sobota 22. září 2012

Můj podzimní dárek

Moje milé, včera jsem byla trochu nakupovat a když jsem přijela domů, čekal na mě balíček s dárkem v rámci Podzimní výměny. Jsem z něj naprosti nadšenáááá ... A musím se přiznat, že jsem v něj tak trochu doufala. Myslím, že ani nemusím psát, kdo pro mě tvořil. Protože fotky vám to napoví. Sice nefotím tak krásně jako daná osůbka, ale prostě jsem si dnes musela s fotkami trochu víc pohrát a vybrat jich malinko víc.
Tak ... už víte. Určitě ano. 
Samozřejmě - je to ona ... Míša .
A vytvořila pro mě nádherný lapač snů - dream catcher. Když jsem uviděla zvolenou smetanovou barvičku bylo mi hned jasné, že prostě musí být v obývacím pokoji. Ostatně tam si ho užiji nejvíc.
Na jednom kousku látky jsou kytičky s nádechem do fialova - tam se Miška také trefila. A v podzimním duchu ho přizdobila malými šištičkami a korálky v přírodní barvě.
 Přestože jsem jí už děkovala ve včerejší emailové korespondenci, neodpustím si poděkovat za dárek ještě takto veřejně.

A další radost jsem si udělala v KIKU. Když jsem tam viděla tyto krásné plechové dózy, musela jsem si je prostě koupit. Sice se mi barevně tedy vůbec ale vůbec nikam nehodí, ale co nadělám ... prostě se nedalo odolat. A na vánoční cukroví a jiné mlsky budou perfektní.
A malá kulatá dóza je další dárek od Míši ... myslím, že se skvěle trefila.

Moc vám děkuji za milé návštěvy i komentíky.
Přeji vám krásné sobotní odpoledne a zítra si užijte první podzimní den ... Věra


P.S. Posílejte fotky svých příspěvků do Podzimní výměny. Ať máme fotogalerii kompletní ....

21 komentářů:

  1. Milá Věrko, dostala jsi krásný dárek :) a takové plechové dózy se hodí pořád, těch není nikdy dost.
    Přeju ti krásnou neděli a užívej si svých parádních dárečků Vlasta :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Elli děkuji ... Miška je prostě šikulka

      Vymazat
  3. Teda Věru, ty jsi teda taky dostala parádní dárek. A skvěle ti v obýváku ladí. A ty krabice jsou super - na vánoční pečení skvělé.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru děkuji za návštěvu ... vybrala jsem dobré místo, viď ...

      Vymazat
  4. Ahojky Věruško,teď je vidět,že obýváčku nesmírnš sluší!!!Jsem moc ráda,že jsem tě potěšila a trefila se do sladěných braviček-obývák máte nádherný!!A dózy jsou opravdu krásné-skvělý kup!!Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuji .... a to nejen za pochvalu našeho bydlení - jen nám tam ještě chybí jedna podnožka, aby ten roh nebyl takový holý. Však to znáš, pořád je co vylepšovat ...

      Vymazat
  5. Verko,lapac je take presne v mych oblibenych barvach,je krasny,vsak jich mam od Misi take nekolik,jeden trojlapac me zrovna visi nad hlavou.Dozy jsou takove jeste letni,alespon te povzbudi pri dnesnim pocasi.Doufam,ze se ti muj dnesni prispevek bude libit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, děkuji za návštěvu a jsem ráda, že se líbí ... A máš pravdu, trochu povzbuzenípři dnešním počasí je potřeba ...

      Vymazat
  6. Vieri, tak toto nebolo ťažké uhádnuť, ten rukopis dôverne poznáme a kto by vedel vyrobiť lepší lapač snov ako Miška. Pekný darček. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško, krásné dárky jsi dostala!!Dózy určitě využiješ, na sušenky či cukroví jsou ideální!!Věruško, užij si krásný víkend!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věrko, tak to jsou krásné dárky. A dózy nebudou jen praktické, ale budou dělat i parádu. :) Hezký víkend. Peťa

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, Míša pro Tebe tvořila... a opět nádherně, ona to ani jinak neumí :o) lapač snů je nádherný, krásný vypodzimněný, do obýváku Ti padne tedy úžasně... a ty dózy, no to je bomba... a já zrovna dneska v Kiku byla, jenže jsem byla s malou, takže jsme "šly" po korálkách a jiných podobných cetkách... ale pro ty dózy budu muset taky vyrazit, ty mě teda berou! Dík za tip a hezkou neděli! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, lapač je nádherný. Miška je prostě velká šikula :-) Fotku ještě dlužím, takže Ti ji pošlu v mailu :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  11. Věru, lapač je moc krásný, sluší mu to u vás!
    A ty plechovky jsou parádní, tak sladké :o)
    Měj se hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Věru, máš krásné dozičky a lapač od Míši je krásný, taky od ní mám, bude ti dělat určitě radost, Měj se prima Romča

    OdpovědětVymazat
  13. Věrko, dostala jsi krásný dárek! Lapač je nádherný. A ty dózy, super kup. Tyhle mám na cukroví nejradši. Hezkou neděli! Adriana

    OdpovědětVymazat
  14. Tedy Věrko dostala jsi nádherný dárek a určitě ti přinese jen samé krásné sny :o)A ty dozičky jsu opravdu krásné asi bych také neodolala :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  15. Věrko, přeju ti,ať jsou všechny tvoje sny polapeny a splněny! Dózy jsou moc hezké a ta od Míši se k nim dokonale hodí. A k tvému minulému příspěvku chci dodat, že podzimní dekoraci máš krásnou i s tou cihlovou zdí. Ta tam dodává takový styl a la anglický venkov - super! Přeju slunečné babí léto!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  16. Páni, lapač dnů, to je krásný dárek. Míša je velmi šikovná. Užívej si to :-) Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.