pondělí 13. srpna 2012

Podzimní výměna

Přeji vám skvělý vstup do nového týdne. Již minulý týden jsem vám naznačila, že pro vás chystám nějaké tvořivé propojení. Tak je to tu. Asi si říkáte, ona se snad zbláznila! Léto je v plném proudu a tady se již myslí na podzim. Ale ono nám to uteče jak voda a začneme své domovy zdobit podzimními barvami. Helenčina jarní výměna byla velmi úspěšná a já jsem si říkala, že by bylo fajn, zorganizovat opět něco podobného. A tak doufám, že vás tato výměna také osloví a bude alespoň z poloviny tak úspěšná jako ta jarní.
TAK CO, PŮJDETE DO TOHO? ŘÍKÁTE - ANO. TAK TO JSEM RÁDA.
A co musíte udělat pro účast - stačí pouze zanechat komentář pod tímto příspěvkem a já si vás hned zařadím mezi účastnice. A samozřejmě nezapomeňte na váš email, přes který vás poté budu informovat pro koho vlastně budete tvořit.
A aby se mohly zúčastnit všechny z vás, které máte zájem, je téma pouze jediné
PODZIM.
A na vás již bude, jestli háčkovaný, pletený, šitý, keramický, korálkový, pečený, papírový, látkový, mašličkový ...... fantazii se meze nekladou.
A jak to bude dál?
Přihlásit do výměny se můžete až do konce srpna, poté vám rozešlu emaily s informací, komu bude váš dárek určený. A protože podzim začíná 23. září, měli by být všechny balíčky do tohoto data u svých nových majitelek.
Dáreček by měl být pro obdarovanou překvapení, proto prosím s jeho zveřejněním na svých blozích počkejte, až budete vědět, že je na místě svého určení.

Pokud se zmíníte o výměně na svém blogu, bude to fajn, protože se o akci dozví více blogerek. Ale není to vůbec podmínkou k účasti. Stejně tak ani nemusíte mít svůj vlastní blog.
Tak to je myslím vše.

Těším se na vás ... Věra



125 komentářů:

  1. Věruško to je báječné-já už včera také malinko podzimně tvořila a hlásím se k účasti,protože tohle je hrozně úžasná a milá záležitost a jsem ráda,že ses do ní vrhla!!!!
    byvicky@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, jsem ráda, že se zúčastníš, už si tě píšu ... Hezký den ... Věra

      Vymazat
  2. Jeeej Vierka, u Helenky som to z neznamych pricin zameskala, ale tu by som sa velmi rada zapojila do tejto vymennej akcie...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, už jsi také na seznamu a jsem ráda, že tentokrát to nepromeškáš. Hezký en ... Věra

      Vymazat
  3. Věruško nemám svůj blog,již se v mém věku neodvažuji,ale chtěla bych se zúčastnit.pojeali@seznam.cz.Dííííky vaše oddaná čtenářka Alibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si ráda píšu. Jen poprosím alespoň o křestní jméno, kvůli oslovení. Vzpomínám si, že jsme si spolu již v minulosti psaly, ale jménem si nejsem jistá. Děkuji ... Věra

      Vymazat
  4. Věruško, taky bych se ráda zúčastnila podzimní výměny. Hezký den! Adriana
    adriana.dolezelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko, vítám tě mezi účastnicemi. Přeji hezký den ... Věra

      Vymazat
  5. Jé Věrko,hurá...přizvání k jarní výměně u Helenky jsem objevila pozdě a účast již nebyla možná...takže se moc ráda účastním podzimní.Díky a hezký zbytek prázdnin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, vítám tě. Tentokrát to stíháš parádně. Email jsem si opsala z blogu, snad správný. Hezký den ... Věra

      Vymazat
  6. Věruško, to je skvělá zpráva, moc ráda se zúčastním.. Jana - jana33v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, už jsi zařezena mezi nás ... hezký den Věra

      Vymazat
  7. Ahojky, taky se opět ráda přidám do výměny))))Pa Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, poprosím ještě o email. Děkuji ...

