pátek 7. září 2012

Narozeniny dneska má ... a dárek pro vás

Přeji vám krásný páteční den. A kdo to má vlastně dnes ty narozeniny ...
Moje třetí dítko ... narodil se přesně před rokem a od té doby mě provází mým životem.
Můj blog
 Do loňského léta jsem neměla o blogerském životě ani potuchy. Měla jsem vlastní webové stránky, ale postupně jsem zjišťovala, že to není ono. A pak si Zuzka, kterou jsem znala z MMB založila vlastní blog. A už to jelo, prolistovala jsem odkazy z jejího blogu a pak další a další. A pak byl jen malinký krůček a změna byla na světě.
 Moje dítko začalo získávat své příznivce a já nacházela spřízněné duše.
 A protože je dnes ten významný den, chtěla bych vám všem moc poděkovat - jste mou velkou inspirací a hnacím motorem zároveň.
 K pozdnímu létu patří neodmyslitelně slunečnice a tak jsem vytvořila sadu slunečnicových prostírek. A ty jsou dárkem pro vás - mé věrné čtenářky. Tedy jen jednu z vás.
A to pro tu, kterou vylosuji v pondělí z vás všech, které mi zanecháte komentík s kontaktem na vás.

Děkuji za to, že jste i za to, že jste mě vzaly mezi sebe

Vaše Věra


36 komentářů:

  1. Věruščin blogu, přeju Ti všechno nejlepší k prvním narozeninám!!! Věrko, vyrobila jsi moc krásné prostírky, určitě udělají obrovskou radost! A co přát? Hodně příznivců, stále plnou hlavu krásných nápadů a hlavně - zůstaň tu se svým blogem ještě dlouho mezi námi! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,přeji tvému blogu vše nej a aby jsi jej plnila i nadále tolika krásnými fotečkami a úžasným tvořením jako doposud...Měj se krásně a užij si prima víkend papa Klára♥

    OdpovědětVymazat
  3. Věrunko moc gratuluju k narozeninám Tvého blogu a přeji spoustu spokojených návštěvníků. Moc se mi tu líbí, i když já svůj blog ještě zatím nemám.Slunečnicová soupravička je překrásná. Krásné dny Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško,
    tak všechno nejlepší !
    Je to přesně tak jak píšeš :-)
    Já si blog založila také skoro před rokem/ koncem září/ a mám podobné pocity :-)
    Už jsem na blozích doslova závislá ;-)
    Jen v tom háčkování mám ještě velké mezery, tak kdyby se náhodou na mě usmálo štěstí v této podobě, vůbec bych se nezlobila :-)
    Krásný víkend !

    OdpovědětVymazat
  5. *KRáSNE NARODENINKY* pravidelne chodím na návštevy a teším sa na ďalšie ranné sedenia s kávičkou pri vaších príspevkoch Vierka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Věruško, přeji krásné první narozeniny Tvému blogu.
    Mnoho krásně se čtoucích článků, množství kouzelných fotografií a ještě více komentářů a to po dobu ještě hezkých pár let.
    Těším se na Tvoje příspěvky, které jsou ......prostě živočišně neodolatelné.......
    Hezký a pohodový víkend. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško k narozeninám Tvého blogu vše nej nej.Ráda k tobě chodim na návštěvu a slunečnice jsou nááádherný.Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, Tvému blogu přeju krásné narozeniny! Ať má stále tak skvělou pisatelku, krásné náměty, nádherné fotky! Ať je tu spousty dalších let! Adriana

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško v prní řadě VELIKÁNSKÁ GRATULACE!!!!Moc ráda k tobě chodím,protože je u tebe vždy hezky a jsem ráda,že jsem tě takto poznala:-)Takže jen tak dál!!!!!!
    P.S.písnu eamil-mám hotovo-včetně překvápka:-))

    OdpovědětVymazat
  10. Veru,ja take zacinam a proto se budu take tesit,jestli docilim tolika priznivcu jako ty,takze take velka gratulace a at mas jeste vice ctenaru a priznivcu,ale myslim,ze to neni jen o fotkach a clancich,ale o spriznenych dusich.

    OdpovědětVymazat
  11. Vieri, samozrejme sa aj ja pripájam ku gratulantom a prajem Ti aj naďalej veľa tvorivých príspevkov. Nech sa Ti darí a nech Ti blog robí stále veľkú radosť. Andrea

    OdpovědětVymazat
  12. Věru, tak tedy tvému blogu všechno nejlepší. Máš tady spoustu krásných věcí a ráda k tobě chodím na návštěvu. Měj se krásně a ty slunečnice se ti moc povedly, takže zkusím štěstí.
    Věrka
    verka-zmurka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško,
    Tvůj blog jsem objevila nedávno, ale už sem chodím pravidelně.Je pořád na co se dívat.Na Tvých prostírkách se potvrzuje to známé V JEDNODUCHOSTI JE KRÁSA.
    Hodně pěkných nápadů přeje Milada

    OdpovědětVymazat
  14. Vierka...tak prajem vela vela krasnych inspiracii, aby si nas mohla vzdy potesit nejakou krasotou...a dakujem, ze som ta nasla v tomto virtualnom svete, pretoze si fajn a spravila si aj uzasnu jesennu vymenu...:) na ktoru sa moc tesim ako dopadla .)))

