pondělí 24. září 2012

Pro předčasňátka

Přeji vám krásný den. Dnes tu mám trochu tvoření mojí babičky.
Když jsem v dubnu u Leničky objevila příspěvek s návodem na háčkování pro předčasňátka, bylo mi jasné, že se musím také zapojit. Své skromné výtvory jsem vám už ukazovala a bohužel musím s pravdou ven, že od té doby nic nepřibylo. 
Zato moje 79letá babička se činila. 
Na mě už jen bylo - zašít konečky a protáhnout všem botičkám šňůrky na zavazování. Na tuhle titěrnou prácičku už babička nemá dobré oči ani cit v rukách. Takže na balíčku, který poputuje na adresu Zlatého kulíšku, mám přeci jen maličký podíl.
Organizátoři této akce ji mají vedenou jako soutěž, ale pro nás šlo o ten pocit pomoci dobré věci. Tak já jen doufám a věřím, že se věcičky dostanou tam, kde budou pomáhat nejvíc.

Mějte hezký den ... Věra

17 komentářů:

  1. Tedy babička je šikovná a trpělivá - tolik věcí uháčkovat - má je moc hezké:-). Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věruško. Máš moc šikovnou babičku a věci jsou moc krásné. Předčasňátkům se v nich určitě bude pěkně spinkat.
    Věruško, na svůj blog jsem dala výslednou z podzimní výměny a fotografie ti pošlu na email adresu.
    Moc ti děkuji za organizaci podzimní výměny, byla pro mě fantastickou zkušeností a radostí z této hry. Děkuji.
    Posílám pozdrav tvé babičce a všem přeji pohodový začátek prvního podzimního týdne. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  3. Verus, to je nadhera, jste z babickou uzasne, to se miminka ohrejou!!
    Udelala jsem si letos v lete takove "blogove prazdniny" a tak mi bohuzel utakla i tva podzimni vymena :(( Tak snad priste, budu se tesit, moc zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, tak to je teda hromada. Jste šikulky a pro babičku velký obdiv. I když já mám taky takovou :-) Občas žasnu co s těma mýma raubířema vyvádí.
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věruško, máš moc šikovnou a pilnou babičku!!! Má můj obdiv!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Verko, babicka me nejen zlate ruce, ale i zlate srdce. A s babickou delate perfektni team-work! Obdivuji! Hezky tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Tedy klobouk dolu před babičkou! Co znám ženy v tomhle věku, tak si stěžují, že špatně vidí a už takovou titěrnou práci dělat nechtějí. O té akci jsem slyšela ve zprávách. Musí to být skvělý pocit, zúčastnit se toho.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško pozdravuj babičku-je neskutečná-to je ohromná krása!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ten háček nedržela jen zkušená ruka, ale hlavně srdce. Smekám před vámi, milé dámy!
    Moc zdravím a přeji jen všechno dobré!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, smekám před tvojí babičkou. To je neuvěřitelná nádhera a určitě vše pomůže na správném místě. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  11. Věrko, babička je ďábel se srdcem anděla - takový množství uháčkované nádhery! Mimušátkům to určitě udělá moc dobře a krásně se zahřejí, zachumlají a porostou i díky téhle nádheře skoro stejně dobře a rychle, jako by se jim dařilo ještě u maminky v bříšku!

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko,jste s babičkou úžasné! Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, zastav se , máš u mne překvápko... Maru

      Vymazat
  13. Tedy Věrko--máš ohromnou babičku--tolik krásy uháčkovala a co radosti ještě udělají.:o) Přeju babičce at ji to tvoření vydrží ještě na hodně dlouho :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jo, to je něco. Obě vás moc obdivuju. Tak to je opravdový skutek lásky. Měj se. Slávka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, Věrko, Tvoje babi je tedy úžasná! Taková hromada! Sama jsi neméně přispěla už jen tím, že jsi jí o tom projektu řekla. Adresáti budou mít z balíku určitě obrovskou radost. Dík, že jsi se taky zapojila. Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  16. krásné, babička je moc moc šikovná :))

    onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.