neděle 26. srpna 2012

Proč ta sova ...

... tolik houkala hů a hů a hů. Na mě se tak divně koukala hů a hů a hů ...
Tak tenhle úryvek si zpívám poslední dny, vlastně od chvíle, co jsem dokončila tuto sovičku.

Můj synovec nastupuje od září do první třídy a tak jsem pro něj vyrobila přívěšek na aktovku nebo na klíče.
Sova jako symbol moudrosti - to aby mu to učení pěkně šlo.



Barvičky jsem vybrala tak, aby mu ladily s barvami na aktovce. 
A háčkovala jsem opět podle skvělého návodu u Leničky.

Mějte krásný víkend ... my jsme dnes na oslavě narozenin našich dvou synovců Dandy a Dominika.
Věra

12 komentářů:

  1. Ahojky Verca vesele tvuje Eule -sova vidim vcera unas ,tam bil pan a ma dravce 10 ale nadherne a tvuj je supr.Hezky nove tyden Karin

    OdpovědětVymazat
  2. Já jako starý milovník všech sov jsem z ní úplně vedle. Je krásná, hned se jdu podívat , jak se to dělá. Dcera jde v září do první třídy, potřebovala by růžovou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško je roztomilá a krásně klučičí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja si z rozprávok pamätám sovu, ako starú a múdru učiteľku. Ale Tvoja je krásna a moderná.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem háčkovala svojí první sovičku, měla jsem úplně stejné houkací tendence :o) moc se Ti povedla, synovec bude mít určitě radost! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Sovička je krásná! Naše malá jde do první třídy, tak bych jí taky měla nějakou umotat. Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Verko, ta je tuze krasna. Synovecek bude nadseny. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko krásná je tvá moudrá sovička a také ostatní fotky z různých výletů!Všude jste krásná rodinka!Daja

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, krásná sovička! Tak ať se malému ve škole líbí a sovička mu přinese moudro:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Věru, co jiného pro studenta :o) Je moc krásná!
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.