      Vymazat
  8. Ahoj Věruško. Moc ráda se zúčastním podzimní výměny a bude to moje první výměna a těším se. Blog jsem založila nedávno. Skvělé, skvělé..... jarmila.blazkova@gamil.com
    Hezké dny Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, vítám tě mezi účastnice ... hezký den Věra

      Vymazat
  9. ahoj Věru,
    tak se ti taky hlásím. Jarní výměna neměla chybu, takže jsem moc ráda, že ses do toho pustila a podzim bude určitě taky parádní.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, díky za připomenutí - verka-zmurka@centrum.cz

      Vymazat
    2. Věru děkuji, účast potvrzena ... hezký den
      Věra

      Vymazat
  10. Věry, Tvoje stránky jsem objevila nedávno, ale nahlížím velmi často - někdy dokonce i několikrát za den hledám inspiraci.Pokud můj dost vysoký věk nebude překážkou, ráda se do Tebou organizované akce zapojím.Milada
    Mail: mdubka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milado, myslím, že věk určitě není na překážku. Hlavní je chuť tvořit. Jsem ráda, že se zúčastníš ... hezký den Věra

      Vymazat
  11. Já já já já se hlásím, prosím! Určitě se mnou, Věruško, počítej!!! Moc ráda se zúčastním. Tady je můj mail: havlicek.lenka@seznam.cz. Díky a pá! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, počítám počítám. Bez Tebe by tu bylo smutno, tak jsem ráda, že se zapojíš .... Hezký den
      Věra

      Vymazat
  12. Jéé, taky se hláááásííííím!!! Moc ráda tvořím, a když si vzpomenu, jaký krásný dáreček jsem od Tebe, Věruško, dostala v jarní výměně... Honem si mě prosím připiš:o)) Krásný den!:o) Marcela, c.ram@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, tak to jsem ráda. Mám tě tapsanou ... hezký den
      Věra

      Vymazat
  13. Ahoj Vierka,
    aj ja sa rada zapojím do výmeny, Tá u "našej" Helenky nemala chybu...
    Teším sa a prajem ešte pekné letné dni!
    A.

    nicolete zavináč azet.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko, jsi také již mezi námi. Doufám, že i touto výměnou budeš nadšená... hezký den
      Věra

      Vymazat
  14. Já se nehlásím, nic nestíhám...bohužel. I když ten nápad se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko, to je škoda, ale všichni víme a obdivujeme tvou trpělivost. A musím také koupit pohled pro tvou kamarádku. Hezký den ... Věra

      Vymazat
  15. Ahoj Věru, úžasná zpráva - Tvojí podzimní akce se ráda zúčastním ... /ing.kovarova@seznam.cz/
    Krásné pozdně letní dny, pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, tebe také vítám mezi účastnice ... hezký den
      Věra

      Vymazat
  16. Ahojky Věrko -- moc hezký nápad.Ještě jsem nikdy v žádné takové výměně zůčastněná nebyla a tak se tedy také zkusím zapojit.
    martashlouskova@seznam.cz Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, počítám s tebou. Hezký den .... Věra

      Vymazat
  17. Věruško...a tak teda jo, nedá mi to a opět se zúčastním...i když mé výtvory se pak s výtvory ostatních šikulek nedají srovnávat, ale snad zas něco vytvořím a třeba aspoň maličko radost někomu udělám:-). Hlavně mě to "dokopne" k tomu, zas něco vytvořit:-). Takže spetulka@gmail.com a těším se...23.9. je dobrý datum jako deadline, to mám přesně narozeniny, tak si to budu aspoň dobře pamatovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulko, však ty něco vymyslíš. Jsem ráda, že jsi se rozhodla pro účast. Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  18. Věruško, počítej jasně se mnou. Jsem pro každou "špatnost" :-)
    Můj mail: ixela@seznam.cz.
    Měj se hezky. Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, už jsi na seznamu účastnic. Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  19. Tak já se prosím taky hlásím, Věruško! Zatím netuším, co "vytvořím", rozhodnu se až podle toho, koho mi přidělíš :o)
    Moc děkuji, že si na sebe vzala roli organizátorky.
    Přeju hezky večer, Helena

    davidova.hela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, i tvá účast mě velmi těší. A snad se zadaří, tak jako, když jsi výměnu organizovala ty. Krásný večer ... Věra

      Vymazat
  20. Dobrý večer, sice se na Vašich stránkách pomalu rozhlížím, ale podzimní výměny bych se ráda zúčastnila:-) Prosím o nějaké podrobnosti, jak to všechno probíhá.... Děkuji a hezký večer všem. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, prosím, písněte mi na email - andrsve@seznam.cz a já napíšu víc podrobností... Věra

      Vymazat
    2. Tak už jsem poslala zprávu ze své emailové adresy :-) Zuzana

      Vymazat
    3. Zuzko, tak už jsi v osudí ...

