pátek 28. září 2012

Od nás ... podle vás

Přeji vám krásný páteční den a s ním i začátek prodlouženého víkendu. 
Včera jsem udělala pár fotek, které se mi moc líbí a chtěla bych se s vámi podělit. Už proto, že je na nich zachyceno trochu z mého tvoření podle několika z vás. O tom, že si my blogerky jsme navzájem inspirací není pochyb. A já se ráda přiznávám, že mi vaše nápady vnáší světélka radosti do mého života.

 Obháčkovanou skleničku na svíčku jsem viděla již několikrát, ale když jsem ji nedávno zahlédla u Věrušky,  hned jsem se chopila háčku a byla na světě.
Večerní svícení - ta správná atmosféra.
Vše jsem doplnila kaštánky.
Odlesky ve tmě

Podšálky - za návod na ně moc děkuji Alence. Konečně jsem se k nim dostala.

A nakonec andělská křídla podle Míši. Teď jsem ještě sehnala růžičky v růžové barvičce. Myslím, že křidélkům budou také moc slušet.
 Určitě jich pár udělám na Vánoce - Míšo, jsou opravdu kouzelná.


Moc děkuji za návštěvu, krásné komentíky - mimochodem vzkazy pro babičku jsem vytiskla a předám, určitě jí udělají velikánskou radost.

A také musím popřát svým dvěma Václavům, které mám doma a které mám moc ráda, k jejich dnešnímu svátku - takže kluci moji vše nej nej ...

Mějte se nádherně podzimně ... Věra



13 komentářů:

  1. Krásné tvoření Věrko. Klukům popřej vše nej, ať ten svátek hezky oslaví.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško to je dnes krásy-na obháčkovaný svícínek se také chystám,jen teď je na řadě úklid,pak vaření,pak dodělat "to"na další příspěvek,tak nevím kdy se k tomu dostanu:-)Křidélka se ti moc povedla-na vánoce budou úžasná-to máš pravdu,také jich chci udělat více na stromeček-budou se k mému stylu hodit:-)Jsem moc ráda,že jsem tě inspirovala!!!!Děkuji!Krásný prodloužený víkend a blahopřání Vašíkům!!

    OdpovědětVymazat
  3. Věru klukům přeji vše nej...nej:-)Krásně si tvořila!A máš krásně nazdobený stůl i pod sklem:-)Krásný víkend:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, parádní výzdoba. A krásné háčkování :-) Křídla jsou super - na stromečku anebo někde na dveřích budou na Vánoce vypadat úchvatně :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško krásně jsi tvořila :o) a ten tvůj stolek se mě moc líbí :o)A nesmím zapomenout Ti moc pogratulovat k tak krásnému ocenění :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne tvoreni a ty andelska kridla jsou supr krasna.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, Věrko! Ta obháčkovaná zavařovačka mě uchvacuje čím dál víc. Zatím u nás převládaly dětské pomalované a olepované, ale myslím, že nazrál čas si taky nějakou obháčkovat (je to taky z ryze praktických důvodů, do zavařovačky už se dětská ručička tak jednoduše nedostane, aby mi všude rozpatlávala rozehřátý vosk). Křidélka jsou teda nádherná, moc se Ti povedla! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věrko, moc krásné věci jsi vytvořila:) A inspirovala jsi mě také k tvoření- svícínek se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, krásně jsi se inspirovala a tvořila. Ta oháčkovaná sklenice jako svícínek je nádherná! Obzvlášt v té tmě vyfocená je opravdu parádní! Andělská křídla jsou taky super, na vánoce to bude vítaná ozdobička, taky nad nimi uvažuju, hodila by se mi k bílému vánočnímu stromečku:-). Věry, krásnou neděli přeji!

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, máš velkou pravdu v tom, že se navzájem tady ,,mezi holkama" inspirujeme. I já ráda nakukuju k tobě i jinde a obdivuju ty šikulky. Teď s dřívějším stmíváním se bude svícen náramně hodit, k tomu kafíčko na podšálcích a nad hlavou anděly... Paráda!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško,moc hezky jsi tvořila.I já se ráda inspiruji u jiných blogerek a myslím,že o tom to je a je to fajn. Jana

    OdpovědětVymazat
  12. VĚRUŠKO, MOC HEZKÉ TVOŘENÍ.
    KRÁSNĚ JE U VÁS DOMA.
    MĚJ SE HEZKY A UŽÍVEJ BABÍ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, nechala ses krásně inspirovat! Moc hezké kousky!
    A dodatečně všechno nej tvým Václavům!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.