pondělí 17. září 2012

Podzimní výměna - dárek pro Lenku

Přeji všem krásné pondělní dopoledne. 
Minulý týden jsem dokončila a odeslala můj dárek pro Lenku v rámci Podzimní výměny. O dárku jsem měla jasno hned od začátku. Aniž bych věděla koho si losem přidělím.
Inspiraci jsem čerpala v několik let staré ANNĚ - netuším, jestli je tento časopis ještě vůbec na trhu, ale spíš asi ne. Podzimní polštářky se mi už tenkrát strašně líbily. Jen ne a ne se k jejich výrobě dokopat. Tentokrát to vyšlo.
Ze tří možných vzorků jsem pro Leničku zvolila tento s kaštanovým listem. Vyšívala jsem technikou makramé - neboli zadrhávaným stehem. Bylo to úplně poprvé, co jsem tento steh vyzkoušela. Je sice trochu náročnější,  ale musím říct, že výšivka se mi líbí daleko víc, než např. stonkovým stehem.
Leničku můj dárek potěšil, takže jsem ráda, že strávený čas nad tímto tvořeníčkem přinesl radost nejen mě.

Mějte se krásně a těším se na vás opět příště ... Věra

14 komentářů:

  1. Téda, Věrko, to je paráda... nádherný dáreček do výměny! Moc se Ti to povedlo, Lenka bude mít určitě radost! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruš, je to moc krásné, opravdu moc povedené a určitě to přineslo hodně radosti obdarované :-)) Krásný den. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, úžasný polštářek. Určitě udělal velkou radost.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, polštář je nádherný! Moc se Ti povedl a určitě udělal velkou radost! Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  5. Krasny polstarek ,pekne podzimni.Urcite potesil.

    OdpovědětVymazat
  6. Ach já nešťastná, podzimní výměnu jsem nějak nestihla. Všechny zúčastněné musí mít ohromnou radost z dárků. Tvůj polštářek je moc hezký. :-) Tina

    OdpovědětVymazat
  7. Hned mi ten polštář byl povědomý, tu Annu mám také, povedlo se!

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško polštářek je krásný a koukám jak se podzimní výměna pěkně rozjíždí. Já už jsem svůj dárek taky odeslala a podle e-mailu který jsem od Alenky dostala se líbil a to mě moc potěšilo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, moooc se ti povedl! Lenka bude nadšená!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Verca na polstarek je supr ta zelena barva je moc hezky a Lenka ma radost tak hezky darek posilam tebe hezky tyden Karin

    OdpovědětVymazat
  11. Ano, ano, tento překrásný polštář je můj a velmi se z něj raduji :-) Ten vyšívací steh mě, Věruš, zaujal natolik, že už jsem sáhla po odborné literatuře :-) Děkuji moc a přeji hezké dny. Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, krásný polštářek jsi vyrobila! Já dnes skoro dokončila můj výtvor, zítra dopoledne zkompletuju, zabalím a taky posílám, takže do pátku snad dorazí tam, kam má a stihneme to do prvního podzimního dne:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tedy Věrko ten musel udělat velikánskou radost--je krásný :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Už jsem chválila u Lilienky :o)
    Posláno mám a taky jsem už natěšená, co TO bude? :o))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.