      Vymazat
  21. Věrko to je úžasný nápad. Sledovala jsem výměnu u Helenky a ten nápad se mi líbil. Takže se s dovolením připojím také. zajar@centrum.cz. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám tě , už jsi v osudí. Hezký den ... Věra

      Vymazat
  22. Věrko, také se hlásím do výměny, jsem zásadně pro.
    jirovcovamarcela@seznam.cz
    Hezký den
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, počítám s tebou. Hezký podvečer ... Věra

      Vymazat
  23. Me gustaron mucho tus trabajos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu - Muchas gracias por el piropo ... Věra

      Vymazat
  24. Ahoj Věrko, i já se hlásím do podzimní výměny a už se moc těším :)
    Zdravím Vlasta
    vlasta.strejbarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, tak to je skvělé, že se také zúčastníš. Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  25. Ahoj Věruško, také já se připojuji. mcbetty@seznam.cz
    IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, to se nám to tu pěkně rozrůstá. Děláte mi radost. Takže jsi v osudí ... hezký večer
      Věra

      Vymazat
  26. Pěkný večer,
    teda tohle je nápad!Tvoje stránky jsem objevila náhodou a každý den chodím na "šmíring":) Moc ráda se toho krásného adrenalinu zúčastním.
    Hezké dny všem Věra

    verulevrtule@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, i tebe vítám mezi námi. A věřím, že budeš nadšená ... Hezký večer
      Věra

      Vymazat
  27. Ella -janota@skymesh.net.au14. srpna 2012 23:29

    Take se take hlasim ,zucastnila jsem se jarni a tvou jsem nasla u Riji a uz se tesim .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bezvadné, počítám s tebou. Jen mi prosím písni ještě email - nejsem si jistá, zda je to tento - Ella -janota@skymesh.net.au
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
    2. Je to on ale bez Ella ,uz se tesim.

      Vymazat
  28. Já taky, já taky :-)Podzim je krásné téma, to si nechci nechat ujít. Můj majlík - gemelova@atlas.cz a děkuji moc, že ses do toho pustila. Krásný den přeji. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, už si tě píšu. Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  29. Ahoj Věrko, můžeš si mě ještě přidat do seznamu? Jarní výměna byla moc fajn a tak jsem ráda, že organizuješ podzimní.
    E-mail: jana.lhotkova@atlas.cz
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, mám tě zapsanou. Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  30. U Riji na blogu jsem objevila odkaz a musím se samozřejmě taky přihlásit! Je to výborný nápad a podzim miluji... Už se mi honí hlavou, co bych tak vymyslela :-)
    ivana.syruckova@volny.cz
    Hezký den
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, také tě vítám a jsi již zapsaná. Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  31. Věrko náhodou jsem objevila tvoje stránky, pěkné,pěkné,pěkné.Ráda se zůčastním,mohu-li.Pěkný den:-) milca.berry@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milu, jsem ráda, že se zapijíš a že se ti u mě líbí. Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  32. Ahoj Vierka, super nápad s jesennou výmenou. Rada sa zapojím. Posielam aj kontakt renata.jassova@gmail.com. Pekný deň. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, mám tě v osudí. Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  33. Verko, prima napad a i ja se rada zucastnim. Moji e-mailovou adresu jeste mas, ze? Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo těší mě, že se také účastníš. Email mám, děkuji. Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  34. Ahoj Věrko, ráda se výměny zúčastním, kontakt: judith@seznam.cz.
    Přeji krásné dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, tak jsi již také v seznamu. Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  35. Milá Věrko, právě jsem našla zmínku o podzimní výměně na blogu u Lenky H. a jsem nápadem nadšená! Je to pro mě něco absolutně nového, překvapivého a vlastně vzrušujícího! Moc se na výměnu těším a nadšeně se hlásím Lenka lenka.tecl&seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to jsem ráda, že tě výměna nadchla. Už tě mám zapsanou. Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  36. Dobrý den, Věrko,
    také bych se ráda zapojila do Vaší podzimní výměny,
    ale pokud je to možné, kontakt bych raději poslala přímo Vám. (Do emailové schránky mi chodí tolik spamů, že jsem už z toho docela špatná.)

