středa 29. srpna 2012

V květu

Krásný středeční den. Dnes si dáváme od výletování pohov. Střádáme síly na ten zítřejší - poslední dovolenkový.
Nafotila jsem si pár kytiček, které mi zrovna kvetou a chtěla bych se s vámi podělit.

Chryzantémy
 Bílo - zelená je včerejší úlovek v Ikee
 Tak tuhle fialkovou krásku neznám - a ani netuším, že jsem si ji zasadila

Levanulka
Astry - ty mám v zadní zahrádce, takže jdou všechny nakvetlé hned do džbánku

 Surfinky

Vřes - mám dva
Když jsem je přesazovala, byly to takové ubohé rostlinky. Myslela jsem, že vůbec nepřežijí.  A oni se mi takhle krásně rozrůstají.

Mějte se sluníčkově ... Věra

7 komentářů:

  1. Krásně ti to kvete, to já už můžu pomalu ryt.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera-květinky ikdy nezklamou:-)Jsem zvědavá na váš další výlet a přeji vám,ať si ho pěkně užijete!!

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, krásná je tvoje zahrádka v tomhle pozdním létě :)
    Mě ještě tu atam něco kvete, ale o víkendu hodně pršelo a kytičkám to uškodilo, takže u nás už je spíš podzim ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vierka, tá fialová krásavica sa volá Osteospermum a v našich podnebí sa pestuje ako letnička, vydrží do prvých mrazíkov. Krásne kvietky.
    Prajem pekný večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Verca mas supr kitky mnj so moc libi vidim este leto od sirdicka tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, krásně ti všechno kvete pod rukama, to je vidět ta láskyplná péče!
    Měj hezký den!
    Moc tě zdravím z Pardubic, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Vierka, Helenka mi zobrala slová z úst. Úplne sa s ňou stotožňujem. Keď niečo robíš s láskou, láskou sa Ti odvďačí.
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.