sobota 1. září 2012

Informace k Podzimní výměně

Přeji všem krásný první zářijový víkend.

Dnes tu mám informace pro vás, které jste se zapojily do Podzimní výměny. Celkem nás je 54 - myslím, že úctyhodné číslo. Dnes ráno jsem provedla rozlosování a nyní vás začnu všechny postupně informovat emailem. Kde vám napíši, pro koho budete tvořit a od koho dárek obdržíte. Adresy si vyměníte již mezi sebou. Kontaktujte vždy blogerku, pro kterou tvoříte. Blogerka, od které máte dáreček dostat, bude kontaktovat vás - no to jsem ani nemusela psát, to je asi každé jasné. Snad to vše stihnu během víkendu. Pokud některá z vás neobdrží email, prosím, aby se mi ozvala.


A jak to bude dál?
Jak jsem již psala, samotná výměna by měla být ukončena 23. září - to nám začíná podzim.
Pokud budete chtít na svém blogu zvěřejnit své výtvory, prosím, aby jste tak učinily až poté, co budete vědět, že dárek již dorazil k nové majitelce.
Pak vás poprosím, aby jste fotografie poslali i mě. A já pak stejně jako Helenka vytvořím ucelenou fotogalerii všech výrobků.

Tvoření zdar a pěkný víkend vám všem ... Věra

PROSÍM MONIKU, KTERÁ SE MI HLÁSILA 30. SRPNA, ABY SE OZVALA NA MŮJ EMAIL - andrsve@seznam.cz .
Nemohu odeslat zprávu - tudíž nemohu odeslat informace.  Pokud se nám nepodaří navázat kontakt do středy,  budu tě bohužel muset vyškrtnout z výměny.  Aby osůbka, která pro tebe má tvořit nečekala - budu jí muset přidělit pak tu blogerku, pro kterou máš tvořit ty.  Prosím ozvi se.
 

22 komentářů:

  1. Věruško to je tak krásné,já jsem strašně ráda,že jsi tohle udělala!!!A moc se na to těším!!!!!!Krásný víkend!!

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že mě vůbec nenapadlo co bych mohla do výměny vytvořit :( Doufám, že nebude poslední :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věruš, tak budu čekat na zprávičku - už se moc těším, že budu vědět, pro koho vlastně "vyrábím". Díky moc za organizaci celé akce. Hezký zbytek víkendu. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Ano,krasna akcicka,skoda,ze nemam blog,ale jakmile ho budu mit,tak se priste urcite ucastnim,nadherny napad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, vlastní blog vůbec nebyl podmínkou. Klidně jsi se mohla účastnit již nyní. Nevadí, tak třeba příště. Krásný zbytek víkendu ... Věra

      Vymazat
  5. Věruško super, tak už se těším na všechny výrobečky a prezentaci :-) Tak jsem zvědavá pro koho budu tvořit :-)
    Krásný víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, děkuji za informace už dokonce vím pro koho budu tvořit a už pomalu spřádám čím tuto dušičku obdaruji.
    Krásný víkend a děkuji za krásný nápad.
    Lea

    OdpovědětVymazat
  7. Hlásím hotovóóóó, tak kromě Moniky, by jste měli všechny již vědět, pro koho budete tvořit. A já teď jen doufám, že jsem neudělala žádnou chybu, tedy až na ty dvě, které jsem hned opravila. Ale hlavně, že jsem na nikoho nezapomněla. A věřte nebo ne, už mám dokonce i první fotografii hotového výrobku. Tak se těším na další a přeji krásnou neděli ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, Věrko, hlásím, že jsem mail s informacemi dostala, dáreček už mám taky hotový, dneska Ti ho nafotím a pošlu. Díky moc za zorganizování výměny, těším se jak malé děcko :-) krásnou neděli! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Verko uz jsem dostala informace ,darek uz mam hotovy jak dostanu adersu tak leti.Dekuji za moc hezkou akci.Ella

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko mě žádný emailík nedorazil.... Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, poslala jsem znovu. Vypadlo mi v tvé adrese jedno písmenko. Teď už snad dorazí v pořádku ... Věra

      Vymazat
  11. Ahoj Věrko,
    informace už mám, tak teď už jen zasednout a tvořit! Taky se těším jak malá! :o))) ....jak jsem mohla do teď bez takových krásných akcí žít??:o))

    OdpovědětVymazat
  12. Tak, všechny oficiality mám za sebou a teď, šup do díla!
    Děkuji Věruško a moc zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, potvrzuji přijetí mailu s adresami a hlásím, že dárek ještě hotový nemám, ale do 23. snad stihnu mít Kaivu obdarovanou, hned zítra na tom začínám pracovat!

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško,hurá s chutí do tvoření....určitě Tvá akce přinese všem děvčatům spoustu drobných radostí......už se těším na překvapení

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško,už je asi pozdě se přihlásit,viď?Kdyby ne co musím udělat?Zatím mocinky děkuji a přeji pěkný večer papa Klára

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Věrko,

    hlásím, že vše došlo v pořádku,adresu jsem poslala a i jsem se ozvala:))Jsem tááák zvědavááá:))Už jen přežít tu trému s odesláním a pak tu reakci..:)))Výborný nápad!!!
    Hezké těšení všem

    OdpovědětVymazat
  17. Věrko už emailík dorazil a už i zkontaktováno tak se může začít tvořit....Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji za milý komentář na mém blogu, Věrko.:) A smekám před organizací této výměny. Přiznávám, že jsem hodinu přemyšlela, zda se zapojit, ale nakonec jsem uznala, že mám tolik nedodělaných věcí, že opravdu nemohu. Doufám, že příště už se zapojím. Krásný týden přeji. Lenka

    OdpovědětVymazat
  19. Já se moc omlouvám.Mail jsem kontrolovala několikrát a pořád jsem nemohla najít chybu.Dneska jsem ho psala dětem do žákovských.OPRAVA! Můj mail: monika.gnolova@atlas.cz Moni

    OdpovědětVymazat
  20. Věrko já jsem si taky myslela, že podmínkou je mít svůj blog. tak se moc budu těšit na příští výměnu. Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.