    Děkuji, Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, vítám vás v naší výměně. Pošlete mi prosím svůj email na andrsve@seznam.cz - a pokud to nevadí, můžeme si tykat. Hezký den ... Věra

      Vymazat
    2. Věruško, děkuji, ráda si budu tykat. Kontakt jsem právě odeslala. Krásný den! Alena

      Vymazat
  37. Věruško, i já se ráda zapojím do podzimní výměny.Můj mail je mokopackova@seznam.cz. Bude to vzrůšo :o)))

    S radostí Mokopa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé, počítám s tebou. Hezký den ... Věra

      Vymazat
  38. Ahojky Věruško,
    ... podzimní výměny se moc ráda zůčastním ... emailík: deniben@seznam.cz

    ... pěkný večer ... Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniko, vítám mezi účastnice i tebe ... skvělé. Hezký den ... Věra

      Vymazat
  39. Ahoj Věruš!!!
    Málem jsem to propásla,až dneska jsem se na jiném blogu dočetla,co chystáš.Velice ráda se zúčastním....blanka.m@volny.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani i tvá účast mě těší. A neboj, stále je čas. Hezký den ... Věra

      Vymazat
  40. Ahoj Věrko, ráda chodím na Tvoje stránky. Jsou velmi inspirativní. Chtěla bych se také zapojit do podzimní výměny. Můj email: a.mikutova@seznam.cz
    Pěkný večer. Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, šup a už jsi v osudí. Hezký den ... Věra

      Vymazat
  41. Ahoj Věrko, ráda občas zajdu na tvé stránky. A i já bych se ráda zapojila do podzimní výměny. Můj mail je marfi.r@centrum.cz
    Pěkný večer Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, i tebe vítám do výměny. Hezký den ... Věra

      Vymazat
  42. Ahoj Věruško, ráda bych se taky zúčastnila výměny. Mail mám mydie@seznam.cz. Díky moc, Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, počítám s tebou. Hezký den ... Věra

      Vymazat
  43. Milá Věruško,
    svůj blog nemám,ale strašně ráda tvořím a chtěla bych se zůčastnit této podzimní výměny a třeba někomu udělat radost.
    Děkuji,Lucka S.
    Email KrausicekL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj :) môžem sa zapojiť do výmeny keď som zo Slovenska? Aby niekto nebol nešťastný, že musí platiť poštovné na Slovensko...

    Ak áno, doplním informácie. Vďaka, marečka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se můžeš zapojit. Nebudeš jediná účastnice ze zahraničí. Koukala jsem na ceny poštovného - obyč. balíček vážící do 500g bude stát necelých 100kč - a to jak na Slovensko, tak do Švýcarska odkud je třeba Káťa, která se také účastní. Takže pokud chceš, pošli mi email a jsi ve hře ... Věra

      Vymazat
    2. tak sa rada pripojím. simona.marekova@gmail.com

      Vymazat
    3. Tak to je fajn, počítám s tebou ... Věra

      Vymazat
  45. Věrunko...moc ráda se výměny zúčastním.Díky za to,že takovou akci zorganizuješ....je to super.
    vankja2@seznam.cz
    Měj se pohodově Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, vítám tě mezi účastnice. Jsem ráda, že se zapojíš. Dobrou noc ... Věra

      Vymazat
  46. Ahoj Vierka,
    tak presne na takúto nejakú príležitosť som čakala.
    Veľmi rada sa zúčastním jesennej výmeny a budem rada, ak svojím darčekom poteším. Už teraz mám kopec nápadov. Tak ťa poprosím zapíš si ma.
    lcepanova@centrum.sk
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám zapsáno. Hezký den ... Věra