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Věrko, já se také připojuji do fronty gratulantů :)Přeji Ti hodně inspirace při tvorbě blogu!!! Moc ráda k Tobě chodím nakukovat:)

    OdpovědětVymazat
  16. Vierka,pripájam sa aj ja ku gratulantom. Na Váš blog chodím veľmi rada a Vaše práce sú takým pohladením duše. Ste veľmi šikovná a ja Vám prajem veľa krásnych nápadov a nových príspevkov. Tie slnečnice sú úžasné. Magda

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Věruško--i já se stavím do fronty gratulantů a přeju tomu tvému blogu mnoho spokojených návštěvníků kteří k Tobě chodí rády stejně jako já.Prostírky jsou úžasné moc se ti povedly -- zrovna minulý týden jsem dceři říkala že by slunečnicové prostírání vypadalo moc hezky :o)Přeju Ti krásný pohodový víkend :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Věrko, i já chci popřát tvému blogu spoustu návštěvníků a tobě spoustu energie a inspirace pro další tvoření, které tu všechny tak rády obdivujeme :)
    Měj krásný víkend plný sluníčka, zdravím Vlasta

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Věruško :-))........táááák a teď jsem ztratila nit :-))
    nechce se tomu ani věřit ,že jen rok..protože když si sem někdy příjdu inkognito počíst ..tak mám pocit ,že tahle ženská sem píše jak spisovatelka ..moc šikovná jsi ! já jsem si svůj blog založila ..když se rušila Marina ..už před tím jsem měla blog spot ,,ale neměla jsem potřebu do něj připisovat ..protože jsem se vykecala jinde :-)) tak těď mám blog a stejně to flákám a chodím si vylívat srdce zase jinam :-)) no nic : jsou to narozeniny Tvoje a tvého blogu♥ a né můj funus ..tak ti moc ráda popřeji všechno nej nej ..a sobecky dodávám jen tak dál!!!! (protože pak z toho vytěžím i já -bude se mi krásně číst )♥moc děkuji že můžu k Tobě na návštěvu ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Věruš - jen tak dál:-). Blahopřeji a doufám, že dalších "narozemin" bude ještě víc a že se za nějaké ty roky pomyslné svíčky ani na viruální dort nevejdou:-). Hodně dobrých nápadů a inspirace ke psaní přeje Zuzana

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Věruško a krásný blogu, přeji Vám k dnešním narozeninám spousty nových čtenářů, spřízněných duší a skvělích reportáží jako doposud. A jelikož i já dnes slavím narozeniny, napiji se i na Vaše úspěchy. :-) Krásný víkend, Simona.

    OdpovědětVymazat
  22. Věruško, gratuluji k výročí Tvého blogu:-)...Moc se těším na Tvé další článečky a tvořeníčko. Měj se krásně:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Věruško, tak i já se přidávám do davu gratulantů a tomuhle tvému benjamínkovi přeji mnoho dalších let úspěšného života a potěšení z něj pro tebe i nás - tvé čtenářky:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Přeji, ještě dlouhá léta blogování!
    Spousty inspirace k háčkování.
    Ať se Ti rodinka k radosti rozrůstá
    a nikdy nebyla,
    tato stránka příspěvků a
    komentářů pustá!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Věruško, blahopřeji k ročnímu výročí blogu a jsem moc ráda, že jsem tě potkala. Jsi mi velkou inspirací. Přeji blogu mnoho dalších příznivců a nám čteřám hodně krásných článků a inspirací. Měj se moc krásně Rija

    OdpovědětVymazat
  26. Věruško, gratuluji k prvnímu výročí a přeji tvému blogu mnoho dalších let plných tvoření, nápadů, inspirací.
    Hezký víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
  27. Gratuluji k Tvému pěknému výročí a zase přijdu brzo nakouknout. Šárka

    OdpovědětVymazat
  28. Věrko, všechno nejlepší k tvým prvním narozeninám. To je krásný věk a další léta na nás teprve čekají, těším se.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Věrko, k 1. blogovým narozeninám obrovská gratulace! Tvé "dítko" je sice batolátko věkem, ale jinak úžasným "dospělákem" ve všech směrech! Jen tak dál... - jsem moc ráda, že mám tu čest chodit k Tobě na návštěvu ... Děkujiii! Maru

    OdpovědětVymazat
  30. Milá Věruško, krásné narozeniny :-) Tvůj blog je nesmírně vydařený a příspěvky jedna radost. Třeba ten dnešní s krásný,o slunečnicovými podložkami :-) Ráda k tobě chodím nakukovat... přeji spoustu nápadů a spoustu krásných příspěvků :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  31. Milá Věrko, velká gratulace k tak významnému jubileu. První narozeniny jsou vždy výjimečné! Do dalších let blogování přeji hodně inspirace a pohody.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  32. Mila Vierka, zo srdiecka gratulujem ,nech sa aj nadalej dari v krasnom tvoreni blogu, ktore mnohe z nas radi navstevuju, nachadzam tu vela krasnych prac a rada sa tu chodim kochat a naberam silu a energiu na dalsie tvorenie..prajem hlavne vela zdravicka a potom ide vsetko ruka v ruke... pripravila si nadherny darcek ..tak jedna z nas sa moze tesit na nadherku ...
    Este raz vsetko naj, naj....

    OdpovědětVymazat
  33. moc se my tady u vás na blogu líbí. A musím se pochlubit že vážně uvažuji také a svém.:) jen nevím jak na to a čekám na tu správnou chvíli. Kontakt na mě. Věra Knödlová v.knodlova@seznam.cz adresa: V.K.
    Vranová Lhota 169
    57101

    OdpovědětVymazat
  34. Věruško, tak už jsem konečně tady, abych ti taky pogratulovala k blogovým narozeninám - já jsem slavila ve stejný den, jako tvoj blog :o)
    Tak ještě moc a moc dalších narozenin!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  35. Milá Věruško, moc gratuluji k narozeninám blogu a přeji hodně dalších krásných příspěvků. Doufám, že i mému mladičkému blogu se to podaří :-)) Krásné dny Jana.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.