíky.

A posílejte fotečky svých výrobků do Podzimní výměny ... děkuji.

Věra

24 komentářů:

  1. Nádhera, taky už musím s tou podzimní výzdobou pohnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji a s výzdobou máš ještě čas. Podzim začíná až v neděli ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  2. Věruško nádherné zdobeníčko!!!Já zrovinka čekám na manžela až přijede z kanclu a jedu ti dát balíček na poštu,Nelinka už je ok:-)Jsem zvědavá,jak se ti bude dáreček líbit,nemůžu se dočkat,až ti dorazí písni email!A já tedy fotečku až potom,ale to je jasné:-)Krásný den-u nás tedy také upršený!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji a jsem napnutá a jak struna. Už se moc těším ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  3. Achoj, Věrko, dýňka je tedy pořádná a moc krásná! Šípky u nás trhají babči na zimní čajíček, takže najít ještě neotrhanou větvičku do vázičky takřka nemožné :o) krásný den! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, kdyby to šlo, pár větviček bych ti poslala ...
      Hezký večer ... Věra
      A děkuji

      Vymazat
  4. Věrko, nádherné dekorace - přírodniny dodávají ten správný šmrnc, šípky a kaštánky nesmí chybět! Dýňka je opravdu obr! A ta nenahozená zeď se mi líbí, jak je.... Hezký den, i když u nás také upršený, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, děkuji. Ona ta zeď když je vidět jen tenhle kousek nevypadá opravdu tak zle. Jenže asi metr nad zemí je už omítka - tohle muselo dolů kvůli opravám.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  5. Vieri, pekné dekorácie si naaranžovala a tá neomietnutá stena sa k tomu náramne hodí. Tekvica je tiež veľmi vydarená. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, také děkuji za pochvalu ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  6. Tykvicka nebo dynka je moc pekna a aranz u steny take,uz se tesim,az take budu pro deti dlabat dynky,tusim,ze ted je to jeste moc zajimat nebude.Kukurice je na dekor super,taky by jsem mela nekam vyjit do pole,jinak dnes budu losovat,tak me nezapomen sledovat,doufam,ze se ti moje podzimni dekorace v aktualnim prispevku bude libit prinejmensim jako me tvoje,pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, moc děkuji za slova chvály. My jsme s klukama vloni také dlabali, jen nevím jestli letos opět seženu dýni. Tak jsem zatím koupila alespoň keramickou.
      Šťastnou ruku při losování a hezký večer ... Věra

      Vymazat
  7. Věruško, ta dýně je parádní, se šípky jí to fakt sluší! Já myslela, že ty cihly jsou schválně, jako pozadí k nadekorovaným schůdkům jsou parádní!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. A vy my tedy s tou zdí dáváte. Že bych řekla manželovi, že místo opravy omítky omlátíme celý barák. Jééé ten by mě asi hnal. Ale je fakt, že mít jiný styl baráku a jiné okolí, nevypadalo by to vůbec ale vůbec špatně ....
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  8. Věruš ta dýnka se ti moc povedla a krásně si to už podzimně dekoruješ :o) Já jdu balíček posílat zítra mám ho tu připravený už delší dobu ale ...... Zítra už ale poletí ke své majitelce --fotečky samozřejmě zašlu :o) Měj se krásně pohodově...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, i tobě velký dík. A už se těším na fotku ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  9. Neviem ako vyzerá neomietnútá celá stena, ale takto na fotke to pôsobí krásne. Ja by som ju nechala tak ako je. Pár konárikov šípok, tekvička, také drobnosti a koľko parády urobia, super si to vymyslela.

    Musím ti poďakovať za zorganizovanie jesennej výmeny, tak dobre som sa už dávno necítila, toľko radosti,keď som si rozbalovala balíček som už dávno nezažila. Fotky si s kľudom môžeš stiahnuť z blogu. Ešte ma čaká nafotenie môjho darčeku, len nestíhám, dievčatá choré a ešte som si vymyslela maľovanie :))
    Maj sa krásne. Renata

    OdpovědětVymazat
  10. Podzim nám dává nádherné možnosti ke zdobení...A ty krásné teplé barvy.. Ta háčkovaný dýně s emi líbí, ale jak se znám... Zůstanu u toho, co mi jakž takž jde :o)))

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, krása nádherná! Máš to moc pěkně nazdobené:-). My se taky vydali už o víkendu na šípky, ale ne trhat, ale zkouknout je...jsme totiž vyráběli s Lukášem šípkové keře na papír, tak abychom si o nich i něco pověděli a aby věděl, jak takový keř vypadá...no dalo nám celkem práci najít takový šípek, který by na sobě měl i šípky, všechny byly holé! Nakonec se jeden našel, ale šli jsme k němu daleko, předaleko:-D. Počasí už dnes bylo výrazně lepší než ještě včera, to bylo uplakáno i u nás, dnes už byl opět krásný podzimní den:-)

    OdpovědětVymazat
  12. To podzimní zátiší je nádherné a dýně taky.

    OdpovědětVymazat
  13. To na podzimu miluju - barvy, tvary - šípky, dýně, vřesy, kaštany ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Bardzo podoba mi sie ta dynia!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.