      Vymazat
  47. Věruško drahá moje, já se taky hlásím i, když je mi to trochu hloupé, protože ode mne každý ví co dostane :o). Pá Lea - lea.vlckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leo, jsem ráda, že jsi se také přidala. A myslím, že se vůbec nemusíš cítit hloupě. Krásný podvečer ... Věra

      Vymazat
  48. Jéé, to bude krásná akce! Tak prosím, Věrko, já bych se také chtěla zúčastnit:)
    lenka.bartoszova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, vítám tě do výměny, mám tě zapsanou. Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  49. Ahoj Věrko
    No to já se taky hlásím,to je supr.
    rejnova.marta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, i tebe moc vítám mezi účastnice. Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  50. Milá Věrko, díky Jitce jsem se dostala až sem k tobě. :-)
    Strašně ráda tvořím. Neříkám, že jsem expert, ale baví mě to. A tak když to ještě půjde, ráda bych se také zúčastnila této výměny. :-)
    Můj mail je: savrdadolls@gmail.com
    Snad nikoho nezklamu, velice se vynasnažím. :-)
    Přeji krásný den. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účast je stále možná. Ráda si píšu další účastnici. Pokud se nepletu, tak jubilejní s číslem 50. Tak takovou účast jsem opravdu nečekala. Paráda...
      Přeji hezký večer ... Věra

      Vymazat
  51. Věru,
    pokud ti to bude vycházet do páru, tak se i já ráda zúčastním podzimní výměny.
    Radka (rasimda@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, klidně se můžeš zúčastnit. Vůbec nepotřebuji sudý počet účastnic. Systém bude jiný. Krásný večer ... Věra

      Vymazat
    2. Tak ano! Těším se,
      RAdka

      Vymazat
  52. Tak abych to tu měla úplné - zařazuji Ilonku D. do Podzimní výměny, protože se jí nedaří vložit komentík. Tedy spíš zmizí po vložení. Ilonko jsi v osudí ... Věra

    OdpovědětVymazat
  53. Koukám, že jsem se málem nestihla přihlásit, jarní výměna stála za to, tak i teď prosím o zařazení do davu. Pěkný den a děkuju. Renata Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, potvrzuji účast. Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  54. Problé. Zapomněla jsem meil - plechovkovi@seznam.cz. Renata

    OdpovědětVymazat
  55. Pěkný poslední srpnový den,právě jsme se vrátili z dovolené,aby se děti stihly připravit do školy.Nápad s výměnou se mi moc líbí tak pokud nepíšu po uzávěrce tak bych se ráda připojila.Moni Můj mail je: monika.gnolova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, píšeš akorát včas. Přihlášky končí zítra v noci. Takže jsi v osudí. Hezký večer ... Věra

      Vymazat
    2. Moniko, prosím ozvi se mi na email andrsve@seznam.cz . Nejde mi odeslat zpráva pro tebe - vrací se mi. Děkuji Věra

      Vymazat
  56. Věruš, pokud není pozdě,tak bych se také ráda přidala. Jana
    Můj mail: janela.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem potvrdit účast. Ale 100% jsi ve hře ... Věra

      Vymazat
  57. Vieri, toľko som to odkladala, až by som bola zabudla. Dík za pripomenutie. Zapájam sa samozrejme i ja. Môj e-mail: revedevivre@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, také si ve hře ... Věra

      Vymazat
  58. Hello, Neat post. There's an issue with your web site in web explorer, might test this? IE still is the market chief and a good component of other people will leave out your excellent writing due to this problem.

    My blog - buy alta white

    OdpovědětVymazat
  59. What's up colleagues, how is the whole thing, and what you desire to say regarding this paragraph, in my view its in fact remarkable designed for me.

    Stop by my web page: http://buyprofollica.beep.com

    OdpovědětVymazat
  60. Excellent goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're just too magnificent.
    I really like what you've acquired here, certainly like what you're saying and the way
    in which you say it. You make it entertaining and you still take care of to keep it wise.
    I can not wait to read much more from you. This is really a great site.


    my website :: http://cahybra.com/wikicraft/index.php?title=usu%c3%a1rio:chiwhitlo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.