čtvrtek 6. září 2012

Nové radosti

Krásné čtvrteční dopoledne.
Dnes jsem si vyzvedla na poště balíček od Sandry s dárečky z její giveaway a tímto jí moc děkuji za pro mě šťastný los.
Sluníčková taška, ubrousky a hlavně krásná plechová cukřenka od GG.
 Myslím, že cukřence to docela sluší ve společnosti talířku a hrnečku, kterým jsem neodolala při letním výprodeji v BR.

Mějte krásný slunečný den a na zítra pro vás chystám překvapení ... Věra

17 komentářů:

  1. Jeste bjednou ti Veru gratuluji ke krasne letni vyhre a tobe se tim vlastne malinko letni obdobi prodlouzi,tvym kouskum ulovenym z BR urcite cukrenka sedne.Strouhane mydlo mam take a ho i ve stylove krabici.Take te srdecne zvu juknout na muj novy blog www.bavimebydlet1.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo děkuji i za pozvání, už jsem nakoukla a přeji ať se ti daří v blogovém světě ... Věra

      Vymazat
  2. Moc gratulujiiiii!!!!Kluci jsou šikulkové:-)Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru děkujííí ... hezký den i tobě.

      Vymazat
  3. Věru, moc gratuluji k výhře, ta cukřenka je můj sen, ale chtěla jsem tu zelenomodrou a už ji neměli. Ty skleněný dózy jsou krásný, já mám podobnou se slepičkou, asi jsou z jednoho kurníčku, že?A do mýdla přidáváš levanduli jen tak nasušenou? Já taky včera strouhala mýdlo, ale na sliz na praní. Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, moc děkuji. Mýdlo budu dělat poprvé a ano budu přidávat levanduli. Kdyžtak jukni k Martince http://myhappyangels.blogspot.cz/2012/07/zahradni-osvezeni.html .
      Hezký den a děkuji za návštěvu ... Věra

      Vymazat
  4. Verko, tak tomu se rika vyhra. Cukrenka od GG se mi taky moc libi a i vse ostatni je krasne. Kluci jsou sikovni po mamince, ze? Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, děkuji za milá slova ...
      Hezké odpoledne ... Věra

      Vymazat
  5. Věruško velká gratulace k výhře,jsem ráda,že ji máš ty a je vidět,že dárečkům u tebe moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško moc gratuluji!
    Věcičky od GG udělají vždycky radost.
    Pomocníkům to jde hezky od ruky!Domácí mýdlo - to bude vůně!
    Pa Alena.

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, moc gratuluju - na tu cukřenku jsem měla taky spadeno:-). Máš doma výhru krásně naaranžovanou, sluší ji to u tebe:-). Na mýdlo jsem spokojená, nad něčím podobným uvažuju s Lukášem a když vidím, jak kluci pěkně pomáhají, tak by to možná mohlo vyjít:-)

    OdpovědětVymazat
  8. To se bude mydlit, jak u lazebníka s takovou pomocí:-D
    Gratuluji ke krásné výhře:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško,moc ti gratuluji...máš to krásně sladěné a taky máš úžasné pomocníky...zítra ti pošlu fotečku:-)))...Měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, tak to je super výhra! Gratuluju! Máš moc šikovné chlapečky, mýdlo bude perfektní! Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. Věruš, gratuluji k výhře, zasloužíš si ji. A opravdu to hrníčku i talířku sluší. S mýdlem to byla určitě voňavá práce, máš šikovné pomocníky!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji k vyhre ,moc pekne veci .Kluci jsou sikulove a hezky pomahaji,doufam ze je take nechas vsechno pekne promichat.

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, jsem ráda, že máš z balíčku radost a blahopřeju k bloggovým narozkám ;-) Krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.